Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä teen kaverin kanssa, joka kertoi rakastavansa mua?

Vierailija
10.03.2020 |

En ole missään vaiheessa antanut toivoa yhteisestä tulevaisuudesta ja lähinnä ollaan vietetty porukassa aikaa, sillä olen yrittänyt vältellä kahden keskistä aikaa hänen kanssaan, koska olen ihastunut toiseen.
Toisaalta kuitenkin mietin miltä tuntuisi suudella tätä kaveriani ja olla hänen kainalossaan, eikä mua enää edes ärsytä, vaikka hän kutsuukin mua hellittelynimillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit suutelemista jos hän ei kiinnosta?

Vierailija
2/7 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit suutelemista jos hän ei kiinnosta?

En tiedä. Meillä on mukavaa yhdessä ja joskus tullut tilanteita, että oltaisiin voitu suudella, mutta olen vetäytynyt pois ja ollut kuin mitään ei olisi tapahtunut. Nyt, kun hän tunnusti rakkautensa mua kohtaan viestillä, olen lukenut kyseisen viestin useaan kertaan ja olen ihan hajalla, kun en tiedä onko mulla sittenkin häntä kohtaan tunteita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelet tuollaisia vain siksi, kun tiedät että hän on rakastunut. Mieti rauhassa mitä tunnet häntä kohtaan.

Vierailija
4/7 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ajattelet tuollaisia vain siksi, kun tiedät että hän on rakastunut. Mieti rauhassa mitä tunnet häntä kohtaan.

Njoo. Ihastuksenikin sanoi tuossa eilen, että pitää kattoa tuleeko tästä mitään, kunhan saadaan välimatka hoidettua.

Ap

Vierailija
5/7 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna pyllyä.

Vierailija
6/7 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paluuta entiseen tuskin enää on, vetäisisin kaverin kanssa kännit, puhuisin ja nussisin yön yli ja aamulla sitten katsoisi miltä tuntuu. All In.

Vierailija
7/7 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska paluuta entiseen tuskin enää on, vetäisisin kaverin kanssa kännit, puhuisin ja nussisin yön yli ja aamulla sitten katsoisi miltä tuntuu. All In.

Jos ei nyt kuitenkaan. Kuitenkin viihdyn hänen seurassaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi