Vee sentää tätä palstaa!
Ettekö oikeasti ymmärrä, että viimeistään viranomaiset pystyvä selvittämän teidät? Alkaa oikeasti ärsyttämään se, kuinka aina sua haukutaan trolkiksi, p#skaläjäksi, jne. Mä en ole se joka lähtee tms, koska myönnän että itsekkin sanonut pahasti, mutta se edes on olkut aiheellista. En mä työkseni toisia täällä huvikseni mollaa, kuten eräät. Kasvakaa jo aikuisiksi, vastuussa te silti olette vaikka kuinka nerokkaita olisitte.
Kommentit (6)
Voisin kuvitella, ettei poliisia paljon kiinnosta rikosilmoitus "mutku Vierailija haukku mua trolliksi..."
Palstan isoin ongelma on, ettei vaadita rekisteröitymistä.
Joku vinkuu trolleista anonyymipalstalla kun olemme keskellä tappavaa pandemiaa. Ei hyv päivää!
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, ettei poliisia paljon kiinnosta rikosilmoitus "mutku Vierailija haukku mua trolliksi..."
On sitäkin kokeiltu, mutta eipä täällä juuri mitään keskustelua silloin käytykään. Palsta oli aivan hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitäkin kokeiltu, mutta eipä täällä juuri mitään keskustelua silloin käytykään. Palsta oli aivan hiljainen.
Kertonee palstan pelleilyluonteesta siis. Jos ei muuta vitsiä keksi, niin aina voi trollaa ketjuun lisäämällä jonkun lopputunnisteen.
ap/ohis/Zinc/mies51v/mies28
Mitä laitonta täällä muka on tehty