Lesbo/homo ystävänä?
Voisitko olla luontevasti lesbon ystävä? Olisiko tilanne täysin normaali vai sinusta vähän kiusallinen? Eihän lesbo tietenkään kaikkiin naisiin rakastuu ja ihastu, mutta todennäköisempää se ainakin olisi kuin heteron tapauksessa. Jos jutut ja mieltymykset meneekin hyvin yksiin kuten kavereilla ja ystäville, niin onhan siinä tietty riski että ihastuukin?
Entä olisiko sinusta kovin outoa tai kiusallista keskustella joskus intiimeistä asioista? Toinen keskustelee siitä mitä tekee miehen kanssa ja toinen siitä mitä nais parina...
Kommentit (80)
Mulla on olllut homo pomo, homoja työkavereita, ja homoja kämppiksiä. Kaikki ollut mukavia tyyppejä eikä ole yhtään kiusallista.
Hmm. Minä en haluaisi olla sinun ystäväsi.
Lesbo
Intiimiasiat kuuluu pariskunnalle itselleen, riippumatta siitä mitä seksuaalisuutta ovat.
Mun käy sua sääliksi, jos sulla ei ole yhtään heteromiesystävää. Ja muitakin ihmisiä, kellä ei ole neutraalia kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.
On vähän kieroa ajatella ihmisistä ensisijaisesti seksiä. Samanlaisia ihmisiä kaikki ollaan.
No ei todellakaan haittais! Kunpa oliskin lesbo ystävänä. Itse asiassa taidan itse olla hieman bi..
Ihan kuin joku 80-vuotiaan mummuni tekemä aloitus. Mitä ihmeen väliä kaverin seksuaalisella suuntautumisella on? Ihan samahan se on jos on miespuolinen kaveri ja se sattumalta ihastuu suhun, ihan yhtä 'kiusallista'. Enkä todellakaan keskustele kavereitteni kanssa yksityiskohtaisesti kenenkään intiimielämästä.
Oon lesbo, ja mulla on avopuoliso. Älä kuvittele niin suuria itsestäsi, että olisi riski olla ystäviä koska iik ihastuisi sinuun.
En kyllä haluaisi mennä lesbon kanssa saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon lesbo, ja mulla on avopuoliso. Älä kuvittele niin suuria itsestäsi, että olisi riski olla ystäviä koska iik ihastuisi sinuun.
Ei lesbo ole mikään aseksuaalinen olento joka ei katselisi muitakin kuin lesboja.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluaisi mennä lesbon kanssa saunaan.
Miksi et?
Mun tädin bestis oli lukiosta ja vasta myöhemmin selvisi että hän on lesbo. he oli normaalisti tekemisissä mutta mun täti ei halunnut yöpyä siellä
Ei kaikki lesbot ole mitään ihania ystäviä tai kumppaneita. Olen tuntenut monia, yllättävän usea on väkivaltainen vaimoaan kohtaan. Ällöttäviä ihmisiä. Jotkut, ihan niin kuin meistä muistakin jotkut on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lesbo ole mikään aseksuaalinen olento joka ei katselisi muitakin kuin lesboja.
Jos sinä katselet muita suhteessa, ei se tarkoita että minä katson?
Ei, suhde ei tee minusta aseksuaalia mutta en silti katsele haluten naisia joita tapaan, koska haluan omaa kumppaniani.
Näin lesbona pakko sanoa, että minusta monet kirjoitukset ovat aika loukkaavia.
Eläytykääpä toisen ihmisen asemaan, miltä tuntuisi jos teitä ei haluttaisi pukutiloihin, suihkutiloihin tai saunaan? Oletteko itse niissä jotenkin seksuaalisesti virittyneessä tilassa, minä en ole. En ole katsokaas kiinnostunut heteroista. Olen kiinnostunut avopuolisostani, jonka kanssa olen ollut avoliitossa 20 vuotta. En katsele heteroita sillä silmällä, koska he eivät yksinkertaisesti kiinnosta minua.
Ja ei voi mennä yöksi? Kuvitteletteko, että lesbo lähentelee automaattisesti jokaista lähelle sattunutta naista? Itse kiinnostun äärimmäisen harvoin kenestäkään ja silloinkin kohteen pitää olla "meikäläisiä".
Jos teissä on ripaustakaan empatiaa, kuvitelkaa millaista elämä olisi aina ollut jos ette olisi kokeneet kuuluvanne joukkoon. Jos teidät "hyväksyttäisiin" kunhan ei tarvitse nukkua, saunoa tai käydä samoissa tiloissa suihkuissa. Onneksi on fiksujakin tyyppejä, joille seksuaalisella suuntatumisella ei ole mitään väliä.
Pakko vielä sanoa sen verran, että yleensä ne on ne heterot, jotka yrittävät testata vetovoimaansa minuun. EVVK.
En ymmärrä aloitusta. Varmaan siksi kun en pidä itseäni niin hillittömän seksikkäänä ja panettavana että koko maailma joutuu pitämään seinistä kiinni minut nähtyään ettei vaan panisi minua, haluaisi kosketella ja mennä kanssani naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Näin lesbona pakko sanoa, että minusta monet kirjoitukset ovat aika loukkaavia.
Eläytykääpä toisen ihmisen asemaan, miltä tuntuisi jos teitä ei haluttaisi pukutiloihin, suihkutiloihin tai saunaan? Oletteko itse niissä jotenkin seksuaalisesti virittyneessä tilassa, minä en ole. En ole katsokaas kiinnostunut heteroista. Olen kiinnostunut avopuolisostani, jonka kanssa olen ollut avoliitossa 20 vuotta. En katsele heteroita sillä silmällä, koska he eivät yksinkertaisesti kiinnosta minua.
Ja ei voi mennä yöksi? Kuvitteletteko, että lesbo lähentelee automaattisesti jokaista lähelle sattunutta naista? Itse kiinnostun äärimmäisen harvoin kenestäkään ja silloinkin kohteen pitää olla "meikäläisiä".
Jos teissä on ripaustakaan empatiaa, kuvitelkaa millaista elämä olisi aina ollut jos ette olisi kokeneet kuuluvanne joukkoon. Jos teidät "hyväksyttäisiin" kunhan ei tarvitse nukkua, saunoa tai käydä samoissa tiloissa suihkuissa. Onneksi on fiksujakin tyyppejä, joille seksuaalisella suuntatumisella ei ole mitään väliä.
Pakko vielä sanoa sen verran, että yleensä ne on ne heterot, jotka yrittävät testata vetovoimaansa minuun. EVVK.
Kirjoitit hyvin, kiitos tästä tekstistä.
Täällä toinen lesbo hei (oon kirjoittanut tähän tuon kommentin että mulla on avopuoliso ja haluan sitä enkä kaikkia muita).
Allekirjoitan tuon, että ne on nimenomaan ollu ne hetero tai bi curious tai bi tytöt jotka on lähennelleet ku on kuulleet että tykkään naisista.
Ihan varoittamatta on pussattu, en oikeastaan ole ollut sitä vailla, enkä välttämättä ole kokenut tarvetta olla kokeilukappale heille.
Hetero ystävänä? Pitäiskö tälle tehdä samanlainen aloitus.