Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu tää vessapaperin hamstraus on?

Vierailija
12.03.2020 |

Odottaako kaikki ihmiset jotain valtakunnallista ripulia, mutta vai miksi sitä paperia kuluis yhtäkkiä niin mahdottomasti enemmän?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu olemaan kaksi viikkoa putkeen kotona, niin vessapaperin kulutus kasvaa reilusti. Normaalisti kuitenkin käydään päivän aikana muuallakin vessassa kuin kotona, esim. työpaikalla ja koulussa.

Ei ole kiva jos se paperi loppuu kesken karanteenin.

Vierailija
22/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädän tullen, kirjaimellisesti, pesen takamukseni käsisuihkun avulla. En ole hamstrannut yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää ne perceenne saakelin hamstraajat

Vierailija
24/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kanssa, miksi sitä pitää hamstarata. Eikö jokaisessa suomalaisessa kodissa ole bideesuihku? Jos paperi loppuu, takapuolen voi pestä.

Suuri osa suomalaisista on niin sikoja etteivät koskaan käytä bideetä vaikka pyllyn saisi kätevästi pestyä joka kerta kakan jälkeen. 

Vierailija
25/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon vietimme hiihtoloman kotona koko perhe. Kyllä muuten meni paperia!

Vierailija
26/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän videon kommenteissa keskustellaan kanssa wcpaperin hamstrauksesta.

Samaa tapahtuu kanadassa ja australiassa.

Vierailija
27/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kanssa, miksi sitä pitää hamstarata. Eikö jokaisessa suomalaisessa kodissa ole bideesuihku? Jos paperi loppuu, takapuolen voi pestä.

Mun veskissä ei ole bideesuihkua. 80-luvulla rakennettu kerrostalo. 

Suihkua varten en ala joka kerta riisumaan kaikkia housuja pois, joten paperilla mennään tässä taloudessa.

Vierailija
28/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hädän tullen, kirjaimellisesti, pesen takamukseni käsisuihkun avulla. En ole hamstrannut yhtään mitään.

Itse pesen vasta hädän tultua. Kirjaimellisesti.

Vierailija
29/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkua varten en ala joka kerta riisumaan kaikkia housuja pois, joten paperilla mennään tässä taloudessa.

Eipä olisi iso homma asentaa jos olisi hygieniasta kiinnostunut. 

Vierailija
30/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidee onkin suomalaisten juttu. Ei sellaista ole esim. Kanadassa. Sitten siellä on kyllä sellaisia käsisuihkuja jotka on kytketty pytyn vesisäiliöön josta sitten liruttaa kylmää vettä.

Vierailija
31/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pariksi viikoksi paperia. Jos vaikka huomenna yllättäen jouduttaisiin karanteeniin, niin riittäisi, ja jos alkaisi näyttää siltä että meneekin tosi paljon voi alkaa pissat huuhtomaan ja säästää paperit isommalle hädälle. Ja meillä ei edes ole käsisuihkua, kyllä se huuhtelu onnistuu vaikka kannun tai mukin kanssa. Vesi tuskin viruksen takia lakkaa juoksemasta.

Vierailija
32/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun tehtävä vuokralaisena mennä asentelemaan yhtään mitään. Varsinkin, jos pitää kulut maksaa itse.

Kyllä minä hygieniasta pidän huolta, älä vaivaa päätäsi sellaisella asialla. 

Vierailija
33/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paperi loppuu, eikä uutta pääse kaupasta hakemaan, niin voihan sen hanurin huuhtaista käsisuihkulla, ja kuivaa pyyhkeeseen. Taitaa olla jo aika harvassa kotitalouksien wc:t, joissa ei ole käsisuihkua?

Vierailija
34/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole edes vessaa,

eikä sitä suihkuakaan.

Ei siis tarvetta vessapaperille.

Vierailija
35/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vähän omituinen hamstrauskohde. Pärseen saa kyllä hoidettua ilman paperiakin bideellä ja pyyhkeillä.

Siinä vaiheessa kun vesihuolto stoppaa on aika paljon isommat murheet kuin vessapaperit.

Eipa se vesihuolto mihinkaan stoppaa. Ei tama ole mikaan zombie apocalypse :D 

Mun mies on töissä vesilaitoksella. Kyllä se vesihuollon ainakin tuntuva suppeneminen on ihan aiheellinen huoli. Toki heillä on nyt tehostetusti koulutuksia ja suunnittelupalavereita, miten toimitaan ettei näin kävisi. Myös vesilaitostyöntekijät tai kemikaalien kuljettajat jne ketkä vain siinä ketjussa voivat sairastua.

Vierailija
36/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun tehtävä vuokralaisena mennä asentelemaan yhtään mitään. Varsinkin, jos pitää kulut maksaa itse.

Kyllä minä hygieniasta pidän huolta, älä vaivaa päätäsi sellaisella asialla. 

Kaikki tässä vastauksessa kertoo sen että kuljeskelet ympäriinsä kakanmurut persvaossa. Onnea!

Vierailija
37/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin eläkeläispariskunnan, ostokärryssä oli kamala vuori vessapaperia :D  Jotenkin koin myötähäpeää....

Vierailija
38/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina ison säkin serlaa ja vessapaperia tarjouksesta. Sitä sit käyttelee useemman kuukauden niitä, että kai sitten olen hampstraaja tässä suhteessa.

Vierailija
39/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä ihan livenä yhdeltä hamstraajalta. Antaa kuulemma turvallisuudentunnetta.

Onhan se kivaa, turvallisuudentunne. Kai se on sellainen erityisen tunteellisten ihmisten juttu sitten.

Vierailija
40/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulta kyllä kuulostaa. Itsellä riittää yksi rulla noin kuukaudeksi, joten ei ole tarvetta hamstraukselle. Ja vaikka paperi loppuisikin, käytän jo nyt bideesuihkua päivittäin joten ei olis kova homma siirtyä käyttämään pelkästään sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän