Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo ottanut lapsesi pois päiväkodista tai koulusta?

Vierailija
12.03.2020 |

Te keille se on mahdollista, oletteko tehneet niin?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
2/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Minä ja muksut mennään kouluun, nuorin päiväkotiin (ja mies tietty töihin).

Vierailija
4/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse töissä päiväkodissa ja harkitsen jääväni töistä pois ja pitäväni omat lapseni kotona. Olen alle 3-vuotiaiden ryhmässä ja virus leviäisi aivan varmasti kaikille: lapset pitävät leluja suussaan, aivastelevat ja pyyhkivät räkää ja kuolaa kaikille pinnoille...

Vierailija
5/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä otti. Itsellä ei ole lapsia. 

Vierailija
6/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut eskarilaisen kotiin.

Vierailija
7/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Vierailija
8/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Etätyömahdollisuus on kyllä, mutta epäilen että siitä ei kovin pidettäisi jos pienten lastan kanssa tekisin kuukaudenkin "etätöitä". Lainausmerkeissä siksi, että enhän oikeasti saa tehtyä töitä koko päivää, ehkä yhteensä 4h keskeytyksien ulkopuolella.

Vierailija
9/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse töissä päiväkodissa ja harkitsen jääväni töistä pois ja pitäväni omat lapseni kotona. Olen alle 3-vuotiaiden ryhmässä ja virus leviäisi aivan varmasti kaikille: lapset pitävät leluja suussaan, aivastelevat ja pyyhkivät räkää ja kuolaa kaikille pinnoille...

2 viikkoo itämisaika eli onhan se jo levinnyt jo hoitsuihin jos se coronaa on----- kun vanhemmat tuovat räkäiset ja kuumeiset lapset hoitoon ennen kuin hoitaja soittaa että haetko sairaan lapset kotiin.

Vierailija
10/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noup. Minä ja muksut mennään kouluun, nuorin päiväkotiin (ja mies tietty töihin).

Sama täällä, ja samoin tekee suurin osa työssäkäyvistä suomalaisista.

Vierailija
11/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ja samoin tekee suurin osa työssäkäyvistä suomalaisista.

Jep. Ei mulla ainakaan ole yhtään varaa olla pois koulusta. Nyt on menossa kurssi, jossa 100 prosenttinen läsnäolopakko. Jos en ole paikalla, pahimmillaan opinnot viivästyvät ja siinäpä on sitten selittämistä työkkärille.

Vierailija
12/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin mahdollisuus etätöihin. Suurin osa käy töisä joissa ei moiseen mahdollisuutta.

Taloja ei rakenneta etänä, ihmisiä ei hoideta etänä.

Vierailija
13/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoko kotiäideillä on hakee eskarilainen kotiin tai taapero päiväkodista kotiin.

Duunareilla ei pienintäkään mahkua olla pois tai ei tarvi hetken päästä tarvitse mennä ollenkaan.

Vierailija
14/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ettet jätä muita hoitajia kuseen ilman sijaista, heitä joilla ei ole mahdollisuutta vain jäädä pois töistä - tai edes harkita moista.

Vierailija
15/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä pystyy niin kannattaa jäädä nyt!

Säästetään päivähoito niille yhteiskunnan rakenteille ketä me kaikki kuitenkin tarvitaan!

Vierailija
16/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otettiin lapset pois koulusta jo 2 viikkoa sitten. Jäin mieheni kanssa kotiin, joten meihin virus ei voi tarttua. Ruoat tilataan netistä ja tuodaan oven taakse.

Vierailija
17/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä otettiin lapset pois koulusta jo 2 viikkoa sitten. Jäin mieheni kanssa kotiin, joten meihin virus ei voi tarttua. Ruoat tilataan netistä ja tuodaan oven taakse.

Kait sä desinfioit tavarat?

Vierailija
18/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaista lähtien otin kotiin. Perheessä riskiryhmäläinen.

Vierailija
19/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapseni on perhepäivähoidossa anopillani. Hänellä on 3 hoitolasta omani lisäksi enkä usko pojan olevan vaarassa saada koronaa.

Vierailija
20/54 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etulinjassa eli päivystyksessä töissä. Meillä ei ole sellaista luksusvaihtoehtoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi