Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Windy-mekot, mitä mieltä kys tyylistä ja käytätkö?

Vierailija
11.03.2020 |

Kuolaan tyllihameita ja mietin osaisinko povekkaana pitää mekkoja jotka ihonmyötäisiä rintojen kohdalta🤔

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama miss Windyn mekko. Ne todella pukevat isorintaista. Laatu on aivan hyvä. En ole itse mikään superfiftari.

Koot ovat suht pieniä. Mittanauhaa käyttäen olen saanut oikeankokoiset mekot, ei ole tarvinnut palauttaa.

Vierailija
2/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös rintava, mekot on tosi imartelevia. Laatu hyvä, nopea toimitus. Suosittelen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on liian rooliasumaisia, esim. räikeitä kuoseja.

Vierailija
4/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, minusta ne muistuttaa jotain naamiaispukuja. Toki jos jonnekin fiftaritapahtumaan menisin niin voisin pukea.

Vierailija
5/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esim. tämä. Pukeva, neutraali ja kätevä.

https://www.misswindyshop.com/collections/mekot/products/caterina-navy-…

/1

Vierailija
6/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko sanoa te joilla kys.mekkoja kokojen eroista esim.kahden koon välillä? Jos pienempi koko on just passeli, niin onko seuraava koko sitten liian lerppu vaikkapa rintojen kohdalta? Mitä kokoa mekkonne ovat?

Saako/pitääkö mekon olla ihonmyötäinen rintojen kohdalta ja siten myös selkäpuolelta?

Tyllihamekokemuksia?

Ap

Vierailija
8/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro2&3 olivat minusta kivoja, ykkösen materiaali ei miellyttänyt silmääni.

Caterina-mekko on ihana💋

Ap

Vierailija
9/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin jos joku mamma tulis tuollasissa töihin XD

Vierailija
10/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko sanoa te joilla kys.mekkoja kokojen eroista esim.kahden koon välillä? Jos pienempi koko on just passeli, niin onko seuraava koko sitten liian lerppu vaikkapa rintojen kohdalta? Mitä kokoa mekkonne ovat?

Saako/pitääkö mekon olla ihonmyötäinen rintojen kohdalta ja siten myös selkäpuolelta?

Tyllihamekokemuksia?

Ap

Jokaisella tuotteella on oma mittataulukkonsa, se kannattaa aina katsoa!

Tilasin ensimmäisellä kerralla vain topin summanmutikassa, se on pinkeä, mutta hyvännäköinen. Seuraavalla kerralla mittasin itseni, ja otin kokoa suuremman. On pukeva edelleen. Olen käyttänyt molempia.

Voit olla miss Windyyn myös yhteydessä, jos mietit eri kokojen välillä. Kannattaa katsella myös arvostelujen kuvia, jos niitä löytyy –moni on merkinnyt myös kokonsa.

Vierailija
11/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla kolme eri mekkoa, olen käyttänyt ja juhlissa kivoja, erottuvat. Olen valinnut pohjaksi valkoisen tai mustan, parissa on kukat ja yhdessä pallot. Sopii omaan tyyliin ja aina voi asusteilla, kampauksella ja meikillä muokata teemaan sopivaksi.

Kangas on ollut laadukasta jokaisessa mekossa ja leikkaus ehdottoman kiva. Erottuvat kyllä joukosta naisellisuudellaan, niissä on sekä tyyliä että kepeää flirttiä. Vähän old school, viehättävä ja jos oma ilme, ryhti ja käytöstavat ovat kunnossa niin miehet yleensä lakoavat edessä kuin kaurapelto.

Vierailija
12/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa 50-luku mieleen. Silloin ei puhuttu kynähameista, ne olivat vain kapeita hameita.

Nuo kellohameet ovat ihania.

T. Mummeli

Vierailija
13/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi mekko. Mun koko mittanauhalla mitattuna oli yhden koon yläpäästä. Otin sen kun mainittiin että kangas joustaa. Enpä tullu ajatelleeksi että jousto on pystysuunnassa eikä joustanut leveyssuunnassa yhtään. Palautin ja otin isomman josta jouduin ottamaan saumoja sisään että istu. Voisin ostaa lisää ko mekkoja jos niitä pääsis sovittamaan

Vierailija
14/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 ja olisi varmaan enemmän jos palautus ei olisi niin kallista. Arvoin pitkään kahden koon välillä tilausta tehdessä ja päädyin sitten isompaan kun sivulla niin suosittelivat. Kun mekot tulivat, ne olivat aivan jättikokoisia. Lapussa luki M mutta kun mittasin oli lähes kokoa L. Olin yhteydessä kauppaan, mutta sanoivat että palautus omaan laskuun, hyvityksen saa vasta kun katsovat onko poikkeama kokomitoituksesta liian suuri. No pidin sitten ne mekot ja pienensin itse, mutta kyllä harmitti. Jäi myös vähän epäselväksi oliko kyseessä vain maanantaikappaleet vai olisiko minun oikeasti pitänyt tilata S vai sittenkin jopa XS...

Vierailija
15/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta k.o. kaupasta en ole tilannut kuin yhden mekon kalliiden hintojen vuoksi, mutta noin muuten pidän suuresti kyseisestä tyylistä. Mulla on useita kellomekkoja sekä kynähameita.

Mielestäni niitä on ruvennut näkymään enemmän katukuvassa ja valikoima on lisääntynyt selvästi vrt. 15v sitten, mikä on hieno juttu.

Ja rintava olen minäkin, tämän tyyppiset mekot nimenomaan sopivat, en näytä riettaalta tai törkeältä tissieni kanssa.

Ja tuolle yhdelle; eipä ole kukaan koskaan ainakaan päin naamaa nauranut, päinvastoin. Suurin kohteliaisuus koskaan oli kun n. 8- kymppinen rouva pysäytti mut kadulla vain kertoakseen, että "Kylläpä Teillä on kaunis mekko". Ihana! 💕☺

Ihmiset kyllä aika usein tuijottaa kun tuollaisessa ihan arkena kulkee, mutta mua se ei haittaa tippaakaan. Omapa on tyylini, pää pystyssä vaan.

Vierailija
16/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sain kerran kutsun yksiin 50-luvun bileisiin. En löytänyt 50-luvun hametta mistään. Kutsuja oli tyyliin edellisenä iltapäivänä, että nyt olisi huomenna bileet tiedossa. En löytänyt mekkoa edes mistään pukuvuokraamosta. Ainoa, mitä minulla oli kassissa, oli japanilainen suora musta nilkkoihin ulottuva kietaisuhame. Yhdistin sen sitten johonkin halpaan vaaleansiniseen kesäpaitaan. Niillä mennään, mitä on.

Reippaammin boolia, niin sillä se suttaantuu.

Vierailija
17/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Sain kerran kutsun yksiin 50-luvun bileisiin. En löytänyt 50-luvun hametta mistään. Kutsuja oli tyyliin edellisenä iltapäivänä, että nyt olisi huomenna bileet tiedossa. En löytänyt mekkoa edes mistään pukuvuokraamosta. Ainoa, mitä minulla oli kassissa, oli japanilainen suora musta nilkkoihin ulottuva kietaisuhame. Yhdistin sen sitten johonkin halpaan vaaleansiniseen kesäpaitaan. Niillä mennään, mitä on.

Join boolia niin paljon, että lähtiessäni avasin käsilaukkuni ja silloin sen täyteen tikkareita. Jotta kenellekkään ei olisi jäänyt epäselväksi, että minulla on kleptomania.

En ole tuon illan jälkeen käynyt 50-luvun bileissä.

Vierailija
18/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärällä tapaa vanhanaikaisen näköisiä minun silmääni. 

Vierailija
19/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärällä tapaa vanhanaikaisen näköisiä minun silmääni. 

Ihan kauniita ovat, jos kangas on laadukasta ja istuu oikein. Noita esimerkkimekoista en tykkää.

Kukallinen tai samettinen mekko olisi hieno. Tyköistuvissa joustamattomasta kankaasta tehdyissä vaatteissa on se ongelma, että pitäisi olla sovitettu päälle. Näyttää rumalta, jos krinnaa tai on liian iso.

Vierailija
20/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Join boolia niin paljon, että lähtiessäni avasin käsilaukkuni ja silloin sen täyteen tikkareita. Jotta kenellekkään ei olisi jäänyt epäselväksi, että minulla on kleptomania.

En ole tuon illan jälkeen käynyt 50-luvun bileissä.

Tuo tikkareiden sullominen käsilaukku täyteen oli jostain b-luokan leffasta. Minusta se oli hauskaa, mutta kenestäkään muusta ei. Ei siis mitään kleptomaniaa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan