Millainen olet sinä nainen, joka et löydä nettitreffeiltä kiinnostavaa seuraa?
Tiedetään, että nettitreffipalstat ovat täynnä miehiä, jotka valittavat naisten olevan liian nirsoja. Kiinnostaa tietää, millaisia nämä liian nirsot naiset ovat!
Aloitan itsestäni:
-nyt 38 vuotta, edellinen pitkä suhde päättynyt 6 vuotta sitten ja oikeastaan koko tämän ajan olen ollut ns. ”haku päällä”
-170cm/55 kg. Pitkät vaaleat hiukset, vyötärö löytyy ja rinnatkin
-ei lapsia eikä lemmikkejä
-korkeakoulututkinto, vakituinen ja hyväpalkkainen työ
-liikunnallinen, harrastan salia ja pitkiä juoksulenkkejä
-pidän älyllisestä keskustelusta ja arvostan hyvää yleissivistystä
-Helsingistä, en ole valmis muuttamaan eli miehellä pitäisi olla elämä jossakin pääkaupunkiseudulla
Millaisia te muut ”ikisinkut” olette? Eli tavallaan parisuhde kelpaisi muttei mikään epätyydyttävä sellainen?
Kommentit (81)
Mä en löydä. Olen vanha mutta normaalipainoinen, nuorekas, pitkähiuksinen, akateemisesti koulutettu ja hyvässä työssä. Murrosikäinen lapsi kotona. Harrastan liikuntaa ja kulttuuria. Kaipaisin miehessä kumppanuutta, keskustelutaitoa ja edes jonkinlaista liikunnallisuutta. Kapakka ei kiinnosta ja se tuntuu monenkin miehen mielestä olevan huono juttu. Olen törmännyt kähmijään, sohvaperunaan, enempi vähempi alkoholisoituneisiin ja ties mihin. Luovutin jo.
- 24-vuotias
- 163cm/70kg
- Pitkät ruskeat hiukset, vartalossa paras puoli varmaan tissit
- Lapseton
- Opiskelija
- Harrastuksina mm. lukeminen, elokuvat/sarjat, musiikki, ravintolat..
En kyl sinänsä oo hirveen aktiivisesti yrittäny löytääkään, mutta ei nyt ole tullut vastaankaan oikein sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua ainakin kiinnostaa se miksi et löydä Helsingin nettitreffeiltä kiinnostavaa miestä. Mikä miehissä on ollut vialla?
Helsingissä on valtava epäsuhta nelikymppisten lapsettomien sinkkujen välillä. Etenkin kun rajataan porukka akateemisiin, hyväpalkkaisiin, raittiisiin, kultturelleihin ja liikunnallisiin. Aloittajan kuvailemia naisia on varmaan kymmenen kertaa enemmän kuin miehiä.
Jos haluaa kumppanin, tulee kriteereitä alentaa.
Miksi jonkun pitäisi olla just samalainen kuin sinä, jos pidät lukemisesta mutta mies taas pelkästään keilailusta, mutta ei välitä lukea muuta kuin sanomalehtiä, onko se mielestäsi tarpeeksi suuri syy hylätä mies?
Samoin se, ettei mies akateeminen?
Jos kukaan ei kelpaa, pysykää kaikin mokomin yksin, mutta älkää valittako joka puolella kohtaloanne haukkumalla ja moittimalla vain miehiä.
6 vuotta haku päällä eikä kukaan kelpaa? Mitä haet sitten? Et kertonut sitä viestissäsi.
No mä oon yksin koska mun maku on niin "outo". Mun ihannemies olis joku Kurt Cobain ilman mt-ongelmia. Siis herkkä, feminiininen muusikko jolla kuitenkin korkea äo. Tällaisia miehiä kyllä on mutta aika vähän.
Enemmän jäi kiinnostamaan ap:n miesmaku eli millaista etsii?
Kyllä Hgissä on kaikenlaisia, jopa noita mun kuvailemia oli Kalliossa eli mikä mättää?
Täällä Treella ei ole juurikaan kuin jotain Uros Livejä joten siksi olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun pitäisi olla just samalainen kuin sinä, jos pidät lukemisesta mutta mies taas pelkästään keilailusta, mutta ei välitä lukea muuta kuin sanomalehtiä, onko se mielestäsi tarpeeksi suuri syy hylätä mies?
Samoin se, ettei mies akateeminen?Jos kukaan ei kelpaa, pysykää kaikin mokomin yksin, mutta älkää valittako joka puolella kohtaloanne haukkumalla ja moittimalla vain miehiä.
Missä kohtaa sanottiin että miehen harrastusten pitäis olla samanlaiset? Niin, ei missään. Se, että toteaa että miestä ei ole löytynyt ei ole haukkumista ja moittimista. Sun kommentti on täynnä ennakkoluuloja ja oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Samoin se, ettei mies akateeminen?Jos kukaan ei kelpaa, pysykää kaikin mokomin yksin, mutta älkää valittako joka puolella kohtaloanne haukkumalla ja moittimalla vain miehiä.
Jos miehen kanssa ei ole kivaa, ei suhteessa ole järkeä. Minut saa seksuaalisesti syttymään vain kunnianhimoinen sekä älykäs mies. Ei mikään iltapäivälehtien juttujen varassa elävä. Harrastuksilla nyt ei ole väliä kunhan minun ei tarvitse tykätä samoista asioista.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No mä oon yksin koska mun maku on niin "outo". Mun ihannemies olis joku Kurt Cobain ilman mt-ongelmia. Siis herkkä, feminiininen muusikko jolla kuitenkin korkea äo. Tällaisia miehiä kyllä on mutta aika vähän.
Kyllä Hgissä on kaikenlaisia, jopa noita mun kuvailemia oli Kalliossa eli mikä mättää?
Minä etsin miehekästä miestä mutta kuitenkin sellaista, joka tulee omillaan toimeen. Sinkkuina on kaikenlaisia taiteilijoita, muusikoita sun muita komeitakin miehiä mutta kun rahaa ei ole edes vuokranmaksuun, yhteiselämä 4-kymppisen ja asumistukea nostavan pummin kanssa ei kiinnosta.
En ole uskaltanut mennä nettitreffeille. Muualtakaan ei löydä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin miehekästä miestä mutta kuitenkin sellaista, joka tulee omillaan toimeen. Sinkkuina on kaikenlaisia taiteilijoita, muusikoita sun muita komeitakin miehiä mutta kun rahaa ei ole edes vuokranmaksuun, yhteiselämä 4-kymppisen ja asumistukea nostavan pummin kanssa ei kiinnosta.
Ok no tuo jo rajaa. Täällä Tampereella joka toinen elää jollain sossun tuella tai työkkärillä joten en itse voi olettaa että miehellä olisi rahaa. Sen suhteen en siis ole nirso eli työtön pummi kävisi kunhan se olisi mielenkiintoinen ja älykäs. Mutta luulisi Hgissä olevan näitäkin joilla on rahaa kun siellä on kuitenkin maan parhaat työpaikat.
Myönnän olevani nirso ja etsiväni itseäni tasokkaampaa. Vaikutat muuten todella pinnalliselta ap. Taidamme olla samanlaisia.
Ei sieltä kunnollisia löydäkään.
nim. ei koskaan enää nettitreffejä
Akateeminem 48v.
100km säteeltä löytyy vain perusduunareita.
Kai ap on Tinderissä? Siellähän on vaikka mitä, tuleeko paljon mätsejä? Käytkö deiteillä mutta petyt aina? Mikä olisi unelmiesi miehen ammatti sitten? Joku lääkärikö?
Olen akateeminen ja etsin toista akateemista. Se jo tekeekin sitten minusta nirso kun tarjolla olisi vain jotain amisjätkiä.
N47
Vierailija kirjoitti:
Kai ap on Tinderissä? Siellähän on vaikka mitä, tuleeko paljon mätsejä? Käytkö deiteillä mutta petyt aina? Mikä olisi unelmiesi miehen ammatti sitten? Joku lääkärikö?
Mätsejä tulee jonkin verran ja käytännössä saan matchin jokaisen tykkäämäni miehen kanssa. Mutta aika harvasta tykkään, Tinderissä on enimmäkseen paljon nuorempia. Yleensä saa swaipata 100 miestä ennen, kuin tulee yhtäkään kiinnostavaa vastaan. Ja ne harvat ovat sitten työmatkalla olevia ruotsalaisia toimittajia tai tanskalaisia ekonomeja. Huoh.
Voi kaikki te akateemiset naisparat.
Kaikki parhaat miehet ovat varattuja. Heillä on jo nainen, vaimo, lapset ja perhe.
Eivät he odottele teitä missään nettideittien syövereissä, vielä vähemmän ravintoloissa. He eivät tarvitse teitä!
Jos haluaa miehen, pitää sopeutua sellaiseen mieheen jonka saa, mieshän koululiintuu myös parisuhteen myötä. Naiset ne ovat kasvattaneet kaikki netkin miehet, joilla nyt se nainen ja perhe jo on.
Enemmän mua ainakin kiinnostaa se miksi et löydä Helsingin nettitreffeiltä kiinnostavaa miestä. Mikä miehissä on ollut vialla?