Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi musta aina tuntuu, että ihmiset nauraa mulle? :(

Vierailija
11.03.2020 |

Siis oikeasti.. tänäänkin kun olin viettämässä aikaa kavereiden kanssa, niin viereisissä pöydissä sellaiset nuoret naiset ja miehet katsoi, virnuili ja naureskeli. Aivan selvästi. Ihan hirveän paska fiilis eikä enää huvita käydä ihmisten ilmoilla.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
2/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvelet heidän nauravan juuri sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko poikkeavan näköinen? Rumahko? Isokokoinen? Käyttäydytkö epäilyttävästi, epäluuloisesti tai omituisesti?

Vierailija
4/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai epäsiisti, omituinen meikki?

Vierailija
5/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kirjoitti:

Miksi arvelet heidän nauravan juuri sinulle?

En tiedä.. Koen itseni välillä ihan nätiksi, mutta suurimmaksi osaksi ällötän ja vihaan itseäni ja kysyn itseltäni kuka kuvittelen oikein olevani, jos vaikka laitan hiukset kivasti tai pukeudun nätisti. :’( Tuntuu, että ne jotkut kehutkin tulevat vain säälistä. Välillä nään peilistä Quasimodon.

Vierailija
6/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko poikkeavan näköinen? Rumahko? Isokokoinen? Käyttäydytkö epäilyttävästi,

epäluuloisesti tai omituisesti?

Mulle on sanottu, että näytän erikoiselta ja jään mieleen herkästi. Tarkoittaakohan se rumaa :(

Vierailija
7/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vain alkaa ajatella, että OLET nätti. Ehkä, jos et normaalisti laittaudu tai meikkaa, niin SUSTA ITSESTÄ tuntuu siltä, että nyt jotenkin erotut ja näytät siltä, että olet panostanut... Ei! Eihän ne tuntemattomat tiedä, miltä näytät muulloin. Ne näkee sut vain siinä just nyt. Eivätkä normaalit aikuiset ihmiset naura toisille normaalisti käyttäytyville ihmisille, eivätkä erikoisen näköisillekään. Jos näin pääsee tapahtumaan, vika on todellakin näissa naurajissa ja olet kohdannut erittäin epänormaaleja ihmisiä.

Nauti siitä, että olet olemassa! Jos se ei omin voimin ala sujua, puhu kavereille tai muulle luotettavalle ihmisille.

Vierailija
8/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ne eivät nauraneet sulle vaan jollekin ihan muulle asialle. Ellet nyt sitten ollut vahingossa laittanut päällystakkia nurinpäin päällesi tai kangaskassia päähäsi pipon sijaan. Eivät ventovieraat ihmiset kiinnosta ketään.

Vaikuttaa siltä, että sinulla on huonon itsetunnon ja korostuneen itsekeskeisyyden epäonninen yhdistelmä, so. mietit jatkuvasti mitä kaikkea kamalaa muut sinusta ajattelevat ja tulkitset kaiken maailmassa tapahtuvan ja sanotun olevan juuri sinun dissaustasi.

Erikoisen näköinen tarkoittaa erikoisen näköistä. Joku voi olla erikoisella tavalla ruma ja joku taas erikoisella tavalla kaunis.

Vierailija
9/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tarkoittaa, ikävä kyllä...

Vierailija
10/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo tavatonta ole. Itsekin kerään hymyileviä katseita. Yleensä positiivisesti kai tulkittavia, mutta myös välillä tuollaisia nauravan oloisia. Olen kai ns. persoonallisen komea kasvoilta, vaarattoman pulska olemukseltani ja erottuva tyyliltäni. Hymyilen tai virnuilen toki itsekin, kun huvittaa naama mutrulla vastaan laahustavat mettäläiset.

Vierailija
11/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ne eivät nauraneet sulle vaan jollekin ihan muulle asialle. Ellet nyt sitten ollut vahingossa laittanut päällystakkia nurinpäin päällesi tai kangaskassia päähäsi pipon sijaan. Eivät ventovieraat ihmiset kiinnosta ketään.

Vaikuttaa siltä, että sinulla on huonon itsetunnon ja korostuneen itsekeskeisyyden epäonninen yhdistelmä, so. mietit jatkuvasti mitä kaikkea kamalaa muut sinusta ajattelevat ja tulkitset kaiken maailmassa tapahtuvan ja sanotun olevan juuri sinun dissaustasi.

Erikoisen näköinen tarkoittaa erikoisen näköistä. Joku voi olla erikoisella tavalla ruma ja joku taas erikoisella tavalla kaunis.

Miksi aina huomaan nämä tuijotukset? Ja aina kun käännän uudelleen katseeni varovasti sinne suuntaan, niin taas tuijotetaan. Ja se katse on yleensä sellainen virnuileva.

Mulle on naurettu koulussa ja hyljeksitty silloin. Miksi musta tuntuu, että sama meno jatkuu nyt aikuisiällä? Aina jään ulkopuoliseksi vaikka kuinka olisin hymyilevä ja ystävällinen. Kai olen sitten ruma ja kuvittelen itsestäni liikoja ja yritän olla jotain, mitä en ole.

Vierailija
12/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sanottu, että näytän erikoiselta ja jään mieleen herkästi. Tarkoittaakohan se rumaa :(

Tänään kauppamatkalla kaksi tuntematonta moikkasi minulle. En tiedä syytä.

Minulle on monasti sanottu, että: ”Arvaa nauretaanko me sulle.” Jos yksi ihminen käyttää itsestään me-muotoa, en tiedä mitä ajatella. Onhan se mukavaa, että ihmisellä / ihmisillä on hauskaa.

Olen isokokoinen ja kuljen usein ilman meikkiä.

Vierailija
13/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin minä. Ja olen jo päälle viidenkymmenen. Joskus ihmiset tosiaan nauravat minulle. Joskus tiedän, miksi. Joskus en. Moukkia ne ovat. Joskus ne eivät naura meille. Annetaan olla.

Vierailija
14/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 

A) Joko Trolli

tai 

B) Valittu

Chosen One

Zinc

Vierailija
15/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kauppamatkalla kaksi tuntematonta moikkasi minulle. En tiedä syytä.

Minulle on monasti sanottu, että: ”Arvaa nauretaanko me sulle.” Jos yksi ihminen käyttää itsestään me-muotoa, en tiedä mitä ajatella. Onhan se mukavaa, että ihmisellä / ihmisillä on hauskaa.

Olen isokokoinen ja kuljen usein ilman meikkiä.

Ne on yleensä vielä miehiä, jotka nauraa minulle. En tiedä miksi.

Vierailija
16/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä sinä puhut. Minä tiedostan että kaikki ihmiset eivät tosiaankaan naura minulle mutta silti minun pääni väittää että minullehan siellä taas nauretaan. Terveisiä Suomen kivasta koulumaailmasta näin vuosienkin takaa vainoharhaisuuden merkeissä.

Vierailija
17/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 

A) Joko Trolli

tai 

B) Valittu

Chosen One

Zinc

Hä? Mikä ihmeen valittu?

Vierailija
18/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mistä sinä puhut. Minä tiedostan että kaikki ihmiset eivät tosiaankaan naura minulle mutta silti minun pääni väittää että minullehan siellä taas nauretaan. Terveisiä Suomen kivasta koulumaailmasta näin vuosienkin takaa vainoharhaisuuden merkeissä.

Siitä se minunkin vainoharhaisuus ja varovaisuus varmaan johtuu.. :/

Vierailija
19/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä se minunkin vainoharhaisuus ja varovaisuus varmaan johtuu.. :/

Mitä turhia. Hulluilla on ilmaiset huvit. Jos jollakulla on hauskaa naamani nähdessään, ihan sama.

Vierailija
20/32 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 

A) Joko Trolli

tai 

B) Valittu

Chosen One

Zinc