Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin rueta myymään itseäni.

Vierailija
13.02.2009 |

Missä voisin mainostaa? Miten normaalisti miehet löytävät maksullsta seuraa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, ja mitäs ne taksat lie, 50? Halvalla menee. Oletko ihan varma?

Vierailija
2/22 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kai vähän kylästä missä meinaat torttuasi tarjota?

Mitä palveluita osaat ja mita haluat tarjota jne...

Kaikki deitti suvut toimii kunhan tarjoat korkeintaan

laskiaspullaa. Sihteeriopistolla voit pistää myös hinnat esiin.

Mutta kannattaako lähteä tolle tielle???

Jos haluat helppoa rahaa, nai rikas mies, muuten mene kouluun.

PP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vastanneille tarkennus, että kyse on maksullisesta palvelusta. Ihan pienessä määrin helppoa rahaa, mutta pidemmän päälle rankkaa. Hyvin sillä kuitenkin opiskelija reissurahat tienasi.

Vierailija
4/22 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet? Eikä vain ulkonäöllisesti vaan elämäntavoiltasi / seksuaalisilta taipumuksiltasi.

Nuo asiat jos olisit tuonut esille itsestäsi, niin olisi ehkä helpompi ollut antaa vinkkejä.

Asiaan liittyy paljon ammattisalaisuuksia ja muita asioita joita ei pahemmin opi kuin käytännössä tai joltain kokeneelta konkarilta.

Helppoahan on ajatella että nettiin vaan ilmoitus ja poimii sieltä "pokaa".

Mutta siihenkin liittyy paljon asioita kuten missä ilmoittelee vaikuttaa siihen mitä myös saa, kuten myös miten ilmoittelee tai tavasta kertoa asioita saa tietyntyyppistä "pokaa".

Miehetkin ovat erilaisia ja erityyppiset miehet hakevat erilaisissa paikoissa, eri viikonpäivillä ja kellon ajoilla on myös merkitystä. Varakkaat herrasmiehet eivät pyöri samoilla foorumeilla kuin peltiseppähitsarit.

Millaisia euro määriä tavoittelet kuukaudessa?

Summan saamiseksi kasaan ei tie ole nimittäin aivan suora A--B.

Live paikkoja ei Suomessa ole enää kuten "aikoinaan" johtuen typeristä lainsäätäjistämme.

Netti on nykypäivänä tärkeä työkalu jota ilman ei tulisi toimeen, salli.org on hyvä saitti josta löydät ihan hyvää asiaa. pro-tukipiste.fi ei myöskään turha ole.

Et kertonut enempää itsestäsi mutta jos aiot "vain" pari kertaa heittää keikkaa niin kannattaa melkein tavoitella asiakkaaksi jotain naimisissa olevaa varakasta johtajaa jolle tarjoat päiväkahvit. Sillä vältät parhaiten alaan liittyvät "ikävät" asiat. HUOM: tärkeää on että joku muukin tietää mitä teet ja milloin!

Hae vaikka netin kautta toinen pro alalta jolle voit ilmoittaa kun otat asiakkaan, ja kuittaat tekstarilla kun asiakas on lähtenyt ja kaikki on ok. Siis jos sinulla ei ole ystävää jo olemassa jolle voit olla avoin tästä asiasta. Jos aistit vaaraa tai tyypissä on jotain "vialla" älä tapaa. Tyhmyydestä / varomattomuudesta kärsii.

Ain laulain työtäs tee----> T: Foxy

Vierailija
5/22 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä teksti!

Käytätkö aina kortsua?

Olen toki koulujakin käynyt, joku sitä siellä aikaisemmin kehotteli.

Pitääkö muuten olla ihan missityyppiä? On mulla tissiä, on vähän pulleuttakin. Olen kolmekymppinen. Persepanot ahdistaa, otan kyllä suihin.

Vierailija
6/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuon nykyään jo kaikkien tajuavan. Aidsiinkaan ei enää kuulemma kuole.

Käytätkö aina kortsua?

Vierailija
7/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi on nami = Kumipakko.

Olen joskus vuosia sitten tehnyt sen virheen että asiakkaan hyvän vonkaamisen lopputuloksena on jätetty kumi pois. Luojan kiitos ei tullut mitään seurauksia siitä, mutta se epävarmuus mikä siitä seurasi kun jälkikäteen "taisteli" itsensä kanssa asiasta ja juoksi testeihin oli kantapään kautta opettava tapaus. Joten ei kannata olla vaatimatta asiakkaalta kumia edes rahan takia. Muista että SINÄ luot kuitenkin säännöt ei asiakas.

Missityyppiä ei tarvitse olla, toki ulkonäkö ja olemus seikalla on väliä suhteessa joihinkin myyntiin vaikuttaviin asioihin. Mutta suuri osa "hyvistä" asiakkaista haluaa ihan normaalia kunnollista Suomalaista naista. Itse aikoinaan jopa yllätyin siitä että kuinka paljon työssä on muutakin kuin jyystämistä. Toki tähän vaikuttaa minkä tyyppisiä asiakkaita on, mutta ukkomiehille on tärkeää saada myös puhua asioistaan joten työssä on hyvä osata myös kuunnella ja jopa välillä lohduttaa. Seksuaalisesti on hyvä jos on erittäin "avoin" en siis tarkoita että sanoo asiakkaalle kaikkeen joo, vaan että olet itse eroottisesti avarakatseinen ja todellakin nautit seksistä yleensä. Jos kerran "B" rappu touhut ahdistaa niin älä tee sitä rahastakaan, sillä työ sujuu paljon paremmin kuin et joudu alistamaan itseäsi asioille joista et pidä. Pitkässä juoksussa huomaat kuinka tärkeä tämä pointti on, sillä kun ensimmäisen kerran teet jotain itsellesi vastenmielistä asiakkaan kanssa niin seuraavalla kerralla taistelet itsesi kanssa asiasta tai huomaat jossain vaiheessa tuhoavasi itseäsi kun et muuta tee kuin itsellesi inhottavia asioita. Suihinoton hyvä puoli on että siinä on kontrolli asiakkaasta sinulla melko hyvin, mutta pelkällä suihinotolla ei tiliä tee joten selällään tai nelinkontin joutuu rahansa kyllä ansaitsemaan lopuksi ;)

En oikein tajunnut toteamustasi " Olen toki koulujakin käynyt, joku sitä siellä aikaisemmin kehotteli."

Ymmärsinkö oikein että joku koulukaverisi on suositellut hommia sinulle? Jos tiedät tai tunnet jonkun joka tekee hommia niin suosittelen että hänen avullaan tai tuellaan teet debyyttisi hommiin.

Juuri heränneenä pitkän yövuoron jälkeen.

Ain laulain työtäs tee----> T: Foxy

Vierailija
8/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran helpon rahan perässä juoksen...

ap

Kiitos taas!

Vierailija
9/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös laki kieltännyt ostamisen?

Eli kaikki asiakkaat ovat rikollisia?

Vierailija
10/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaminen. Sita kaavailtiin, mutta se ei naisten asemaa paranna yhtään!

Paritus on rikollista.

Vierailija
11/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida tuossa hommassa kirjoittamisen taidosta olla hirveästi hyötyä, mutta hyvästä kielitaidosta taas voi ollakin ;)

Vierailija
12/22 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niin kismittää, että piti tulla tälle palstalle pätemään? Tuntuuko jotenkin pahalta? Voih, jos ne siipat vaikka käy kiksauttamassa jotain kirjoitustaidotonta maksullista naista...hmm...Jonkun miehiä nekin ukot ovat, jotka nussivat minua!

Vierailija
13/22 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olen 15 toista kotoisin Huittisista ja haluan auttaa perhettä olisiko kukaan halukas auttamaan maksaa 20€ puolituntia

Vierailija
14/22 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos vaan Oikotiälle niin kyllä kauppa varmasti käy. Usko Jutilaa!

Vierailija
15/22 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka haluavat myydä itseään. Mua kuvottaa pelkkä ajatuskin, että pitäisi myydä itseään.

Vierailija
16/22 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se on ruveta eli alkaa ei rueta

Vierailija
17/22 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä jotka haluavat myydä itseään. Mua kuvottaa pelkkä ajatuskin, että pitäisi myydä itseään.

Miksi? Seisiähän sinäkin harrastat. Itse viikoittain yhden illan juttuja, joten jos niillä tienais tonnin niin miksi en ottaisi siitä rahaa. Ei tässä seksittömyyteenkään voi alkaa 26-vuotiaana.

Vierailija
18/22 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Seisiähän sinäkin harrastat. Itse viikoittain yhden illan juttuja, joten jos niillä tienais tonnin niin miksi en ottaisi siitä rahaa. Ei tässä seksittömyyteenkään voi alkaa 26-vuotiaana.

Ei luoja. Miten pihalla voi joku olla? Ihan tosissaanko ihmettelet, että kaikki ei pysty myymään itseään??? Ei hel vetti.

Joo on seksiä, mutta seksi ei ole mikään myyntiartikkeli!!!! Hyi saa tana!!! Mulle seksi on nautintoa. Mua oikeasti kuvottaa, että pitäisi itseään myydä. Enkä kyllä harrasta viikoittain yhden illan juttuja, hyi helvet ti. Mulla on yksi mies jonka kanssa on seksisuhde. Mä en ole ihminen joka panee ties ketä ja hyppää heti sänkyyn. 

Vierailija
19/22 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He olen 15 toista kotoisin Huittisista ja haluan auttaa perhettä olisiko kukaan halukas auttamaan maksaa 20€ puolituntia

Hullu miehenalku huittisista, varpaanväli viisi senttiä.  Siihenkö voi panna?

Vierailija
20/22 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene striptease klubille tanssijaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi