Pyydän, älkää menkö sairaana töihin
Nyt on pikku flunssaa vakavampi tilanne jos menee töihin ja onkin sitten Korona. Sitä sitten sairastuttaa työpaikan ja jos on asiakaspalvelutyössä niin asiakkaatkin. Ihmetyttää kun jopa opettajia on mennyt töihin vaikka on sairastunut Koronaan. Olen vain niin riskiryhmää että kuolen varmasti jos tämän taudin saan joten rukoilen teitä, pysykää kotona jos hiukankin epäilyttää.
Kommentit (28)
Hetki sitten kaupassa joku nainen aivasteli kovaäänisesti ympäriinsä, eikä aivastanut hihaan- Aina näitä typeryksiä löytyy.
Korkeakouluissa ainakin leviää, kun on pakollisia läsnäoloja.
Ehkä pitäisi vedota työnantajiin: antakaa alaisten sairastaa.
Miksi en menisi? Sehän leviää joka tapauksessa.
Mulla on nyt kolmatta viikkoa yskää ja nuhaa. Saikkua en saa eikä kukkaro kestä palkatonta joten pakko mennä töihin. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Käyhät työssä käyvät
Kirjoitustaidottomat ovat sitten työttöminä
Jos kuumetta ei nosta, niin mentävä on kuten muinakin flunssakausina...
Äänestäisitte niitä puolueita joita kiinnostaa työläisten hyvinvointi ja työolot.
Sen siitä nyt saa kun porukkaa menee lakoon. Pitkään on leikattu ja työoloja kurjistettu.
Eihän työpaikoilla ole edes työterveyttäkään.
Varmasti moni menee karenssin pelossa.
Saikuttaminen on tehty niin vaikeaksi että.
Pienessä flunssassa ei nyt vaan jokainen voi jäädä kotiin. Eri asia jos olet pikkuflunssassa sen italian matkan jälkeen, mutta noin muuten.. ei voi. Siinä menis moni päiväkoti, terveyskeskus ym kiinni jos kaikki jää pienestä köhästä kotiin, niitä hommia kun ei etänä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt kolmatta viikkoa yskää ja nuhaa. Saikkua en saa eikä kukkaro kestä palkatonta joten pakko mennä töihin. Olen pahoillani.
Sama juttu. Ei mulla oo varaa olla palkattomalla vapaalla oli mikä tauti vaan.
Eipä oo paljoo vaihtoehtoja. Työ sellaista jota ei voi tehdä etänä eikä pikkuflunssasta edes saa sairaslomaa. Lisäks mulla vuotaa nenä aina kun on kylmä ja/tai viima ja täällä Helsingissä on aina talvella viima. Siinä on vaikea erottaa millon se muuttuu pikkuflunssaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Ei mulla oo varaa olla palkattomalla vapaalla oli mikä tauti vaan.
Kaksikin päivää tekee noin satasen loven kuukauden tuloihin. Jää vuokrat maksamatta. Ei ole varaa jäädä pois.
Tulen jatkossakin levittämään tauteja ympäristöön, kun ei työelämään saada mitään järkeä.
Töihin menen vaikka olisi pää kainalossa.
Flunssa on flunssa!
Eihän ne pikkuflunssassakaan mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Hetki sitten kaupassa joku nainen aivasteli kovaäänisesti ympäriinsä, eikä aivastanut hihaan- Aina näitä typeryksiä löytyy.
toivottavasti huomautit hänelle
Mitenköhän kävisi tehtaiden, kauppojen, sairaaloiden, ravintoloiden jne. jos jokainen vaan jäisi jokaisesta nuhasta ja kurkkukivusta kotiin? Näitä töitä kun ei etänä tehdä.
Kotona ei voi olla kun homeasunto. Lapselle aamulla kuume lääkettä ja päiväkotiin. Siellä sentään voi hengittää. Kotona joka sekunti pahentaa flunssaa ja keuhkojen tilannetta. Pakko itsekin käydä töissä. Järkyttävä nuha ei lakkaa lainkaan. Keuhkoputkentulehduksia jne. Mut kotona olis pahin joten lääkkeiden voimin töihin ja päiväkotiin.
Jospa Ap pysyisi vaan itse kotona kunnes tämä epidemia on ohi. Tuolla kadulla kuka tahansa voi olla taudin kantaja.
Asiallinen toivomus.