Williamin ja Katen Meghan-vihasta kysymys
Mitä konkreettisesti Meghan teki, jotta sai Williamin ja Katen vihan päälleen? Niin että sitä vihaa pitää kantaa näin monetta vuotta.
Itse tiedän mitä on olla vihattuna, joten voin kyllä samaistua Meghaniin tässä, jos en saa tietää jotain, että hän oikeasti ansaitsisi kaikkien vihan ja halveksunnan päällensä.
Ja joo, tämä aloitus tulee saamaan satoja alanuolia Meghan-vihaajilta, tiedän se jo, mutta jos jokus edes vähän voisi kertoa mistä tässä vihassa on kyse.
Kommentit (75)
Vasta 4 alanuolta!
Edelleen kaipaisin syytä, miksi kaikki alkoivat vihaamaan Meghania? Mitä hän teki?
Quorassa on pitkä ketju siitä, jos haluat lukea.
Jossakin oli kysely, jossa kysyttiin minkä takia ihmiset alkoivat inhota meghania, ykkösenä oli se 70.000 maksanut kihlamekko (maksettu veronmaksajien rahoilla), kakkosena koirien hylkääminen jne.
Tiesin itsekin heti mikä se on sen kihlajaismekon jälkeen (eli huijari, rahanimijä, veronmaksajien rahojen tuhlaaja).
Meghan matki Katea ja käytti seksivetskaria. Pitemmässä ketjussa selitetään kaikki tästä häväistyksestä.
Tekopyhyys. Paasataan muille miten pitää elää ja eletään itse sitten juuri niin kuin on kielletty muita elämästä.
Töykeä ja röyhkeä käytös, äärimmilleen viety huomiohakuisuus ja itsekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Heh, eli amerikkalaisuus yksinkertaisesti.
Se on vaan tyypillinen amerikkalainen, euroopassa sen takia äärimmäisen röyhkeä, huomionhakuinen pikkusika.
Amerikkalaisuus on vaan niin oksettavaa ja mautonta, eikä ne itse näe sitä.
Luultavasti hän vain oli eri maailmasta, itseinen ihminen joka ei sopeutunut pukeutumaan Elisabethin sodan aikaisilla kaavoilla tehtyihin vaatteisiin niinkuin Kate.
Isompi menetys hoville kuin hovi heille, olisi saatu tuotua tuota instituutiota tähän maailmaan. Toivotaan, että Ellupetin jälkeen ymmärtävät että tuollainen oönötyd on 1800-luvulta.
Täältä kannattaa kysyä: vastaus tiedetään kaikkeen. Ja se on oikea!
Vierailija kirjoitti:
Mä näen Meghanissa taas jotain todella herttaista, ystävällistä. Sellaista syvältä sydämestä tulevaa lämpöä. Sitä ei esim. Katesta löydy vaikka kuinka yrittäisi hakea.
Sellainen lämpö mikä Meghanista hehkuu, sytyttää pahoissa ihmisissä väkivaltaisen ja murhanhimoisen kateuden ja halun tuhota toinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan tyypillinen amerikkalainen, euroopassa sen takia äärimmäisen röyhkeä, huomionhakuinen pikkusika.
Aika monessa maassa asuneena sanoisin, että amerikkalaiset voittavat käytöstavoisss 6-0 suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen Meghanissa taas jotain todella herttaista, ystävällistä. Sellaista syvältä sydämestä tulevaa lämpöä. Sitä ei esim. Katesta löydy vaikka kuinka yrittäisi hakea.
Sellainen lämpö mikä Meghanista hehkuu, sytyttää pahoissa ihmisissä väkivaltaisen ja murhanhimoisen kateuden ja halun tuhota toinen ihminen.
Missähän kohtaa siinä semmosta on? Kivikova kiipijä joka vaikka murhaa äitinsä noustaakseen ylemmäs yhteiskunnan tikapuilla.
Meghan erotti Harryn perheestään ja suvustaan.
Ulkopuolisen silmin ehkä oli aikakin itsenäistyä, mutta sitä on vaikea selittää kuninkaallisille.
Itseäni ärsyttää se, että Harry antaa pyöritellä itseään miten tahansa, joten Meghan saattaa olla aika päällepäsmäri.
Veljesten välit meni…. varmaan revitty auki kaikki lapsuuden haavat ja rikottu keskinäiset lupaukset tuesta yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa maassa asuneena sanoisin, että amerikkalaiset voittavat käytöstavoisss 6-0 suomalaiset.
Olen itsekin asunut siellä ja aika monessa muussakin paikassa.
Käytöstavoissa kyllä, mutta amerikkalaisuuteen kuuluu äärimmäinen röyhkeys, valehtelu, rahanahneus, narsismi (kaikki meghanin piirteitä), joka ei sovi eurooppaan.
Meghan paskat nakkaa mitä W&K on hänestä mieltä.
Kyse ei varmaankaan ole vihasta jos nyt et sitten itse halua asiaa sellaiseksi mielessäsi paisutella. Taidat olla se sama joka täällä kyseli silmät pyöreinä mitä pahaa se megsu oikein teki. Hän nyt ei vaan sopinut kuninkaalliseen perheeseen eikä sopeutunut. Ei ihme tuossa iässä ja toisesta maailmasta tulleena.
Hän on kyllä harryineen käyttäytynyt niinkuin norsu posliinikaupassa joten en ihmettele jos tuleva kuninkaallinen pari tuntee aiheellista ärtymystä ja hämmennystä. Kyseessä on kuitenkin kruununprinssin veli ja elämän ehkä läheisin ihminen jollei puolisoa ota huomioon.
kuulemma itketti Charlottea häidensä alla. Ollu kamala työntekijöilleen. Heitti teekannun jonkun palvelijan päälle australian matkallaan. Kohtelee osaa palvelijoista halveksuen, osaa toisin. Siksi kaikki työntekijät lähteneet. Laittoi valheellisen huhun liikkeelle että WIlliam muka pettänyt Katea Katen ystävän kanssa mikä ei pitänyt paikkaansa. Pilasi Katen syntymäpäivän ilmoittamalla Mexitistä edellisnä päivänä. Kaveri Jennifer Mulroney haukkui Katea instagram-päivityksessään, varasti huomion Beatrixin häissä ilmottamassa raskaudestaan.....jne...jne. Eiköhän näillä saa jo aikaan vihaa ja inhoa
Vierailija kirjoitti:
Meghan paskat nakkaa mitä W&K on hänestä mieltä.
no ainakin hymyili kuin naantalin aurinko Williamille ja Katelle juuri eilen kirkossa, yrittäen paikata välejä. Ei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin asunut siellä ja aika monessa muussakin paikassa.
Käytöstavoissa kyllä, mutta amerikkalaisuuteen kuuluu äärimmäinen röyhkeys, valehtelu, rahanahneus, narsismi (kaikki meghanin piirteitä), joka ei sovi eurooppaan.
En tiedä missä piireissä sinä pyörit, jos kaikki ympärilläsi ovat narsisteja, mutta minun nähdäkseni amerikkalaisia on kaikenlaisia, aivan kuten eurooppalaisiakin. Keskimäärin ovat yhteisöllisempiä kuin suomalaiset.
Mistä vihasta sinä puhut?