Kannattaako sopia tapaaminen miehen kanssa joka
ilmoittanut profiilissaan olevansa eronnut ja "lapset eivät asu kanssani"? Mulla itellä ei lapsia enkä todennäköisesti tule koskaan hankkimaan. Mietin vain, kun eronnut enkä haluaisi olla mikään laastari.
Kommentit (12)
Ja toisaalta sekin, jos hakee jotain äitipuolta lapsilleen :/
No sehän riippuu täysin siitä että milloin eronnut, vuosia vai kuukausia sitten. ja sehän on vaan hyvä ettet halua lapsi, tuskin tuo mieskään enää?
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta sekin, jos hakee jotain äitipuolta lapsilleen :/
AV:lla taas logiikka huipussaan. Mies hakee äitipuolta lapsilleen, jotka asuvat äitinsä kanssa. Kai tuokin jossain universumissa käy järkeen.
Fakta on se, että miehellä on lapsia. Jos haluat miehen, pakettiin kuuluu myös lapset ja fiksu mies pitää siitä myös kiinni. Ethän kuvittele, että jos alkaisitte seurustelemaan, niin lapset ei enää kuuluisi kuvioon?
En menisi. Hyväksyn vain lapsettoman ja aviottoman miehen.
Vierailija kirjoitti:
No sehäun riippuu täysin siitä että milloin eronnut, vuosia vai kuukausia sitten. ja sehän on vaan hyvä ettet halua lapsi, tuskin tuo mieskään enää?
Tuota just mietin, että toisaalta voi olla hyvä, kun miehellä jo valmiiksi lapsia. Ja voi olla vaikea löytää tuon ikäistä miestä, jolla ei vielä lapsia ole. Voisin myös kysyä onko eronnut vasta hiljattain vai onko kaummin aikaa.
Hmm. Ainahan sitä on riski, että voi päätyä vasta eronneelle laastariksi (opiseet miehelle, jos ollu avoin erostaan) . - Mutta ei yhden tapaamisen vielä tarvise merkitä yhtään mitään syvällisempää. Mutta, jos "jo" ajatus äitipuoleksi (/ tai vasaavasti isäpuoleksi) joutumisesta puistattaa, niin en ainakaan itse kiirehtisi sopimaan tapaamista. - Säästäisin näin molempien aikaa. - - - Jos siis molemmat olette hakemassa itsellenne kumppania, ettekä uusia kavereita.
Sinkkumies
Normaaleista treffipalstan miehistä suurin osa on eronnut ja saanut lapsia neljäänkymppiin mennessä. Tapaamisten kannalta helpoin vaihtoehto on se, että lapset eivät asu hänen kanssaan. Minusta tuo ei ole ongelma. Isompi ongelma on jos ei ole vielä tuohon mennessä mihinkään sitoutunut elämässään, ehkä asuu vielä äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Ainahan sitä on riski, että voi päätyä vasta eronneelle laastariksi (opiseet miehelle, jos ollu avoin erostaan) . - Mutta ei yhden tapaamisen vielä tarvise merkitä yhtään mitään syvällisempää. Mutta, jos "jo" ajatus äitipuoleksi (/ tai vasaavasti isäpuoleksi) joutumisesta puistattaa, niin en ainakaan itse kiirehtisi sopimaan tapaamista. - Säästäisin näin molempien aikaa. - - - Jos siis molemmat olette hakemassa itsellenne kumppania, ettekä uusia kavereita.
Sinkkumies
Mitä tarkoittaa opiseet? Vai onko kirjoitusvirhe eli oikea sana pisteet?
Älä. Voit saada hänestä näppylöitä.
Sen verran vielä kerron, että mies on alle neljäkymmentä. Saman ikäinen kuin minä.