Pastan tarjoaminen kotitreffeillä. Hyvä vai huono ajatus?
Kommentit (20)
Mä luin ”palstan” ja atteelin että mikä oiva tapa päästä seuralaisesta eroon.
En tarjoaisi pastaa millään treffeillä.
Minä en tykkää syödä ensimmäisillä treffeillä, mutta saatan kuulua vähemmistöön.
M31
No ei spagettia ainakaan. Töhryssä on vaatteet ja suupielet hyvässä lykyssä, ei mitenkään seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
No ei spagettia ainakaan. Töhryssä on vaatteet ja suupielet hyvässä lykyssä, ei mitenkään seksikästä.
Eikö edes pätkä-spaghettia? Sitä mieskin osaisi syödä lusikalla sotkematta!
Mikäpä siinä, jos haluaa kökkiä keittiössä treffeillä. Pastaruoat yleensä pitää valmistaa juuri ennen tarjoilua (pl. lasagne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, unohdin. Se on seksikästä.
Pasta on sopiva rentoa. Harmi vaan että parhaissa resepteissä on valkosipulia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se haittaa, jos molemmat syö.
Voit tarjota pastaa, jos treffikumppanisi on nainen. Miehelle tarjoaisin kuitenkin ihan ruokaa.
On kyllä ihme juttuja täällä. Onko jotkut tietyt ruuat treffiruokia ja jotkut muut ei-treffiruokia? Onneksi ei tarvitse käydä treffeillä, kun kuulostaa niin kovin vaikealta.
Oletan, ettei kyse ole ensitreffeistä, koska silloin ei ole viisasta tavata kotona. Itselleni maistuisi kyllä pasta, kunhan ruokavalioni otetaan huomioon sen tekemisessä. Spagetti ei ehkä ole paras valinta - toisaalta voisi ollakin, koska siinähän sitä samalla näkisi, kuinka se toinen osapuoli spagetin syö ;-)
(Ja ennen kuin alkaa ininä erityisruokavalion huomioimisesta niin kerron jo, että itselleni ei ole muiden ruokavaliot ongelma. Puolisoni saa ihan joka päivä lihaa tai kalaa ruuaksi ja minä jopa ne valmistan, vaikka en itse syökään. Yhtä lailla odottaisin, että jos mies kokkaisi minulle, niin hän tekisi ruokaa josta pidän ja joka sopii omaan ruokavaliooni.)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihme juttuja täällä. Onko jotkut tietyt ruuat treffiruokia ja jotkut muut ei-treffiruokia? Onneksi ei tarvitse käydä treffeillä, kun kuulostaa niin kovin vaikealta.
Naiset nyt kuvittelee kaikkea. Jopa pastaa ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää syödä ensimmäisillä treffeillä, mutta saatan kuulua vähemmistöön.
M31
Mitä teet ekoilla treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Voit tarjota pastaa, jos treffikumppanisi on nainen. Miehelle tarjoaisin kuitenkin ihan ruokaa.
Mitä ruokaa miehelle? Kanasalaatti?
Vierailija kirjoitti:
Käytän valkosipulia päivittäin, joten ei ole uutta minulle ja tästä en luovu muiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies osaisikin mutta nainen ei.
Hyvä idea! Tietenkin söisin ja olen syönytkin. Miehen kokkaama pasta pääsi heittämällä parhaimpien koskaan syömieni ruokien joukkoon.
Syön, jos se on hyvää. Esim. Chili-katkarapupastaa, tai pasta carbonaraa paljolla parmesanilla.
Mutta ei mitään lasten jauhelihamössöä.