Sex Tape Suomi alkaa!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006435176.html
Kuka hullu kehtaa lähteä tuollaiseen ohjelmaan mukaan? Ketä kiinnostaa toisten seksielämä? Miksei voi mennä seksuaaliterapeutille ilman, että menee samalla telkkariin?
Kommentit (480)
no 7-vuotiaat jo kattelevat tissikuvia netistä, että kai se aika tuttua on.
Hyi helevetti. Ilmeisesti esiintyjät ovat jotain itsensäpaljasteloijoita ja katsojat peränurkan pervoja tirkistelijöitä. Ei tämä ohjelma ainakaan ketään tervejärkistä kiinnosta. Kyllä on alas vajottu kun tv-ohjelmien taso on tämä.
Kai noilla on joku fetissi. Mikä fetissi se on kun haluaa muut ihmiset osalliseksi seksielämäänsä, haluaa harrastaa seksiä muiden nähden?
Vierailija kirjoitti:
Juontaja vaikuttaa kyllä mun mielestä ihan hyvältä ja osaavalta henkilöltä. Avoimelta myös. Joskus luin hänen blogiaan ja yllätyin kuinka avoimesti kertoi omasta seksielämästään ja vartalostaan siellä. Sitä kun on jotenkin tottunut että terapeutit ovat aika salamyhkäisiä omasta yksityiselämästään. Ei siinä siis mitään väärää ole, mutta ehkä vähän erilaista kuin ennen.
En ymmärrä noin nuorta juontajaa. Mitä hän tietää esimerkiksi keski-ikäisten seksielämästä?
Olen tästä niin innoissani. Näin ystäväni somesta pätkiä ohjelmasta kun oli saanut etuoikeuden nähdä ensimmäisen jakson. Seksin sijaan siellähän käsiteltiin , vaikka mitä asioita, joihin moni varmasti samaistuu. Itseäni kosketti jo pelkkä pätkä paino ongelma- keskustelua. Siis onhan siellä puhetta seksistäkin, mutta yhtä paljon muusta parisuhteeseen kuuluvasta. Raahaan mieheni kanssani katsomaan sarjaa ja toivon että saadaan hyviä keskusteluja aikaa.
Piparia, yhh :D vaivaannuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Juontaja vaikuttaa kyllä mun mielestä ihan hyvältä ja osaavalta henkilöltä. Avoimelta myös. Joskus luin hänen blogiaan ja yllätyin kuinka avoimesti kertoi omasta seksielämästään ja vartalostaan siellä. Sitä kun on jotenkin tottunut että terapeutit ovat aika salamyhkäisiä omasta yksityiselämästään. Ei siinä siis mitään väärää ole, mutta ehkä vähän erilaista kuin ennen.
Juontaja on hyvin, hyvin kiinnostunut aiheesta. Ei muuten lähtisi kasaamaan tällaista ohjelmaa. Ketä kiinnostaa terapeutin oma seksielämä? Miksi hän sitä haluaa edes levitellä??
No nyt päästiin keskusteluun. Aika herättävää, tulee suru tuon naisen puolesta. Voi olla omasta miehestä ylpeä!
Sain hetkeksi ajatukset koronasta pois.. mutta oon ihan järkyttyny minkälaisia ohjelmia nykypäivänä tehdään!
Missä intiaaniseksi, neljän tuulen hattu päähän, ja nununkat sisään.
Ton vikan parin video oli aika...intiimi. Oliko nyt ihan pakko näyttää kaikille.
Fitnesstyypit haluu vähän esitellä kroppiaan. Vähempikin olis riittäny
Kaksi ensimmäistä paria oli samaistuttavia mutta tämä viimeinen pari.. hyi helvetti. Olisivat jättäneet koko parin formaatista pois. Muut antavat itsestään rohkeasti ja avoimesti, kertovat kipukohtia jne. Nämä jynkyttävät ja ovat iljettäviä. Pakko oli kääntää kanava hetkeksi. Ehkä keskustelua voi jo seurata ilman että on pakko sulkea silmät tai vaihtaa kanavaa...
Vierailija kirjoitti:
Fitnesstyypit haluu vähän esitellä kroppiaan. Vähempikin olis riittäny
Niinpä tosiaan. Tässähän siitä oli kyse.
Kyllä nuorempi mies saa näyttää vanhemmalta. Toi nainen näyttäis paremmalta oman ikäisen kanssa, mutta ton nuoren miehen kanssa paljon vanhemmalta ja ryppyiseltä
Sano mua valmentajaks :D apua..
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea kuka tällaista sontaa katsoo???!
Sinä?
Jäätävää settiä. En ymmärrä näiden osallistujien motiivia keskustella ongelmistaan televisiossa? Ja tähän päälle vielä se, että kuvaavat omaa seksielämäänsä ja katsojat ihmettelevät?? Mikä järki tällaisessa ohjelmassa on? Onko nykyihminen tosiaan sellainen, että aivan kaikki pitää jakaa. Mitähän seuraavaksi keksitään...
Äläpä muuta sano. Ihmiset vielä rohkaistuu irl ja alkaa entistä enemmän lörpöttelemään omista seksihommista työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa ja haukkuvat niitä (eli minua) tylsimyksiksi, jotka ei osallistu moiseen. Pahimmillaan saa ivaa osakseen tyyliin " heh nii eihän sulla varmaan sellaista elämää edes ole;)". No toki ei se välttämättä lisäänny, mutta en ihmettelisi ollenkaan jos niin kävisi. Jo nyt saa välillä kuunnella "avautumisia" siitä aiheesta mikä ei kyllä mun mielestä kuulu kuin asianomaisille itselleen. Kyllä on mennyt ihan törkeäksi nuo ohjelmat, seksiä seksiä ja vähän lisää seksiä. Yllätyn positiivisesti, jos katsomassani elokuvassa/sarjan jaksossa ei ole yhtään viittausta seksiin.