Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ollut aivan mahtava sää tänään ja kaikki ihmiset taas ystävällisiä!

Vierailija
11.03.2020 |

Jäin tänään aamulla työmatkalla pois Valimon pysäkillä paikallisjunassa ja en ole pitkään aikaan siellä päin liikkunut. Junassa ei toiminut mitkään opasteet tai kuulutukset, myöskään ikkunasta en nähnyt mitään opastetta. Sitten jäin kuitenkin pois kun huomasin että ihmisiä jää paljon pois. Kysyin varsin kuuluvalla äänellä, että mahtaakohan olla mikä pysäkki? (Halusin varmistaa että olen Valimon pysäkillä) Kukaan henkilöistä (jotain 15 ainakin varmaan) ei kääntänyt edes päätään.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se johto on piilotettu niistä korvanapeista sitten? 

Jos on langattomat napit niin nehän yleensä huomaa (ainakin Airpods-tyyppiset kuulokkeet).

Jos menee johto puhelimeen, miten se on piilotettu? Ja vielä kaikilta liikkujilta?

Ainoat mitä ei välttämättä huomaa on tulppamalliset langattomat kuulokkeet mutta ne on kalliita enkä usko että ainakaan teineillä suurimmalla osalla sellaisia on.

No eihän nyt kellään mitään puhelimeen kiinnitettävää johtoa ole. Se kuulokkeesta toiseen kulkeva lyhyt johto on niskan puolella, ja mulla ainakin se jää pitkien hiusten alle. Kun on tukan kanssa saman värinenkin niin miten sä sen sieltä huomaat. Talvella ne johdot on vielä tietty hupun, kauluksen, huivin yms alla.

Siis tuleeko jollekulle oikeasti uutena tietona se, että Helsingissä ihmiset kulkee kaikkialle kuulokkeiden kanssa? Maalla olen ainoa mutta Helsingissä vähemmistö on toisinpäin.

Mikä on kuulokkeidesi tarkka malli?

Voidaan katsoa netistä ihan kuva ja arvioida sitten kuinka helppo/vaikea niitä on havaita.

Vierailija
42/46 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on langattomat napit niin nehän yleensä huomaa (ainakin Airpods-tyyppiset kuulokkeet).

Jos menee johto puhelimeen, miten se on piilotettu? Ja vielä kaikilta liikkujilta?

Ainoat mitä ei välttämättä huomaa on tulppamalliset langattomat kuulokkeet mutta ne on kalliita enkä usko että ainakaan teineillä suurimmalla osalla sellaisia on.

No eihän nyt kellään mitään puhelimeen kiinnitettävää johtoa ole. Se kuulokkeesta toiseen kulkeva lyhyt johto on niskan puolella, ja mulla ainakin se jää pitkien hiusten alle. Kun on tukan kanssa saman värinenkin niin miten sä sen sieltä huomaat. Talvella ne johdot on vielä tietty hupun, kauluksen, huivin yms alla.

Siis tuleeko jollekulle oikeasti uutena tietona se, että Helsingissä ihmiset kulkee kaikkialle kuulokkeiden kanssa? Maalla olen ainoa mutta Helsingissä vähemmistö on toisinpäin.

Kunnon hifisteillä on puhelimeen kiinnitettävä johto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan katsoa netistä ihan kuva ja arvioida sitten kuinka helppo/vaikea niitä on havaita.

Kuule, enpäs muista enkä mä niistä sun arviotas kaipaa, kiitos vaan :D mulla on ihan tarpeeksi tosielämän kokemusta niiden huomaamattomuudesta.

Sinä sen sijaan olet jo vienyt ketjusi uskottavuuden tällä jankutuksella eli ei edes tapahtunut. Saat 1/5, koska vaivauduin vastaamaan sulle.

Vierailija
44/46 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, enpäs muista enkä mä niistä sun arviotas kaipaa, kiitos vaan :D mulla on ihan tarpeeksi tosielämän kokemusta niiden huomaamattomuudesta.

Sinä sen sijaan olet jo vienyt ketjusi uskottavuuden tällä jankutuksella eli ei edes tapahtunut. Saat 1/5, koska vaivauduin vastaamaan sulle.

Tuli AV-mammalle näköjään liian vaikea kysymys. Olisi pitänyt tietää kuulokkeiden malli.

Vierailija
45/46 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien ulkomaalaisten mielestä kyllä porukka Helsingissä on ihan outoa.

Vierailija
46/46 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin sää on tänäänkin ihan loistava, on tyyntä ja lämpöä monta astetta. Pieni sade on vain hyväksi, ei ole katupölyä. Ikävää ettet saanut vastausta kysymykseesi. Jospa seuraavalla kerralla saat. Hieno päivä tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi