Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermostutko, kun yrität jutella ihmiselle joka ei kuuntele vaan katsoo lasittuneella katsella esim puhelinta

Vierailija
12.03.2020 |

Heitätkö kahvit seinille että se herää. Miten onkin että se puhelin vie kaiken keskittymisen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko tuttu vai tuntematon. Tutulle saatan sanoa voisitko vi##u nyt kuunnella.

Vierailija
2/12 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lakkaan puhumasta hänelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskustele sellaisten ihmisten kanssa. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi niin tehdä.

Ylipäänsä jos jotakuta ei kiinnosta minun asiani, niin minulla ei ole mitään tarvetta pakottaa häntä kuulemaan sitä.

Vierailija
4/12 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hermostu, mutta saatan vähän nauraa jonkun sivusta kuuntelevan kanssa.

Vierailija
5/12 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on ainut, joka seurassani tekee tuota. Hänelle kyllä sanon, että nyt se puhelin pois ja keskity tähän yhdessä oloon. Hän on jo nuori aikuinen, emmekä enää asu saman katon alla, joten aina kyllä naurahtaa vain ja laittaa puhelimen pois. 

Tosin saatan kyllä itsekin hänen seurassaan sortua tuohon samaan.

Vierailija
6/12 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää ja epäkohteliasta. Ei tee mieli enää tavata...

Vierailija
7/12 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on jotain sellaista asiaa mitä toisen pitää kuulla, niin kyllä hermostun, jos ei kuunnella, vaan keskitytään puhelimeen. Ihan v*tun epäkohteliasta ja näitä tällaisia ihmisiä on paljon. Esimerkiksi äitini on yksi tällainen... Näpyttää puhelintaan eikä pysty kuulemaan/näkemään mitään mitä ympärillä tapahtuu, ei voi keskittyä muuhun. Mutisee vaan "juu, jaa, joo". Ehkä joltain teiniltä tuollaisen käytöksen jotenkuten ymmärtää, mutta ei aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
8/12 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä puhelimessa on niin kiinnostavaa? Minulla sattuu silmiin jos puhelinta joudun tuijottamaan, tulee päänsärky.

Vierailija
9/12 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä puhelimessa on niin kiinnostavaa? Minulla sattuu silmiin jos puhelinta joudun tuijottamaan, tulee päänsärky.

Tämä. Ja lisäksi hartia- ja niskakivut siitä pää kumarassa nyhräämisestä. Paras päätökseni ikinä oli vaihtaa netittömään näppäinpuhelimeen ja nettiasiat hoidan kotona kunnollisella pöytäkoneella.

Vierailija
10/12 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja lisäksi hartia- ja niskakivut siitä pää kumarassa nyhräämisestä. Paras päätökseni ikinä oli vaihtaa netittömään näppäinpuhelimeen ja nettiasiat hoidan kotona kunnollisella pöytäkoneella.

Ja lisäksi oikealla näppäimistöllä kirjoittaminen on taivas verrattuna puhelimella kirjoittamiseen.

Vierailija
11/12 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi oikealla näppäimistöllä kirjoittaminen on taivas verrattuna puhelimella kirjoittamiseen.

En edes muistanut pitkästä aikaa, mutta näin on!

Vierailija
12/12 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on tuollainen. Makaa sohvalla joka ilta klo 23 asti. Naputtelee ihan hysteerisen näköisenä. Ei kuule mitään.