Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruutusaika leikkaukseen - miten toimii?

Vierailija
09.03.2020 |

Joudun todennäköisesti leikkaukseen ja minulta kysyttiin ohimennen voiko minulle tarjota peruutusaikaa. Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Saatanko saada kutsun leikkaukseen 1 päivän varoajalla? Mitä jos en voi ottaa peruutusaikaa vastaan? Entäpä jos en voi ottaa tavallista aikaa vastaan, joudunko jonon perälle?

Olen ensi viikolla menossa lääkäriin ja siellä puhutaan tästä enemmän, mutta ajattelin kysyä jo ennakkoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joudu jonon perälle. Aikaa voidaan tarjota tilanteen mukaan, usein soittamalla ja otat sen vastaan jos sinulle sopii. Näin meillä ainakin.

Vierailija
2/5 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista aikaa jos et ota vastaan joudut jonon perälle ja hoitotakuu raukeaa. T. Edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallista aikaa jos et ota vastaan joudut jonon perälle ja hoitotakuu raukeaa. T. Edellinen

Täähän on ihan hölmöä! Entä jos mulla on vaikka omat häät tai läheisen hautajaiset sovittuna tietylle päivälle tai lomamatka varattuna! Kaikki vaan sivuun leikkauksen takia?! Oletetaan siis, ettei kyseessä ole mikään akuutti leikkaus. Ap

Vierailija
4/5 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä se on, mutta toisaalta ihan loogista: sinulle on tarjottu leikkausaikaa ja jos sen todella tarvit niin järjestät itsesi siihen.

Vierailija
5/5 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan hölmöä! Entä jos mulla on vaikka omat häät tai läheisen hautajaiset sovittuna tietylle päivälle tai lomamatka varattuna! Kaikki vaan sivuun leikkauksen takia?! Oletetaan siis, ettei kyseessä ole mikään akuutti leikkaus. Ap

Voit kyllä ilmoittaa jonohoitajalle etukäteen, että joku tietty aika ei käy, esim. jos sinulla on varattu matka. Kyllä toiveita huomioidaan kohtuuden nimissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi