Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimpassa Jukka Poika

Vierailija
10.03.2020 |

Hän on symppis.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teija arveli heidän säilyneen rennompina ja nuorekkaampina kuin muut erikoisten ammattiensa vuoksi. Ettei halunnut mieltää itseään äidiksi, kun oma äiti on äiti. Äiti kuulosti vanhalta.

Voi Teija.

Eikä halunnut olla vaimokaan.

Pieni identiteetti-kriisi yhdistettynä erikoiseen minäkuvaan.

Vierailija
22/58 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka-poika siellä se kiristeli leukaperiä kiukkuisen vaimon valvonnassa vauvalle Burberrya pukien, omassa kodissa kiiltävän valkoisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka-Poikakin oli jotenkin varuillaan. Tuskin heille tulee mitkään ruohotukat extempore kyläilemään 😅

Vierailija
24/58 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka-Poikakin oli jotenkin varuillaan. Tuskin heille tulee mitkään ruohotukat extempore kyläilemään 😅

Saati hengailemaan ja jammailemaan 😂

Vierailija
25/58 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pelottavaa niiden suhteessa on, Jukka-Poika ikäänkuin kokoajan varpaillaan että suttuuko Teija. Kiltti, rento ihminen valinnut itselleen kontrolloijan. Miksi?!

Vierailija
26/58 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain pelottavaa niiden suhteessa on, Jukka-Poika ikäänkuin kokoajan varpaillaan että suttuuko Teija. Kiltti, rento ihminen valinnut itselleen kontrolloijan. Miksi?!

Suuttuuko

Vierailija
27/58 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Poika on av-mammojen tunnusbiisin "Pläski" säveltäjä ja sanoittaja.

Vierailija
28/58 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että niiden suhde toimii omalla tavallaan, mulle vaan tuli entisenä hippinä ahdistava olo Teijasta 😂

Vierailija
29/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka-poika oli niin siististi ja jämptisti stailattu. Tuli mieleen sellainen nykyaikainen mainostoimiston insinööri, vähän kireä ja stressaantunut, mut "heeeei, mähän oon tosi lunki, kun on vähän pitkä tukkakin". Suun kireys ja sen muikistelu kieli jännitteistä.

Vierailija
30/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kohta, kun Teija kertoi kuinka "Siideripissis" oli suloinen kun sen kuuli biisissä. Johon Jukka-herraskainen huomautti "Se siideripissis oli sun oma sana".

Se siitä romantiikasta.

Vierailija
31/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teija arveli heidän säilyneen rennompina ja nuorekkaampina kuin muut erikoisten ammattiensa vuoksi. Ettei halunnut mieltää itseään äidiksi, kun oma äiti on äiti. Äiti kuulosti vanhalta.

Voi Teija.

EHTA PISSIS SIIS EDELLEEN.

Vierailija
32/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tossa hirmuinen ristiriita. Soittavat hamppukansan reggaeta ja elävät itse insinööri-elämää. Tykkään silti papaija-biisistä ja Kylmästä lämpimään - biisistä. Toivottavasti Teija ei tapa Jukan luovuutta.

Vierailija
33/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vaimon tiukkuus voi antaa Jukalle puitteet hörhöillä. Jos joutuisi itse olemaan tarkka ja pitämään langat käsissään, aikatauluttamaan ja johtamaan, saattais se luovuus siinäkin kadota.

Vierailija
34/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten Jukka-Poika kertoili, että on mukavaa kun anoppi asuu saman katon alla. Jos ei enää olekaan niin kivaa..? https://yle.fi/uutiset/3-10354284

Vierailija
35/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo läski vaikka mamma.

Vierailija
36/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään mutta itse en haluaisi olla kontrolloijan kanssa parisuhteessa. Myös rento ja luova ihminen voi opetella olemaan rationaalinen ja järjestelmällinen siinä määrin kuin tarvitsee, ei siinä tarvitse kokoajan jonkun olla vieressä nipottamassa. Ja nyt puhun ihan omasta kokemuksestani 🙂

Vierailija
37/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei satu enää,

oon kivusta vapaa

Sinusta vapaa,

voin päästää sut menemään

Ei satu enää

oon yksin mä nyt

Nostan kytkintä...

Musta toi Poika on  sen oloinen että kiltteyttään valitsee sen pirttihirmu justiinan, aikuinen mies ja kukin päättäköön itse suhteensa, Jukka ehkä tykkää olla remmissä. 

ps. ei se vauva-arki ole kaikille pumpulia ja rakkauden täyteistä unelmaa.  Univelka ja hormonien epätasapaino saattaa tehdä kenestä vain prinsessasta sen pahattaren. 

Vierailija
38/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta vaimon tiukkuus voi antaa Jukalle puitteet hörhöillä. Jos joutuisi itse olemaan tarkka ja pitämään langat käsissään, aikatauluttamaan ja johtamaan, saattais se luovuus siinäkin kadota.

Onpas kummallinen ajatusmaailma. En ymmärrä. 

Vierailija
39/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo läski vaikka mamma.

Niin, mutta tuon lainaamasi viestin kirjoittaja on. Koska eihän hän varmasti tiedä kuin oman painonsa, ja sen tiedon varjolla tekee yleisyksensä. Saahan hän olla rauhassa läski.

Vierailija
40/58 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, vedettiinkö tätä Vain Elämää-sarjassa? Olis kannattanut 😂 Kuulin vasta ekan kerran.