Menettehän kaikki katsomaan Temosten uuden elokuvan :) On
kuulemma tosi hyvä :) Ja olis kiva perheelle jos tää menestyis kun edellinen ei.
Siis Aika jonka sain ensi-illassa nyt perjantaina!
Kommentit (46)
Heillä kiva koti, vperhe. Miksi riskeerata kaikki ja ottaa velkaa.
Tai pitäisi gallupin mitä ihmiset haluaa nähdä. Dannystä elokuva voisi olla kiinnostava.
Nyt on hyvä tarjous: käy kattoon temosen leffa. Korona kaupan päälle.
Katsoin sen dokumentin tuosta naisesta, se oli hyvä dokumentti. Ei kiinnosta elokuva.
Tulee pian telkusta:
https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/aika-jonka-sain/414728/mtv3/73…
Mikä tuo kissajuttu on? Miksei leikkauta?
Mä aijon katsoa leffan. Kohta se alkaa.
Olga Temonen on ristiriitainen persoona, toisaalta tosi symppis, mutta toisaalta todella ärsyttävä. Kallistun kyllä ehkä enemmän jälkimmäiseen.
Onko tää Marko se Euroviisu-tähti?
Tuli mieleen tästä elokuvasta, että se on jännä, miten usein Alkoholisti-isän tyttärillä on taipumus hankkia itselleen alkoholistipuoliso. Itsekin tunnen useita naisia, jotka ovat kasvaneet alkoholistivanhempien perheessä, ja he ovat valinneet itselleen alkoholistimiehen.
Mikäköhän siinäkin on psykologisesti taustalla?
On tää parempi kuin se Valmentaja vaikka toi Olga on aika maneerinen näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
On tää parempi kuin se Valmentaja vaikka toi Olga on aika maneerinen näyttelijä.
Joo, itse olin ainakin saanut ennakkohöpinöistä vähän liiankin negatiivisen kuvan. Kyllä tämä nyt ihan katsottava elokuva on.
Oon nähnyt sen jo, ja oikeesti aika paska leffa. Sori vaan, Temonen.
Pitkästä aikaa hyvä elokuva.
Jopa vanha liikuttui pitkästä aikaa .
Kristiina xx kirjoitti:
Tuli mieleen tästä elokuvasta, että se on jännä, miten usein Alkoholisti-isän tyttärillä on taipumus hankkia itselleen alkoholistipuoliso. Itsekin tunnen useita naisia, jotka ovat kasvaneet alkoholistivanhempien perheessä, ja he ovat valinneet itselleen alkoholistimiehen.
Mikäköhän siinäkin on psykologisesti taustalla?
Se, mitä koet lapsena on sinulle kuva elämästä. Lapsi ei osaa kuvitella mitään muuta. Sen takia jokaisen kannattaisi pohtia uskomuksiaan ja arvomaailmaa, mistä se on peräisin, itsestä vai jostain muualta.
Ehtikös tämä ollenkaan kunnolla leffateattereihin ennen koronarajoituksia?
Mikä tää Jaanan näkemä uni putoamisesta oli?
Ei. Pelkään että saan yliannostuksen myötähäpeää.
Olispa hauska tietää, missä mielessä tämä viesti on saanut alapeukkuja. Mikä siinä on alapeukuttamisen arvoista?