Kimpassa Jukka Poika
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä. Minulle hän on aina pelkkä kannabiskasvattaja, ei mitään muuta.
Missä näin on lukenut että olisi?
Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee, vaikka netissä ollaankin, ihan mitä vain ei voi kuitenkaan kirjoitella.
Teija oli meillä yläasteella sijaisopettajana noin 10 vuotta sitten. Kutsuttiin häntä teiniteijaksi. Ei ole näköjään tyrannisuus hävinnyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee, vaikka netissä ollaankin, ihan mitä vain ei voi kuitenkaan kirjoitella.
Viitattiin varmaan tähän, olihan se aikanaan lööpeissäkin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitattiin varmaan tähän, olihan se aikanaan lööpeissäkin:
Okei joo en ollut lukenut, mutta ihan asiaahan hän puhui;
– Nykyään pidän tärkeänä, että ihminen pysyy yhteydessä tunteisiinsa ja kehoonsa mahdollisimman kirkkain mielin. Tähän yhtälöön ei päivittäinen tai edes viikoittainen pajauttelu oikein sovi, reggaetähti pohtii kirjassa.
– Musta tuntu, että mä olin pahoinpidellyt keuhkoja ja maksaa vuosien ajan, ja sitten kun sisäisen hymyn avulla sai niihin yhteyden, mä tunsin liikutusta ja lupasin kohdella niitä vastaisuudessa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on kasvattaa omaan käyttöön?
Ikinä en ole nähnyt niin suurta muutosta elämässä kuin Jukalla. Monilapsisen perheen hippielämästä suoraan kokoomuslaiseksi Ikea-pariskunnaksi. Hämmentävää, ei tiedä yhtään mitä haluaa ja varmaan täysin naistensa vietävissä.
Niiden asunto näytti siltä, että siellä ei kukaan oikeasti asu.
Teija itse myönsi että hän komentaa ja Jukka tottelee. Mitä jos mies sanoisi noin vaimostaan, kaikki inhoisi tällaista miestä.
Aika lailla rikastuu biisien teoilla ja esittämisellä.
Hulppea talo luonnonhelmassa, neliöitä varmaan on paljon. Oma treenihuoneisto.
Hämmästytti tämän vaimon kommentit ja avuttomuus lapsen suhteen. Sitä paitsi Jukka puhui jatkuvasti hänen puolestaan :o
Vaimo sanoi: ei tunnu, että oisin äiti vain oma äiti on äiti : ). Ei tunnu, että olisin vaimo...jne
Minkä ikäinen hän on.
Brotherus hoiti vauvaa oikeaoppisesti, siitä pisteet hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla rikastuu biisien teoilla ja esittämisellä.
Hulppea talo luonnonhelmassa, neliöitä varmaan on paljon. Oma treenihuoneisto.Hämmästytti tämän vaimon kommentit ja avuttomuus lapsen suhteen. Sitä paitsi Jukka puhui jatkuvasti hänen puolestaan :o
Vaimo sanoi: ei tunnu, että oisin äiti vain oma äiti on äiti : ). Ei tunnu, että olisin vaimo...jne
Minkä ikäinen hän on.Brotherus hoiti vauvaa oikeaoppisesti, siitä pisteet hänelle.
Teija on 32-vuotias, Jukka Poika täyttää tänä vuonna 40 vuotta.
Ai, mun mielestä ne oli oikein symppiksiä. Ja meillä on niin päin, että mä olen liian mukavuudenhaluinen, jota sohva kutsuu ja ukko taas ahkerampi ja reippaampi ja sitten komentelee meikäläistä. Ei tosin olla kumpikaan mitenkään luovia, vaan peruspaperinpyörittäjiä kumpikin. Mutta silti mun mielestä meidän parisuhde toimii.
Vauva oli kyllä tosi rauhallinen. Oli niin tyytyväinen vieraiden sylissä...
Mitä sille Jukan hylkäämälle perheelle kuuluu? Toivottavasti kaikkea ihanaa.
Mikä on narsistista "seuraava"Olen tuntenut hänet aina mutten omasta halusta:)Voin kertoa etten tiedä ketään niin ylimielistä ja häiriintynyttä pelleä.Miten kellään noussa julkisuus niiin päähän.Kyllä voi ja mistä se kertoo(en viitsi eritellä.Itsetunto pyöreä 0 hänellä)Osaa antaa hyvän julkisuus kuvan,mutta todellisuus aivan muuta.Ja tätä osa suomen kansasta vielä fanittaa
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella minkälainen tunnelma ja vastaanotto Jukan lapsilla on, jos käyvät isänsä luona.. Siellä Teija varmasti panee parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Heille kuuluu oikein hyvää!