Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä niitä etätöitä oikein on?

Vierailija
10.03.2020 |

Taas oli verkossa juttua jostain etätyöntekijäperheestä. Ja aika usein mainostetaan etätöitä pitkin mediaa ja sitä suositellaan monelle. Minulle ei vaan ole vieläkään selvinnyt, mistä niitä etätöitä saa.
Usein ehdotellaan koodaria, mutta työllistyäkseen pitäisi olla jo lahjakkuutta ja harrastuneisuutta ja jos olen oikein ymmärtänyt, aika hyvä loogis-matemaattinen päättelykyky.
Tai sitten tarjotaan kirjanpitoa, mutta siinäkin on omat ongelmansa.

Mitä kaikkea nuo mystiset etätyön tekijät siis oikein tekevät ja miten noihin etätöihin pääsisi muutkin kuin koodarit ja kirjanpitäjät?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen isännöitsijä, teen nyt ainakin ensi viikon etänä. Asiakkaat tavoittaa minut sähköpostitse ja puhelimella.

Isännöitsijän tehtävää ei voi työksi kutsua.

Outo ilmaisu. Meidän taloyhtiön isännöitsijän työ on aika vaativaa. Seuraan hallituksesta käsin sitä.

Ohis

Vierailija
22/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistän itseni luovalla työllä, ollut kotona jo vuosia joten ei tuo mitään ihmeellistä mun arkeeni tämä.

Kuvailetko hieman mitä on tämä "luova" työ? Kampaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen isännöitsijä, teen nyt ainakin ensi viikon etänä. Asiakkaat tavoittaa minut sähköpostitse ja puhelimella.

Isännöitsijän tehtävää ei voi työksi kutsua.

Et taida tietää, mitä on TYÖ. Tai mitä isännöitsijä tekee. Tästä voi tehdä johtopäätöksiä sinun osaamisestasi.

24/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija, musiikki artistit, maalarit sun mun kädentyöt, mitkä sitten myyt netissä.

Aloitat tekee vaikka puuveitsiä, perus välineitä kotiin.

Pelistriimaajia on aika paljon, tai sitten kriitikoksi youtubee.

Vierailija
25/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla tarvitaan paljon muitakin koodareita. Ja työt hoituu etänä.

Vierailija
26/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjakustantamosta meidät kaikki passitettiin tänään kotiin. Tehdään ainakin seuraava viikko etänä.

Vierailija
27/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen it-alan paskahommia. Käytän hallintaohjelmia ja katson että verkko ja järjestelmät toimii. Etänä.

Vierailija
28/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänöitsijä kutsuu yhtiökokouksen koolle

Vierailija
29/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan toimistotöistä esim. virastoissa, yrityksissä, sairaaloissa, kouluissa voi tehdä etänä.

Vierailija
30/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä on taloyhtiön työntekijä. Hoitaa parhaat remppaihmiset korjaamaan ja pitää aina osakkaiden puolta, ainakin näin pitäisi olla.

Vierailija
31/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa työstä ei voi tehdä etänä!

Vierailija
32/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä olen. Asiakkaani tapaan toimistossa, kotikäynneillä tai heidän tiloissaan, itse työn voin tehdä tietokeen ja puhelimen kanssa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän