Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö uskallatte ostaa irttareita ja paistopistetuotteita?

Vierailija
13.03.2020 |

En ole hetkeen enää ostanut.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osta niitä enää. Monissa paikoissa näkee, että näitä yksittäispakataan nyt kaupoissa valmiiksi.

Vierailija
22/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut enää irtona myytäviä kaurasämpylöitä, enkä irtokarkkipussia lauantaita varten. Tässä kohtaa iski koronakauhu, ruokaa en hamstrannut yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta irtokarkkeja, jotka ovat siellä alimmaisilla riveillä. Lapset, nääs...

Vierailija
24/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paistopistetuotteet sivuutan toistaiseksi, irtokarkkeja ostaisin, jos niille tarvetta olisi.

Lapset ja heikkolahjaiset tonkii niitä käsin.

Juuri tuosta syystä en ole koskaan ostanut, enkä osta. Hyi hemmetti.

Vierailija
25/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osta.

Vierailija
26/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin hakemassa fetajuustokolmioita ja säkin irtokarkkeja. Nam!

Vierailija
27/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut irtokarkkeja kuten ennenkin. Itse asiassa enemmän, koska irtokarkkihyllyille ei tarvi nyt jonottaa. Olen tietoinen, että karkin pinnalla ei bakteerit ja virukset viihdy, joten hyvillä mielin syön.

Vierailija
28/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin hakemassa fetajuustokolmioita ja säkin irtokarkkeja. Nam!

Älä kehu, just jätin irtokarkit ostamatta, päivä on pilalla. Ne on niin hyvii.

Vierailija
29/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin ostaa riisipiirakoita, mutta jäljellä oli vain kaksi. jätin ostamatta. niitä olisi ollut kiva mussutella karanteenissa. irtokarkkivalikoima on surkea niin prsimoissa kuin cittareissakin. tai no prismoissa on vegaanisia liitulakuja, niitä voisi käydä ostamassa.

Vierailija
30/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa tekee kyllä irtovihannestenkin suhteen. Erehdyin tänään aamupäivällä Prismaan ja siellä oli suurin piirtein koko lähiseudun kaikki vanhukset puristelemassa tomaatteja ja paprikoita niillä paljailla käsillään, joihin olivat juuri ennen sylkeneet, että saisivat muovipussit auki.

Vierailija
31/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pihdit käytössä kirjoitti:

Eikö niiden ottamiseen myyntihyllystään olekin aina olleet käytössä ne teräksiset pihdit ja esillä siellä  hyllyn pleksisen luukun päällä vielä  kehotus: ' Käytäthän ottimia (pihtejä)...' ?

Luukkuhan  avataankin vain sen jonkun , halutun leivonnaisen tai piirakan tms. leipomotuotteen ottamisen  ajaksi. 

Helsingin keskustan Lidlissä ei ole mitään luukkuja, piirakat on paljaina hyllyssä odottamassa pöpöjen laskeutumista niiden päälle.

Lidlin myyjä asetteli joskus paistopisteen leipiä hyllyyn kumihanskoilla joilla oli käyttänyt kaapin kahvoja.

Loppu ostelu sieltä.

Vierailija
32/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niiden ottamiseen myyntihyllystään olekin aina olleet käytössä ne teräksiset pihdit ja esillä siellä  hyllyn pleksisen luukun päällä vielä  kehotus: ' Käytäthän ottimia (pihtejä)...' ?

Luukkuhan  avataankin vain sen jonkun , halutun leivonnaisen tai piirakan tms. leipomotuotteen ottamisen  ajaksi. 

Pihdit maahan, ei vaihdeta, lapset hiplaa, porukka ottaa käsin.

Game over.

Perusterveellä ihmisellä kasvattaa vastustuskykyä. Ei vaikuta minun ostoskäyttäytymiseeni moinen.

Työnantajas varmaan arvostaa sairaspoissaolojasi.

Tai omaises kun tartutat niihin vaikka polion.

Vierailija
33/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta muutenkaan, on niin saastaista touhua.

Vierailija
34/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Game over.

Perusterveellä ihmisellä kasvattaa vastustuskykyä. Ei vaikuta minun ostoskäyttäytymiseeni moinen.

Sairauspoissaoloja ei käytännössä ole, koska minulla on vastustuskyky. Viimeksi olin saikulla v. 2016.

Omaisia ei juurikaan ole, olen erakko. Seuraava ongelma?

Vierailija
35/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatetut lapset lääppivät niitä kaupoissa kuten kaikkia muitakin tavaroita. Näin tartuttavat koronan itseensä ja levittävät sitä tietysti. Positiivista on että kersojen idioottivanhemmatkin saavat sen taudin ja toivottavasti oppivat jotain jos pysyvät hengissä.

Vierailija
36/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ääliö kirjoittaa "irttareita" eikä "irtareita?"

Vierailija
37/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ääliö kirjoittaa "irttareita" eikä "irtareita?"

Sellainen jolla on kielikorvaa

Vierailija
38/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, mutta tykkään hipelöidä niitä ja nuolaista maut sormistani salaa.

Vierailija
39/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut aina irtari täällä stadissa, ehkä jossain landella böndet sanovat irttari. Kuulostaa hassulta.

Vierailija
40/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Game over.

Sairauspoissaoloja ei käytännössä ole, koska minulla on vastustuskyky. Viimeksi olin saikulla v. 2016.

Omaisia ei juurikaan ole, olen erakko. Seuraava ongelma?

Levität tauteja muihin kaupoissakävijöihin.