Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö uskallatte ostaa irttareita ja paistopistetuotteita?

Vierailija
13.03.2020 |

En ole hetkeen enää ostanut.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pihdit käytössä kirjoitti:

Eikö niiden ottamiseen myyntihyllystään olekin aina olleet käytössä ne teräksiset pihdit ja esillä siellä  hyllyn pleksisen luukun päällä vielä  kehotus: ' Käytäthän ottimia (pihtejä)...' ?

Luukkuhan  avataankin vain sen jonkun , halutun leivonnaisen tai piirakan tms. leipomotuotteen ottamisen  ajaksi. 

Pihdit maahan, ei vaihdeta, lapset hiplaa, porukka ottaa käsin.

Game over.

Perusterveellä ihmisellä kasvattaa vastustuskykyä. Ei vaikuta minun ostoskäyttäytymiseeni moinen.

No ei kyllä kasvata vastustuskykyä paskaiselle lattialle tippuneet pihdit. Katsos kun siinä ylihuolehtimisen ja älyttömän huolettomuuden välissä on se harmaa alue, jota arkijärjeksi ja puhtaudeksi kutsutaan.

Vierailija
62/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin heviosastoltakin kaikki muoviin pakattuna. Oli kauppa täynnä puristelijamummoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus ei säily pinnoilla pitkään, vaan tarttuu lähinnä pisara- ja kosketustartuntana. Joten kyllä ostan. 

Vierailija
64/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut aina irtari täällä stadissa, ehkä jossain landella böndet sanovat irttari. Kuulostaa hassulta.

mun korvaan molemmat kuulostaa väärältä, itse sanon irtikset

ohis

Vierailija
65/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään karjalanpiirakoita paistopisteeltä. Elän vaarallista elämää.

Melkein kuin benjihyppy tai laskuvarjolla lentäminen. Onneksi lähikaupoissa ei ole niin houkuttelevaa irtokarkkia tai leivosta, että olisi pakko ostaa

Vierailija
66/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki nuo irtokarkkilyhenteet kuulostavat oudoilta? Mitenkähän sitä omassa lapsuudessa sanottiin... Saattoi olla tuo mainittu irtsikoita tai sitten irkkareita. Äh, en kyllä muista. Olenko tullut vanhaksi?

Juu, en osta niitä muutenkaan juuri ikinä.