Kimpassa Jukka Poika
Kommentit (58)
Jukka-poika siellä se kiristeli leukaperiä kiukkuisen vaimon valvonnassa vauvalle Burberrya pukien, omassa kodissa kiiltävän valkoisessa.
Jukka-Poikakin oli jotenkin varuillaan. Tuskin heille tulee mitkään ruohotukat extempore kyläilemään 😅
Vierailija kirjoitti:
Jukka-Poikakin oli jotenkin varuillaan. Tuskin heille tulee mitkään ruohotukat extempore kyläilemään 😅
Saati hengailemaan ja jammailemaan 😂
Jotain pelottavaa niiden suhteessa on, Jukka-Poika ikäänkuin kokoajan varpaillaan että suttuuko Teija. Kiltti, rento ihminen valinnut itselleen kontrolloijan. Miksi?!
Vierailija kirjoitti:
Jotain pelottavaa niiden suhteessa on, Jukka-Poika ikäänkuin kokoajan varpaillaan että suttuuko Teija. Kiltti, rento ihminen valinnut itselleen kontrolloijan. Miksi?!
Suuttuuko
Jukka Poika on av-mammojen tunnusbiisin "Pläski" säveltäjä ja sanoittaja.
Voihan olla että niiden suhde toimii omalla tavallaan, mulle vaan tuli entisenä hippinä ahdistava olo Teijasta 😂
Jukka-poika oli niin siististi ja jämptisti stailattu. Tuli mieleen sellainen nykyaikainen mainostoimiston insinööri, vähän kireä ja stressaantunut, mut "heeeei, mähän oon tosi lunki, kun on vähän pitkä tukkakin". Suun kireys ja sen muikistelu kieli jännitteistä.
Se kohta, kun Teija kertoi kuinka "Siideripissis" oli suloinen kun sen kuuli biisissä. Johon Jukka-herraskainen huomautti "Se siideripissis oli sun oma sana".
Se siitä romantiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Teija arveli heidän säilyneen rennompina ja nuorekkaampina kuin muut erikoisten ammattiensa vuoksi. Ettei halunnut mieltää itseään äidiksi, kun oma äiti on äiti. Äiti kuulosti vanhalta.
Voi Teija.
EHTA PISSIS SIIS EDELLEEN.
Onhan tossa hirmuinen ristiriita. Soittavat hamppukansan reggaeta ja elävät itse insinööri-elämää. Tykkään silti papaija-biisistä ja Kylmästä lämpimään - biisistä. Toivottavasti Teija ei tapa Jukan luovuutta.
Toisaalta vaimon tiukkuus voi antaa Jukalle puitteet hörhöillä. Jos joutuisi itse olemaan tarkka ja pitämään langat käsissään, aikatauluttamaan ja johtamaan, saattais se luovuus siinäkin kadota.
Pari vuotta sitten Jukka-Poika kertoili, että on mukavaa kun anoppi asuu saman katon alla. Jos ei enää olekaan niin kivaa..? https://yle.fi/uutiset/3-10354284
Vierailija kirjoitti:
En oo läski vaikka mamma.
Kukin tyylillään mutta itse en haluaisi olla kontrolloijan kanssa parisuhteessa. Myös rento ja luova ihminen voi opetella olemaan rationaalinen ja järjestelmällinen siinä määrin kuin tarvitsee, ei siinä tarvitse kokoajan jonkun olla vieressä nipottamassa. Ja nyt puhun ihan omasta kokemuksestani 🙂
Se ei satu enää,
oon kivusta vapaa
Sinusta vapaa,
voin päästää sut menemään
Ei satu enää
oon yksin mä nyt
Nostan kytkintä...
Musta toi Poika on sen oloinen että kiltteyttään valitsee sen pirttihirmu justiinan, aikuinen mies ja kukin päättäköön itse suhteensa, Jukka ehkä tykkää olla remmissä.
ps. ei se vauva-arki ole kaikille pumpulia ja rakkauden täyteistä unelmaa. Univelka ja hormonien epätasapaino saattaa tehdä kenestä vain prinsessasta sen pahattaren.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta vaimon tiukkuus voi antaa Jukalle puitteet hörhöillä. Jos joutuisi itse olemaan tarkka ja pitämään langat käsissään, aikatauluttamaan ja johtamaan, saattais se luovuus siinäkin kadota.
Onpas kummallinen ajatusmaailma. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo läski vaikka mamma.
Niin, mutta tuon lainaamasi viestin kirjoittaja on. Koska eihän hän varmasti tiedä kuin oman painonsa, ja sen tiedon varjolla tekee yleisyksensä. Saahan hän olla rauhassa läski.
Vierailija kirjoitti:
Jes, vedettiinkö tätä Vain Elämää-sarjassa? Olis kannattanut 😂 Kuulin vasta ekan kerran.
Eikä halunnut olla vaimokaan.
Pieni identiteetti-kriisi yhdistettynä erikoiseen minäkuvaan.