Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Williamin ja Katen Meghan-vihasta kysymys

Vierailija
10.03.2020 |

Mitä konkreettisesti Meghan teki, jotta sai Williamin ja Katen vihan päälleen? Niin että sitä vihaa pitää kantaa näin monetta vuotta.
Itse tiedän mitä on olla vihattuna, joten voin kyllä samaistua Meghaniin tässä, jos en saa tietää jotain, että hän oikeasti ansaitsisi kaikkien vihan ja halveksunnan päällensä.
Ja joo, tämä aloitus tulee saamaan satoja alanuolia Meghan-vihaajilta, tiedän se jo, mutta jos jokus edes vähän voisi kertoa mistä tässä vihassa on kyse.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Williamia v******a, kun pikkuveli sai eläväisemmän ja seksikkäämmän naisen kuin itse. Kati taas aistii miehensä ajatukset. Mitäs meni naimaan äitinsä oloisen naisen. Olis kattonu esimerkkiä iskästä, ei se kaunis ulkomuoto missään tunnu verrattuna seksiä tihkuvaan räväkkään naiseen. Harri tän oivalsi, ehkä isoveljensä virhevalinnasta.

Mä oon kanssa satavarma että Wille on katellut Meghania ja miettinyt että oiskohan hänkin voinut saada tommosen? Varmaan Rosen kanssa punkassa huutanut Meghanin nimeä.

Vieläkö ne muuten on naapureita Rosen kanssa? Vai muuttivatko pois kun narahtivat?

Tietenkin ovat. Ja Rose oli kutsuttu Katen syntymäpäiville. Meghan ei ollut.

Mitenkäs Rosen mies, oliko kutsuttu? Vai onko se ex-mies nykyään?

Kyllä oli. Iloisina kuvattiin kaikki yhdessä. Tietenkin. Kun noita-akkakaan ei ollut maisemissa.

On siinä ollut pokassa pitelemistä. Juuri paria päivää aikaisemmin The Globe julkaisi jutun kuinka Kate oli rähjännyt siitä miten Rose-suhde vain jatkuu ja jatkuu.

Kai te tiedätte, että koko rose juttu on meghan fanin keksimä?

Se on kanadalainen nainen (meghan sugar), jonka blogilta tuo levisi ja se myönsi keksineensä "spekuloineensa" koko jutun.

Ja se brittiläinen seurapiiritoimittaja joka twiittasi, että kaikki tietävät suhteesta, oli tosi hyvin mukana vitsissä?

Vierailija
62/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Williamia v******a, kun pikkuveli sai eläväisemmän ja seksikkäämmän naisen kuin itse. Kati taas aistii miehensä ajatukset. Mitäs meni naimaan äitinsä oloisen naisen. Olis kattonu esimerkkiä iskästä, ei se kaunis ulkomuoto missään tunnu verrattuna seksiä tihkuvaan räväkkään naiseen. Harri tän oivalsi, ehkä isoveljensä virhevalinnasta.

Mä oon kanssa satavarma että Wille on katellut Meghania ja miettinyt että oiskohan hänkin voinut saada tommosen? Varmaan Rosen kanssa punkassa huutanut Meghanin nimeä.

Vieläkö ne muuten on naapureita Rosen kanssa? Vai muuttivatko pois kun narahtivat?

Kiva että Kate ja Rose näkivät toisiaan pitkästä aikaa. Kuulemma meni kolmatta vuotta etteivät tavanneet. Aika kurjaa etteivät ehdi useammin nähdä toisiaan, kun kuulemma ovat toistensa lasten kummejakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani Harryn puolesta kun noidutut silmät viimein aukeavat.

Vierailija
64/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Kate ja Rose näkivät toisiaan pitkästä aikaa. Kuulemma meni kolmatta vuotta etteivät tavanneet. Aika kurjaa etteivät ehdi useammin nähdä toisiaan, kun kuulemma ovat toistensa lasten kummejakin.

Eh, teitä höperöitä....

Rose on marchioness of cholmondeley, sen mies on marquess of cholmondeley, ja myös lord great chamberlain.

Jos tiedät mitä tuo meinaa, tiedät ettei ole mahdollista, että kate olisi vältellyt niitä kolme vuotta.

Vierailija
65/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töykeä ja röyhkeä käytös, äärimmilleen viety huomiohakuisuus ja itsekkyys.

Mä näen Meghanissa taas jotain todella herttaista, ystävällistä. Sellaista syvältä sydämestä tulevaa lämpöä. Sitä ei esim. Katesta löydy vaikka kuinka yrittäisi hakea.

Sellainen lämpö mikä Meghanista hehkuu, sytyttää pahoissa ihmisissä väkivaltaisen ja murhanhimoisen kateuden ja halun tuhota toinen ihminen.

Sitä kutsutaan toisinaan myös narsismiksi. Saattaa päteä tässäkin tapauksessa. Aidosti lämpimän ihmisen jäljiltä ei löydy näin paljon katkenneita/katkaistuja ihmissuhteita ja muuta vastaavaa.

Vierailija
66/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei vaan ole kuninkaallisiksi. Yllättävän moni tavistyttö ja yksi poika on pohjoismaissakin tehtävään sopinut, Meghan ei näyttelijätaustasta huolimatta osannut.

Vierailija
67/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli. Iloisina kuvattiin kaikki yhdessä. Tietenkin. Kun noita-akkakaan ei ollut maisemissa.

On siinä ollut pokassa pitelemistä. Juuri paria päivää aikaisemmin The Globe julkaisi jutun kuinka Kate oli rähjännyt siitä miten Rose-suhde vain jatkuu ja jatkuu.

Se on kanadalainen nainen (meghan sugar), jonka blogilta tuo levisi ja se myönsi keksineensä "spekuloineensa" koko jutun.

Siis Meghanilla ei ole sugar daddyä vaan sugar mommy? :D

Vierailija
68/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töykeä ja röyhkeä käytös, äärimmilleen viety huomiohakuisuus ja itsekkyys.

Mä näen Meghanissa taas jotain todella herttaista, ystävällistä. Sellaista syvältä sydämestä tulevaa lämpöä. Sitä ei esim. Katesta löydy vaikka kuinka yrittäisi hakea.

Sellainen lämpö mikä Meghanista hehkuu, sytyttää pahoissa ihmisissä väkivaltaisen ja murhanhimoisen kateuden ja halun tuhota toinen ihminen.

Sitä kutsutaan toisinaan myös narsismiksi. Saattaa päteä tässäkin tapauksessa. Aidosti lämpimän ihmisen jäljiltä ei löydy näin paljon katkenneita/katkaistuja ihmissuhteita ja muuta vastaavaa.

Siis tämä on niin totta. Oikeasti lämmin ja ihana ihminen ei aiheuta tuollaista kaaosta ja välien katkeamista kummassakin perheessä, mukaan lukien vielä kaikki häipyneet palvelijat. Se vaan ei ole mahdollista.

Vierailija
69/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Meghanilla ei ole sugar daddyä vaan sugar mommy? :D

Sugar meinaa fania kuninkaallisten seuraamisjutuissa (royal watching).

Esim. itse olen maximan sugar, fanitan siis sitä.

Voit käydä vaikkapa royaldishissa katsomassa miten koko juttu toimii.

Vierailija
70/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei vaan ole kuninkaallisiksi. Yllättävän moni tavistyttö ja yksi poika on pohjoismaissakin tehtävään sopinut, Meghan ei näyttelijätaustasta huolimatta osannut.

Sofia ja daniel on esim. pärjänneet ihan hyvin.

Mette-maritilla ja sofialla on esim. kyseenalaiset taustat, mutta ne on silti hoitaneet tehtävänsä hyvin.

Meghan on vain pimeä narsisti narsistipeliensä kanssa.

Vierailija
71/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, teitä höperöitä....

Rose on marchioness of cholmondeley, sen mies on marquess of cholmondeley, ja myös lord great chamberlain.

Jos tiedät mitä tuo meinaa, tiedät ettei ole mahdollista, että kate olisi vältellyt niitä kolme vuotta.

Näin Daily Mail uutisoi tammikuussa Katen synttäreiden yhteydessä. Että heidät nähtiin yhdessä ensimmäisen kerran yli kolmeen vuoteen. Tietty ovat voineet yksityisesti nähdä paljonkin, mutta julkisesti eivät.

Siitähän tämä koko hässäkkä sai alkunsa, että nämä ex-bestikset eivät enää olleet julkisesti yhdessä.

Vierailija
72/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vierasta verta suonissa jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
73/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muumitaloa lukita yöksi.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sätti heidän tytärtään omissa häissään. Hänet oli myös tavattu yöllä hiippailemassa nukkuvien lasten huoneessa silloin kun he asuivat samassa talossa.

Tämän tapauksen jälkeen M ja H saivat äkkilähdön talosta.

Hän on myös pyrkinyt omin päin kuningattaren linnaan ja raivostunut kun ei ole päästetty sisään. Hän ei ole ymmärtänyt, että vaikka hän nyt kuuluu perheeseen, hänellä ei silti ole vapaata pääsyä kaikkialle.

Ei jumankauta luuleko joku että Kensingtonin palatsi on joku "talo" missä kaikki asuu samassa huusollissa😂😂

Apuwa🙈😂

He asui siellä kyllä erittäin lähekkäin ja asuntojen välissä on jopa sisäovi. [/

Eikös se William vääntänyt vitsiä siitä, että Harrylla oli tapana käydä turhan usein vierailulla hänen perheensä jääkaapilla?

Vierailija
74/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että brittihovia jurppii tässä se, miten Meghan on vieroittanut Harryn sukulaisistaan ja jopa ystävistään. Muutamien lehtien mukaan ystävät murehtivat, kun Meghanin toimesta heidät on poistettu kokonaan niistä, jotka saavat edes yrittää pitää yhteyttä.

Toisekseen K ja W kolmen pienen lapsen vanhempina olisivat varmaankin kaivanneet apua työkuormaansa. Nyt heidän odotetaan osallistuvan kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin niin Brittein saarilla kuin maailmallakin. Osan tehtävistä ovat Edward ja Sophie ottaneet hoitaakseen, mutta toisaalta heitä kuormittaa myös Andrewilta siirretyt velvollisuudet. Yksi valovoimanen pari olisi ollut varmaan ihan tarpeen ja tervetullut tässä tilanteessa.

Jos nyt siis pitää valita tässä joku tiimi, niin se on Team Kate ja Wills. Ihailen sitä ammattitaitoa, millä Kate vetää vierailun kuin vierailun läpi iloisena ja kiinnostuneena - tai siis ainakin osaa sitä esittää. Sama taito on myös Ruotsin Danielilla.

Vierailija
75/75 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Willie tajuaa joutuneensa vankilaan. Raivostuttaa tossun alla matelu, äiti ja oma eukko kyykyttää. Pikkuveli taas valitsi vapauden. Harryn teko näyttää kiusallisesti puudeliwillen munattomuuden. Raivostuttaa tajuta pikku Harrin osoittamana, että minusta ei ole ikinä tekemään yrjöjä.

Te täällä meseoavat keittiöpsykologi mammat ette ymmärrä mitään miehen sielunelämästä. Harry on mies, Wille ei siihen pysty, hän on samanlainen tossu kuin isoisänsä.

Kerrotko miten se äiti sitä Williamia haudan takaa kyykyttää?

Minusta MIES on se joka suhtautuu vakavasti velvollisuuksiinsa, jolla on myötätuntoista arvokkuutta ja kunniantuntoa ja soveliaisuuden tajua.

Jokainen voi tykönään päätellä kumpaa veljistä ajattelen.