Mitä näin Prismassa!
Naishenkilö keräsi useita puuropurkkeja!
Kahta erilaista, toiset olivat mannapuuroa.
Eikö sen verran ole älliä että keittäisi itse puuroa kattilassa?
Sitten valitellaan köyhyyttä kun rahat menee valmisruokaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ap, osa kansasta on työssä, saa palkkaa ja on riittävän varakas ostaakseen ruokaa.
Oluttako itse hait?
En juo olutta.
Käytän sen rahan mieluummin mannaryyneihin ja keitän puuron.
Niin ja jäähän siitä ylikin vielä rahaa.
Niitä menee mummoille ja papoille päivittäin töissä. Meillä eräs asiakas ei muuta suostu syömään niin otettiin varoiksi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, osa kansasta on työssä, saa palkkaa ja on riittävän varakas ostaakseen ruokaa.
Oluttako itse hait?
Eikun vahingossa eksyin Prismaan kun piti mennä Alkoon.
Tää ei ole minun viesti.
Ap
Huvittaa tää ihmisten käytös. Vaikuttaa siltä että aina vaan on enemmän näitä "otan hyllyltä" tyyppejä koska kapasiteetti ei enää riitä pidemmälle.
Läskit hamstraa kaikenlaista koronapaniikissa. Eivät tajua että se heidän läskinsä ja huono kuntonsa on huomattavasti suurempi terveysriski. Nyt herättiin kun tuli koronavirus vaikka valinta ennenaikaisesta kuolemasta on tehty aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että uusavuttomille on puuroa, äitien tekemää valmiina kaupassa sillä se ei ainakaan pala pohjaan mikrossa jos täytyy kännykkäänsä vahtia samalla ja päivittää naamakirjaan touhujaan.
Kerran edelläni meni laiha mies joka varmaan oli viikonloppuisä kun sillä oli valmispuuropurkkeja laskettu kahdelle aamulle, karkkipussit ja suklaa vanukasta muutama purkki, tuskin ne olivat hänen itsensä eväitä eikä mitään järkeviä ruuan teko aineksia ja kaljatölkki kori omaan janojuomaan, hiukopalaan makkarapeketti.
Itse laitan ruis tai kaura puuroryynit kattilaan jo illalla valmiiksi, vähän suolaa ja nokareen voita. Aamulla napsutan levyn ykkoselle, annan hautua kun ei ole kiire keittää sitä kattoon niinsanotusti kovalla lämmöllä ja sillä välin teen muita hommia. Mikrossa en puuroani pilaa ravinnottomaksi.
Manna ja riisi puurot ovat herkuttelupuuroja joissa ei ole paljoa ravintoarvoja ja siksi niitä ei kannata kamalan usein syödä.
Sorry nyt, mutta jotenkin ärsyttää ihmiset, jotka arvostelevat toisten ruokaostoksia, tekevät pitkälle meneviä johtopäätöksiä muutamien ostosten perusteella, kuten tässä muutaman puuropurkin perusteella. Hauduttele sinä vain lesepuurosi lempeällä tulella, mutta anna toisten ostaa valmispuuroa, jos haluavat. Valmispakkaukset ovat hyvä juttu monessa tilanteessa, kun ei ole aikaa, ei vain viitsi, ei ole mahdollisuutta keittää, vaihteluna, varana, jne.
Puuro on äärimmäisen helppo tehdä eikä vaadi aikaa.
Haudutettavan puuron voi laittaa ajoissa liedelle.
Mä ostan valmiina vain luomu spelttipuuroa, järjettömän hyvää.
Sitä en ole itse tehtynä hyväksi saanut, muut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oluttako itse hait?
Tää ei ole minun viesti.
Ap
Ei me oikeasti tunneta sinua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oluttako itse hait?
Älä huijaa, ei sulla oo varaa Alkon tuotteisiin. Olit Prismasta hakemassa Lasolia.
Juuri katsoin tässä parinkin kansanedustajan IG-storysta, että pääkaupunkiseudulla tosiaan joku Prisma aivan hyllyt tyhjillään. Ollaanko kaupungissa oikeasti noin hyvin varautuneita? Itse varauduin ostamalla pari purkkia hernekeittoa ja vanhoja nuudelipakkauksia löytyy vielä, puurohiutaleitakin kaapissa on kyllä!
T. Epätietoinen kainuulainen möllykkä
Niin ja toinen juttuhan on se kun jotkut eivät osaa keittää puuroa oikein.
Laitetaan maito alussa ja sitten ihmetellään sormi suussa että kun puuro paloi taas pohjaan!