Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö keskittymään mihinkään muuhun?

Vierailija
13.03.2020 |

Minä en pysty enää tekemään mitään arkisia asioita, alkaa paniikki vallata mielen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on vaikeuksia keskittyä muuhun, kun nämä hysteerikot ovat niin hauskaa seurattava. Parasta viihdettä pitkään aikaan :D

Vierailija
22/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on vaikeuksia keskittyä muuhun, kun nämä hysteerikot ovat niin hauskaa seurattava. Parasta viihdettä pitkään aikaan :D

Siis ihmisiä voi KUOLLA. Ja se on sinusta hauskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ajasta keskityn ihan muihin asioihin kuin koronapanikointiin. HUOM! Se ei silti tarkoita, ettenkö ottaisi asiaa vakavasti. Mutta ylipäätään ihmisille tekisi ihan hyvää sulkea tämä palsta välillä ja lukea vaikka kirjaa tai keksiä jotain muuta tekemistä. Tuollainen panikointi ei ole ihan terveellistä.

Vierailija
24/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan yllättänyt itsenikin tällä, mutta kyllä. Olen lukenut paljon kirjoja ja päässyt lukiessa pitkästä aikaa kunnon flow-tilaan. Kirjan lukemisen jälkeen olo on kuin olisi nukkunut hyvät päiväunet. Toki vastapainoksi uutisia tulee selattua myös paljon - ehkä vähän liikaakin.

Vierailija
25/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pystyn. Jestas sentään oikeesti.

Vierailija
26/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pystyn, vaikka mielessä paljon pyöriikin. Seuraan toki tiiviisti mihin kaikki etenee. En pelkää itse sairastuvani koronaan, vaan nyt siihen perus flunssaankin kun töissä tarvitaan kohta kaikkia mahdollisia käsiä jos porukkaa alkaa olemaan poissa pienenkin nuhan takia tai jos joutuu karanteeniin. Ikäihmisten parissa kun töitä tehdään niin työt ei seisahdu kuten jossain muussa työssä.

Vierailija
27/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihmisiä voi KUOLLA. Ja se on sinusta hauskaa?

Ihmisiä kuolee koko ajan.

Vierailija
28/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää sosiaalisen median seuranta ja vähentäkää uutisten katsomista niin paniikki helpottaa kummasti.

Vierailija
29/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, keskityn myös siihen miten pas kaa elämäni on viruksella tai ilman. Mutta virus kyllä lisää pas kuutta 5000 prosenttia.

Vierailija
30/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa tuntuu olevan. Meillä on huomenna rippijuhlat, joiden kohtaloa on pitänyt pohtia tässä ihan todella. Juhliin on tulossa riskiryhmäläisiä, toisaalta osa on jo peruuttanut tulonsa. Kirkkoon ei saa tulla kuin lähiomaiset, mutta toisaalta kyseessä on kaikille avoin jumalanpalvelus, joten riski saada tartunta on todellinen.

Lisäksi oman työn jatko on ihan auki. Voi olla, että huomenna tai maanantaina tulee käsky siirtyä etäopetukseen, johon ei ole annettu etukäteen mitään ohjeita tai opastusta. Toisaalta, töihin meno 600 hengen yksikköön tarkottais varmaa altistusta.

Olen myös itse jo valmiiksi vähän flunssainen, mutta takuuvarmasti tämä on jotain muuta kuin koronaa, tässä vaiheessa. Oman voinnin punnitseminen on myös ahdistavaa.

Vierailija
31/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, koska minulla on jo kuukausia ollut tunnekuohu päällä erään toisen asian takia enkä pysty keskittymään muuhun kuin siihen.

Vierailija
32/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan koko koronan vain täällä av:lla ollessa tai uutisia lukien, en muuten ajattele koko asiaa. Elän ihan normaalisti.

Vierailija
33/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. En edes seuraa uutisia joka päivä, siis mitään uutisia.

Vierailija
34/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty. Selaan netistä kahvikuppi kädessä koko ajan

milloin tulee uutta tietoa.

Olen huolissani Nordnet pörssisijoituksista  1550 euroo on vaihtunu 1096e..no pari vuotta niin sitten ollaan taas voitolla ellei karuna tapa kaikii..jolloin ei mitään välii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän