Nyt TV:ssä THL:N PÄÄJOHTAJA, joka hermostuneena sönkkää ja hieroo hikistä otsaansa - huh huh
Kommentit (353)
Tuskallisen näköinen olo hänellä. Levoton, hikoilee.. lähettäkää hänet kotiin sieltä!
Itsekin käyn töissä, vaikka joudun niistämään pari kertaa päivässä ja yskiäkin hieman. Sain perusflunssan reilu viikko sitten, jäin hetkeksi pois töitä, kunnes oli selvää että ei ole mitään vakavampaa. Älkää olko hysteerisiä, kun ette tiedä taustoista mitään.
Pöydällä on jo iso pinkka käytettyjä nenäliinoja ja yksi on koko ajan kädessä, omg.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin käyn töissä, vaikka joudun niistämään pari kertaa päivässä ja yskiäkin hieman. Sain perusflunssan reilu viikko sitten, jäin hetkeksi pois töitä, kunnes oli selvää että ei ole mitään vakavampaa. Älkää olko hysteerisiä, kun ette tiedä taustoista mitään.
Joo, mutta käytettyjä nenäliinoja ei pidetä pöydällä!
Taas sönkötetään sitä samaa joutavaa mitä eilenkin. Johan nuo asiat tuli eilen selväksi. Täällä puoli suomea odottaa jotain järeämpiä toimia eikä tuollaista olematonta pikku touhua.
Tämähän on ku lähetys Iranista. Tuolla on varmasti korona.
Huolestuttavaa. Käytös muistuttaa sitä Iranin terveysministeriä, joka hikoili tiedotustilaisuudessa ja oli sairastunut koronaan. Äkkiä testiin, jos ei ole jo ollut.
en kyllä luota noihin asiantuntijoihin. onko meidän terveys todella tuonlaisten tumpeloiden käsissä
Oijoi. THL:stä on potkittu pihalle kaikki asiantuntijat, jäljelle on jääneet hikoilevat virkamiehet. On tuo esitys kuitenkin vielä astetta vähemmän koominen kuin STUK 80-luvulla.
THL:n sanoma on "Ei flunassaisena töihin" ja pääjohtaja itse on tv kameroiden edessä koko ajan niistämässä nenää ja hieromassa hikistä otsaansa.
Herrajestas sentään! Hän hikoilee ja on aivan hermona. Niistää nenäänsä, räplää kasvojaan. .Siis ilmiselvästi sairas. Äänikin on käheänä!
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
Tuo THL:n pääjohtajan tyyli vitsailla sopivista istumaväleistä jne. oli aika mauton.
Eikös ohje ollut, että niistetään kertakäyttöäliinaan ja heitetään se sitten pois. Tämä on opetusohjelma siitä, että älä tee samoin kuin asiantuntija itse tekee.
Ihan hullua, toinen selostaa miten pitäisi toimia ja pääjohtaja tekee vieressä kaiken päinvastoin!
Toimittajat nyt suu auki!
On kyllä niin hermostunutta touhua kun olla ja voi. Ajattelin katsoa josko ohjelma rauhoittaisi mutta tuota katsellessa paniikki kyllä vasta alkaakin.
”Mä oon tässä vähän hikinen ja niiskuttelen mutta mulla ei oo corona virusta älkää huolestuko” 😂
Ehkä tää on testi ja tilaisuuden lopussa kysytään mikä kaikki tässä meni vastoin ohjeita ja oikein vastanneiden kesken arvotaan pieni pullo käsidesiä ja kasvomaski.
PRKL ei tämä voi olla totta!!
THL:n PÄÄJOHTAJA!
"Minulla ei ole koronaa...." joo, ei varmaan. THL:n väki ei sairastu, senhän piti olla kuin lottovoiton todennäköisyys sairastua.
Kuinka kauan menee, että saamme lukea uutisista THL:n johtajan koronatarunnasta