Naiset, aiotteko muistaa huomenna miehiänne?
Naiset aina valittavat kun miehet ei tuo kukkia tai muista merkkipäivinä, noh huomenna on tilaisuus itse tasa-arvon nimissä muistaa miehiä! 14.3. vietetään pihvi & suihinottopäivää. Itse aion paistaa pihvin ja hemmotella miestä vuorostani tällä päivällä.
Kommentit (46)
No ei tarvi erikseen muistaa kun tuota harrastetaan muutenkin lahes paivittain. Enka puhu nyt pihvista, syodaan kasvispainotteisesti eika oikeastaan enaa koskaan punaista lihaa. Kasvispihvi ei vissiin aja samaa asiaa :D
Mieheni saa molempia useammin kuin kerran vuodessa...
Tasa-arvon nimissähän naistenkin pitäisi siis olla muistamatta miehiään, kun heitäkään ei kommenttisi mukaan miehet merkkipäivinä muista.
Miksi miehillä on AINA toista alistavia juhlimistapoja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tässä se alistava tekijä?
Tuohan on monen miehen painajainen nykyään, ainakin tuo suihinotto.
Tapailukumppanini on viikonlopun miesten kesken mökillä, joten en pääse tätä toteuttamaan. ☹️
Vierailija kirjoitti:
Tapailukumppanini on viikonlopun miesten kesken mökillä, joten en pääse tätä toteuttamaan. ☹️
Ei hätää, se saa molempia silti. Ja varmaan antaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihvi. Mitä sä oikein luulit?
Tasa-arvon nimissä unohdan ja illalla miehen mökötyksen äkättyäni haen huoltsikalta jonkun valmislihapullapussin, koska ajatus on tärkein. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen palvelus, joka annetaan lahjaksi. En naisena itse haluaisi miehen nuolevan minua vain antaakseen minulle lahjan. Minusta se olisi alentavaa. Haluan seksiä vain molempien tyydytykseksi. Siihen puolestaan en tarvitse "juhlapäiviä" tai kehotuksia ulkopuolelta.
Sain puolisoltani naistenpäivänä pari pientä lahjaa ja suklaata. Hän saa minulta miestenpäivänä (syksyllä) pari pientä lahjaa ja suklaata.
eri
Teennäistä, ylimielistä ja alentavaa. Katsotaan pihvejä sitten kun lähestymistapa miesasiaan kypsyy ja järkevöityy.
Marraskuussa on miesten päivä, eikö tosta huomisesta ällötyksestä vois luopua 😒 mun miehenkin mielestä ällöttävää, että pitää olla tollainen PÄIVÄ. Suuseksi kuuluu toki säännölliseen repertuaarimme.
Vain Suomessa miehet ovat kateellisia naisten saamasta huomiosta.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen palvelus, joka annetaan lahjaksi. En naisena itse haluaisi miehen nuolevan minua vain antaakseen minulle lahjan. Minusta se olisi alentavaa. Haluan seksiä vain molempien tyydytykseksi. Siihen puolestaan en tarvitse "juhlapäiviä" tai kehotuksia ulkopuolelta.
Sain puolisoltani naistenpäivänä pari pientä lahjaa ja suklaata. Hän saa minulta miestenpäivänä (syksyllä) pari pientä lahjaa ja suklaata.
eri
Niin on ihmiset erilaisia ja erilaisista asioista onnellisia. Hyvä niin, kaiketikin. Itse en näe mitään pahaa toisen ilahduttamisessa suihinotolla.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa miehet ovat kateellisia naisten saamasta huomiosta.
Miksi?
Ihan on maailmanlaajuinen ilmiö :P
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Se on masentavaa.
Otat pihvin suihin?