Perjantaina tulee 14v siitä t. Ammattivalittaja
Kun ensimmäinen mieheni kuoli. Siitäkin on niin pitkä aika jo.
Kommentit (9)
Surullista. Otan osaa. Jäikö lapsia? Minkä ikäisenä kuoli?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyinen mieskin ole sairas? Ja anoppikin kuoli. Kyllä sun ympäriltä lakoaa porukkaa.
Ei hän ole vakavasti sairas. Niin, äiti on kuollut, tädit kuolleet, eka mies kuollut, anoppi ja appiukko kuollut. Onhan siinä paljon ihmisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jäi yhteensä 6 lasta. Meidän yhteinen oli annettu adoptioon ja muut oli aikuisia, miehen muista liitoista. Hän oli jo yli 60v ja pitkäaikaissairas. Ap
Ja molemmat mummonikin kuoli, kun olin vielä pieni lapsi. Surettaa, kun välillä tuntuu, että ns kaikki kuolee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja molemmat mummonikin kuoli, kun olin vielä pieni lapsi. Surettaa, kun välillä tuntuu, että ns kaikki kuolee. Ap
Olet oikeassa, kaikki ihmiset kuolevat. Minulta on kuollut äiti (olin 9 v.), isä (olin 14 v.), kaksi veljeä, sisko ja paras ystävä. Nyt miehelläni on syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi yhteensä 6 lasta. Meidän yhteinen oli annettu adoptioon ja muut oli aikuisia, miehen muista liitoista. Hän oli jo yli 60v ja pitkäaikaissairas. Ap
Voi ei, etkö pystynyt huolehtimaan yksin lapsesta? Varmaan raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, etkö pystynyt huolehtimaan yksin lapsesta? Varmaan raskasta.
Hänet annettiin adoptioon jo kauan ennen kuin mies kuoli. Ap
Time to Live, Time to Die, Time to aim your arrows at the Sun
Eikö nykyinen mieskin ole sairas? Ja anoppikin kuoli. Kyllä sun ympäriltä lakoaa porukkaa.