Suomalainen 20-30v nainen maannut keskimäärin jopa yli
5 miehen kanssa. Iltalehden jutun mukaan. Tuo on aika pöyristyttävä lukema.. Pistää tosiaankin miettimään.
M31
Kommentit (26)
Oho miten vähän :O
Onneksi oma lukuni on kymmenkertainen.
Viisi se luku mulla on. Sen se vaati, että löytyi seksuaalisesti ja muutenkin fyysisesti yhteensopiva kumppani. En voisi olla suhteessa jossa ei seksi toimisi. Enää se ei siitä kasva, tässä ollaan nyt onnellisesti. Järvi ei kulu soutamisesta, tiesitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tuo luku tuli täyteen jo yläasteella.
Meidän yläasteella ei kyllä kellään ollut seksielämää, nopeimmatkin aloitti sen vasta yläasteen jälkeen.
Olen syntynyt -92.Jotenkin järkytyn aina kun kuulen, että jotkut on harrastaneet lapsina seksiä, siis tyyliin 14-vuotiaana.
Minä aloitin just 13 täyttäneenä. Poikaystävä oli 16. Laitontahan se oli, mutta ihan sama. Ihanaa silti. Oltiin yhdessä kunnes täytin 17. Me kehitytään eri tahtiin.
-90-syntynyt
Okei no mun piireissä kukaan 16-vuotias ei olisi edes ollut 13-vuotiaan kanssa.
En usko, että kyse on kehittymisestä vaan piireistä, ympäristöstä missä kasvaa ja elää.
No eipä sinun uskomisillasi siihen asiaan vaikutusta ole.
Oon 17 v kundi lukios, oon pannu yli 30 naisen kans. Vanhin nainen 58, nuorin mun ikäset....ei kai nuo luvut mitään ihmeellisiä?
Vierailija kirjoitti:
Viisi se luku mulla on. Sen se vaati, että löytyi seksuaalisesti ja muutenkin fyysisesti yhteensopiva kumppani. En voisi olla suhteessa jossa ei seksi toimisi. Enää se ei siitä kasva, tässä ollaan nyt onnellisesti. Järvi ei kulu soutamisesta, tiesitkö?
Eihän se järvi soutamisesta kulu. Kun vaan on saanut isoa melaa niin tavallinen airo ei enää riitä. Jos joka jätkällä olisi se mela niin sitten olisi aivan sama montako entistä kokemusta. jollakin konstilla olen saanut naisia sänkyyn. Yhden mukaan mulla on miellyttävä hymyily.
Karkeasti sanoisin että kaksi kymmenestä oli tyytyväisiä kokoon. Keskiarvon mukaan olen muka sillä paremmalla puolella. Turha asiaa on kaunistella. Kun ei ole iso niin se on pieni. Näin ollen on parempi kun en yritä ketään. Oma luku on yli sata joista suurin osa yhden yön naisia. Olen jo aika vanha että sekin on syy yrittää unohtaa seksi.
I `a looser baby, sou why dont you kill me?
Okei no mun piireissä kukaan 16-vuotias ei olisi edes ollut 13-vuotiaan kanssa.
En usko, että kyse on kehittymisestä vaan piireistä, ympäristöstä missä kasvaa ja elää.