Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mokata työhakemukseen liitettävä video uskottavasti?

Vierailija
12.03.2020 |

Ei tippaakaan kiinnostaisi päästä haastatteluun niin miten hoidan homman?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi haet jos et halua?

Tee se video 5min sen jälkeen kun olet herännyt. Hiuksia voit koittaa vähän siistiä, ettei vaikuta liian selvältä. Yski ja niiskuta. Jää hetkeksi tuijottamaan kameraa tonnin seteli-ilmeellä.

Näillä luulis jo pärjäävän pitkälle.

Vierailija
2/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mieluummin hyvä video ja möhlää kaikki siinä vaiheessa kun pääset varsinaiseen haastatteluun.

Et varmaan halua, että sinusta jää maailmalle video, missä osoittaudut huonoksi ja avuttomaksi.

Ylipäänsä voisit miettiä, mitä niin ihmeellistä sinussa on, että videosi perusteella sinut oitis otettaisiin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään työpaikkaan tulee paljon hyviä työnhakijoita. Riittää, kun videolla olet ponneton, et yhtään innostunut tai kiinnostunut tehtävästä.

Ei työnantaja katso sellaista videota kuin maks. 5 sekuntia.

Vierailija
4/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseta kamera siten, ettei sinusta näy kuin puolipäätä.

Vierailija
5/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännität, hymyilet varautuneesti, silmät harittavat ja unohdat kesken lauseen mitä aioit sanoa.

(Ihan järjetöntä noi videot.)

Vierailija
6/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeä videotiedosto ''turhaapaskaa'' yms.

Vierailija
7/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nimeä videotiedosto ''turhaapaskaa'' yms.

"pakollinenhakuetteimenetuet"

Vierailija
8/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin mieluummin tietää, miten tehdään video, jolla pääsee haastatteluun. Huonon videon tekeminen minulta onnistuu myös silloin, kun haluaisin hyvän. Oletko ap muka niin hyvä esiintyjä, ettet saa huonoa videota aikaiseksi?

Vierailija
9/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi parempi mokata haastattelussa. Mutta jos välttämättä haluat mokata videolla, voit tehdä kaiken edellä mainitun ja vielä heijata itseäsi eestaas, kun puhut. Foliohattu päähän. Puhu 5G-verkon haitallisuudesta ja lentokoneiden kemikaalivanoista.

Vierailija
10/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat videolla reippaita pitkiä ryyppyjä ja kerrot laveasti kaikista ongelmistasi. Huom. ongelmat saa olla keksittyjä. Lisäpisteet saa ketjussa polttamisesta. Extrabonuksen saa jos poltat jointin.

Vierailija
11/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariinilla tukka ja otsa rasvaiseksi, huone hämäräksi että tulee mahdollisimman rakeinen ja huonolaatuinen kuva. Taustahälyä, jokin angstinen biisi, vaikka radioheadia tai jotain soimaan häiritsevästi taustalle. Tavaa monotonisella narisevalla äänellä ”pirtsakan” cv-räpin: moi, ”mä olen mä, tosi kova duunari, jos sä haluut tsekkaa, etkä vaan rokkaa, niin oo rohkee, mä en oo maaninen vaan dy-naaminen” tms.

Vierailija
12/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Margariinilla tukka ja otsa rasvaiseksi, huone hämäräksi että tulee mahdollisimman rakeinen ja huonolaatuinen kuva. Taustahälyä, jokin angstinen biisi, vaikka radioheadia tai jotain soimaan häiritsevästi taustalle. Tavaa monotonisella narisevalla äänellä ”pirtsakan” cv-räpin: moi, ”mä olen mä, tosi kova duunari, jos sä haluut tsekkaa, etkä vaan rokkaa, niin oo rohkee, mä en oo maaninen vaan dy-naaminen” tms.

Ai helvetti :D Taa oli hyva :D Kualen :D 

Vierailija
13/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun olet videolla selvästi kännissä.

Vierailija
14/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä kunnon pieru kesken videon ja naureskele päälle niin kuin se tekisi videosta vain hauskemman :D

Vierailija
15/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on niin hyviä vinkkejä että niillä ohjaisi tuukkaa paremman elokuvan. Mikä nyt ei sinänsä ole mikään saavutus että siitä laittaa paremmaksi. Kuitenkin hyviä neuvoja.

Vierailija
16/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä koko video tekemättä, itse sanon työkkärin rouville etten omista puhelinta jossa on kamera, eikä minulla myöskään ole tietokonetta webcamilla. En ikinä tule menemään sellaiseen työpaikkaan jossa noita vaaditaan, löydän työni muualta.

Vierailija
17/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita taustalle peili, josta näkyy, että olet ilman housuja.

Vierailija
18/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna katseen harhailla, älä katso kännykkään. Raavi itseäsi, kun kerrot tilanteestasi.

Syö hiuksiasi ja kaiva hampaitasi. 

Vierailija
19/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva muna esiin ja tee helikoptereita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan