Miten itse suhtautuisit, jos tuttavasi lähettäisi
viestin näiden some-juttujen kautta sinulle & kertoisi jutelleensa jonkun tuttavansa kanssa, joka tietäisi miesystäväsi? Ja kun kysyisit, mitä hän tietää? Niin tuttavasi aluksi tuumisi, antaa olla. Et lopettaisi tuohon vaan jatkaisit tyyliin mitä miehessä pitäisi varoa tms? Siihen tuttavasi, että ettei olisi ilkeä tai käyttäisi hyväksi tai juopottelisi.
Tuollainen keskustelu oli itsellä tänään.
Vähän ristiriitainen tunne miesystävää kohtaan.
Kun tuntunut on järkevän ja fiksun oloiselta. Eikö hän sitä loppuviimein kuitenkaan ole?
Mutta jos asian puheeksi otan, en tiedä kertoisiko kuitenkaan millainen on (ehkä) joskus ollut?
Kun kukapa nyt haluaa jotain kielteistä itsestään kertoa, jos on uuden ihmisen kanssa ollut vasta vähän aikaa.
Kommentit (6)
No en tiedä; osaan ajatella omilla aivoillani. Jos mieheni olisi entinen murhamies ja siitä joku kertoisi, niin sitten ehkä miettisin asiaa tarkemmin.
Esim. itse käytin alkoholia ennen mutta olen ollut jo yli 10 vuotta täysin ilman, joten mielestäni ihmisillä on mahdollisuus muuttua ja korjata menneisyyden erheensä. En ollut mikään alkoholisti mutta kerran viikossa tuli otettua. Tämä vain esimerkkinä.
On tietysti joitakin luonteenpiirteitä kuten esim. väkivaltainen tai aggressiivinen käytös joka voi juontaa juurensa vaikka persoonallisuushäiriöstä. Jos asiaan on haettu apua tai se on ilmennyt joskus teini-aikoina niin onhan siitäkin mahdollisuus parantua tai ainakin parantaa tapansa. Se on eri asia jollei apua ole haettu esim. lääkityksen tai terapian muodossa.
Kyllä tuo viesti hämmensi minua.
Vaikutti jonkin verran tunteisiin miesystävääni kohtaan. Että onko hän kuitenkin samanlainen, kuin kaikki aiemmat ihmissuhde-kuvioni, että alussa menee hyvin & sitten alkaa tulla kaikkia pieniä pulmia matkaan mukaan, kunnes juttu kaatuu.
Kuitenkin tämä juttu on vain hyvältä ja toimivalta tuntunut jo nyt, vaikka niin vähän aikaa ollaan tunnettu.
Tosin eilen mies sanoi sen, että hänen työkaverinsa ovat hälle sanoneet, että oletteko liian hätäisiä?
Kuitenkin molemmat ollaan sitä mieltä, että kun hyvältä tuntuu, niin antaa mennä, mitä tässä jarruttelemaan?
Mies myös siinä samoilla linjoilla, että jos vain kirjoitellaan ja nähdään silloin tällöin, niin äkkiä juttu tuollakin konstilla kuivuu kasaan.
Tietysti sitä jäin myös tuon viestin jälkeen pohtimaan, kun tämän kevään / kesän aikana olisi tarkoitus yhteenmuuttaa, että onko tuo liian iso siirto?
Kuten aiempi sanoi, mieti haluaako joku pilata vain onnellisuutesi. Ja miksi.
Nro. 4, tuo on kyllä kanssa hyvä havainto.
Kun itse taas olen sitä mieltä, että elämä on elettävä täällä ajassa siten, kuin se hyvältä itsestä tuntuu. Tietysti ei niin, että menee tekemään vääryyksiä ja laittomuuksia. Mutta tarkoitin lähinnä näitä ihmissuhde-kuvioita.
Tämä ihminen vain tuntuu niin hyvältä itsestäni. On minusta turvallisen ja luotettavan oloinen. Pystytty jo näinkin lyhyessä ajassa puhumaan vaikka mistä. Js yhdessä on mukava olla.
Nostan tätä ylös. Jos tulee vielä kommentteja.
Voisi miettiä että mistä toi viesti tulee ja mikä on sen motivaatio? Saattaisin ottaa asian puheeksi sen miesystävän kanssa. Että mikä juttu, ja mistä on kyse.
Jos on vaikka joku rattijuopumus tai pahoinpitely taustalla niin todellakin haluaisin tietää. Se ei tarkoita ettenkö voisi seurustella, mutta haluaisin kyllä silloin tietää milloin, mitä tapahtui ja mitä kyseinen ihminen on tehnyt että tilanne ei enää ikinä toistu.
Joskushan kyse voi olla myös siitä että joku haluaa mustamaalata ihan vaan koska ei halua että seurustelet.