Lue keskustelun säännöt.
Olen vaihdellut hiusväriäni tummasta blondiin ja blondista tummaan useita kertoja. Aina olen saanut miehiltä tällaista kommenttia siihen liittyen
11.03.2020 |
jos hiukset on tummat ja sanon miehelle että pian varmaan taas vaihdan blondiin niin mies sanoo että "oletko nyt varma, sopiiko blondi sulle?" Ja sitten kun taas olen blondi ja puhun hiusten värjäämisestä tummemmaksi, niin mies on että "sopiikohan tumma sulle". 😅
Kertooko tämä siis siitä että mulle sopii sekä tumma että vaalea hiusväri vai onko miehillä vAan niin huono mielikuvitus etteivät pysty kuvittelemaan mielessään minulle toista hiusväriä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Todennäköisesti ne molemmat sopii ihan ok. Aika paljon on meitä "keskivärisiä" ihmisiä jotka ei olla ihan kalpeita ja vaaleita muttei tummiakaan (iho, silmät) ja voi sopia hyvin tummat ja vaaleat. Itselleni sopii kaikki ihan ääripään vaaleutta (platina) ja tummuutta (musta) lukuun ottamatta kaikki hyvin, kunhan vähän säätää meikkiä ja vaatevärejä hiustenvärin mukaan. Sen sijaan kaikenlaiset keskiasteiset sävyt, kuten oma luonnollinen maantien-keskiruskea, näyttävät ankeilta, ja kaikki kullan- tai punaisensävyinen tekee sairaan näköiseksi.