Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan lapsen pois koulusta itse suojellakseni perhettä

Vierailija
12.03.2020 |

Tästä tilanteesta en jaksa nyt sanoa mitään. Tyrmistys on kuitenkin suuri miten tämä maa toimii tässä maailman kriisissä.
Mutta minulla on vielä omat aivot ja tahto niin kuin varmaan monella muullakin. En tosipaikan tullen kumarra ketään.
Lähipiirissä (itse myös) on ihmisiä jotka on vaarassa ja lähes varmuudella yksi joka ei selviäisi hengissä saadessaan tartunnan. Nämä ihmiset on tärkeä osa perhettä ja korvaamattomia meille, vaikka hallituksen mielestä joutaisivat roskiin. Koko elämämme hajoaisi jos nämä ihmiset menehtyy ennen aikojaan tähän tahallaan tuotuun tautiin, lapseni elämä hajoaisi jos minä menehdyn. Siksi ajattelen näin, että otan lapsen pois koulusta. En näe muuta vaihtoehtoa kun maan johto ei kykene suojelemaan kansaa.

Vieläkö muuten luulette että Suomi on sivistysvaltio?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut paikkakunnalla, jossa on todettu corona-tartuntoja, niin tuo on järkevä vaihtoehto. 

Vierailija
2/5 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen itsekin jo tehnyt. Pakko tässä on ottaa omiin käsiin ohjat kun ei hallitus ja THL meitä kansalaisia osaa ohjeistaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen itsekin jo tehnyt. Pakko tässä on ottaa omiin käsiin ohjat kun ei hallitus ja THL meitä kansalaisia osaa ohjeistaa!!

Miten suhtauduttiin? Oletteko alueella jossa on todettu tartuntoja?

Vierailija
4/5 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus saisi erota kun eivät osaa kansalaisiaan suojella

Vierailija
5/5 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pitänyt lapsia kaksi päivää kotona. Kolme riskiryhmään kuuluvaa perheessä. Puoliso jäi kelan kuntoutuksesta pois silläkin uhalla että saisi karenssin,ei useista sairauksista kärsivänä tod.näköisesti saisi hoitoa jos tauti iskisi, ja paikkoja on rajallisesti. Perheen ja läheisten henki on aina nro 1!!! Vain vanhemmat suojelee lapsia nyt,ehkä lasten kotiin jättäminen alkaa näkymään ylemmille tahoille ja alkavat toimia. Silloin on myöhäistä alkaa sulkemaan kouluja! Nyt alkaa näyttää siltä että tietoja pimitetään ja näin yritetään rauhoittaa kansalaisia- eihän meillä ole montaa tapausta! ei ole kun ei testata,ja tilastot voi kaunistella.. surullista ja vastuutonta ihmisten vähättelyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi