Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö keskittymään mihinkään muuhun?

Vierailija
13.03.2020 |

Minä en pysty enää tekemään mitään arkisia asioita, alkaa paniikki vallata mielen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Selaan netistä kahvikuppi kädessä koko ajan milloin tulee uutta tietoa.

Vierailija
2/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehdä myös etätyötä, mutta turhan hanakasti on tullut luettua uutisia. Koko ajan tapahtuu jotain, ja keskittyminen työntekoon on vaikeaa.

Ja nyt täällä palstailemassa *punastelua*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun kuin?

Ihme aloituksia.

Vierailija
4/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, kun on liian jännittävää. Kiitän Isä Saatanaa joka kerta kun uutiset ilmoittavat uusista tartunnoista. Innolla odotan ensimmäisiä kuolintapauksia.

Vierailija
5/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Oleellista on että tiedostaa olevansa taipuvainen stressaantumiseen ja panikointiin, ja yrittää suojata itseänsä niiltä asioilta. Voi käydä läpi faktat: mitä voin tehdä välttääkseni sairastumista tai levittämästä tautia; sekä sen jälkeen kehittää jonkinlaista lyhyenajan toimintasuunnitelmaa johon kuuluu lähinnä harrastukset ja työt joissa pystyy välttämään ihmisiä.

Keskity vaikka johonkin taideprojektiin tai kodin kunnostamiseen kun kerrankin voisi olla aikaa! Ja positiivisiakin puolia tällä epidemialla on: koska matkustamista on rajoitettu niin rankasti, ja monia tehtaita suljettu on Aasiassa ilmanlaatu parhaimpia vuosikausiin ja kasvihuonepäästöt pienimmillään.

Vierailija
6/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty paljon mihinkään muuhun. Mielenkiinnot on 90 % seksi ja kukka.

Vierailija
7/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Olen ihan koukussa tilanneseurantaan.

Vierailija
8/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin koronaa ja sitä että riittääkö vessapaperi.

Vierailija
9/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan matalalla älyllä varustettu uhraa kaiken energiansa epidemian pähkäilylle.

Vierailija
10/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just masturboin ja nyt voin keskittyä taas johonkin muuhun ainakin seuraavat 30 minuuttia.

Mies

Vierailija
11/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kauhuissani. Oikeasti!

Vierailija
12/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, nyt kun meillä tuli käsky etätöihin.

Vierailija
13/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just masturboin ja nyt voin keskittyä taas johonkin muuhun ainakin seuraavat 30 minuuttia.

Mies

Tuon takia minäkin ymmärrän miksi vessapaperia tarvitsee paljon. Nainen kehtasi syyttää valehtelijaksi kun puheeksi tuli minkä verran käsi käy. Sanoin että jos haluat niin voin alkaa laittaa talteen muovipussiin ja voit laskea siitä viikon saldon. Oli muka ällöttävä ajatus.

Muistutin että mieti mitä meilläkin oli alussa. Lisäsin vielä että itse on aina juuri oikea kosketus että siinä ei kauan mene.

Vierailija
14/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty vaikka yritän. Huono tilanne kun tarkoitus valmistua koulusta tänä keväänä.

Vierailija
15/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vain sitä hätävaraa.Kauppaan lähdössä, kova yskä ja vilunväristyksiä.Mitähän sitä olisi parasta ostaa?

Vierailija
16/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin koronaa ja sitä että riittääkö vessapaperi.

😂😂😂

Vierailija
18/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Minulla ei ole mielenterveysongelmia, joten yksi virus ei saa minua raiteiltaan. Jos saisi, hakisin kiireesti apua ongelmaan. 

Vierailija
19/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, luukutan DEATH metallia minkä vehkeistä lähtee.

Vierailija
20/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin lähteä lasten kanssa metsäretkelle ja pihahommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän