Mulla ois mahku saada 2 miestä yhtäaikaa...
... mutta en oikein tiedä, miten niitten kans touhuisin. Naiminen kyllä kiinnostaa, ei ole siitä kiinni, mutta aattelin että saavatko miehet sitten tarpeeksi, jos toinen saa vaan panna ja toinen runkkailee sen aikaa. Peppua en taida antaa... Kertokaa, mitä te ootte touhunneet kahden miehen kanssa. Mua kyllä kiihottaisi katsella, kun he runkkaisivat toisiaan, mutta en taida saada heitä siihen suostumaan.
Kommentit (6)
eikä ne ehdottanutkaan perseeseen panemista eikä tosiaan valokuvannu tms. Hyväilivät ensin mua yhdessä ja sitten toinen katseli kun sekstasin toisen kans ja sit vaihto. Oli kivaa ja kannatti kokeilla.
vaikka ajatus minua kiehtookin, en usko että löytäisin kahta seksikästä JA luotettavaa miestä. luotettavuudella tarkoitan paitsi s-taudittomuutta ja vaitioloa niin sitä että voin luottaa miesten tekevän minun toiveeni mukaisesti eli jos sanon ei niin se on ei ja peli seis - jotain muuta. ahdistaisi olla pelkkä panoalusta.
että näin...fantasiaksi jää ainakin minulla
kyllä mun kokemukseni oli todella positiivinen kaikin puolin. miehet pitivät mua hyvänä hellästi ja järkevällä tavalla rajusti (koska pidän siitä). molemmat oli hyvävartaloisia ja hyvännäköisiä mikä kiihotti itseäni suunnattomasti. toinen pani mua (peppuseksistä ei puhuttukaan enkä siitä edes pidä) ja toinen runkkaili, ja sitten tosiaan vaihdeltiin asentoja ja minä miestä :). ehkä kaikista ihaninta oli se, kun sain vaan olla miesten välissä suihkussa ja kaksi kovaa kalua hinkkasi mua joka puolelta. tahdon ehdottomasti kokea uudestaan.
Voin sanoa, että homma toimii kun ei tarvitse jännittää. Itse olen kyllä antanut peppuseksiäkin mutta vain toiselle heistä, koska toisella liian kookas. Joskus on kyllä vähän hyväksi käytetty olo jos sopimatta aamuyöllä baari-illan jälkeen puhelin piippaa ja kohta huomaan oleva yksi muna suussa ja toinen takamuksessa. Toimii minulla.
Kokeile nyt ihmeessä! Jos et tykkää, niin hyvä ja jos tykkäät niin ajattele mikä uusi, mahtava kokemus.
Ja jos et uskalla, niin lähetä tänne:) Mä haluaisin niin kovasti kokeilla kahta MIESTÄ
toinen nussii sua perseeseen tai vaginaan ja sitten toinen suuhun. Sitten vaihto. Todennäköisesti sun mielipidettä ei just kysytä. Sen jälkeen pistävät viestiä eteenpäin kavereilleen, että annat edestä ja takaa. Ehkä susta lähtee pari fotoa kännykkäkamerallakin eteenpäin, katos näinä aikoina.
Hyvä temppu on meinaan kirjoittaa viestiä pannessa ja ottaa sitten kuva. Kato, Pirjo reva levällään, maistuisko sullekin.