Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille: Alapään karvojen ajelu

Vierailija
09.03.2020 |

Pidän suuseksistä erittäin paljon ja miesystäväni antaakin sitä mielellään joka kerta.
Haluaisin pitää alapääni ajeltuna siistittyä "kolmiota" lukuunottamatta.
Ongelmaksi on muodostunut ihon ärsyyntyminen ajelusta.
Sisäänpäin kasvaneet karvat "kolmion" reunoilla ja tulehtuneita karvatuppeja joista jää pitkiksi ajoiksi tummat arvet. Lisäksi ulommaisiin häppäreihin ihan kunnon "patteja", osin finnejä muistuttavia. Ei eroottisesti kovin viehättävää :(
Olen erittäin tarkka hygieniastani, olenkoittanut sekä terävää höylää että ladyshavea ja käyttänyt ajeluun tarkoitettua geeliä höylän kanssa. Lisäksi intimiialueille tarkoitettua rauhoittavaa voidetta ajelun jälkeen. Ei auta.
Mikä neuvoksi ja millaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku ihotyyppijuttu tms., mulla ei ole tullut koskaan näppyjä mutta monilla käsittääkseni tulee.

Oletko kokeillut karvojen sokerointia?

Siitä ei pitäisi tulla näppyjä edes näpyille alttiille.

Vierailija
2/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iho ei kestänyt sheivaamista. Oon käynyt nyt vähän vajaan vuoden sokeroinnissa ja iho on paljon paremmassa kunnossa. Täytyy vaan muistaa kuoria säännöllisesti, niin ehkäisee niitä sisäänkasvaneita karvoja. Itsellä tuli sheivaamista pieniä näppylöitä ja varsinkin terävä sänki kasvaessaan ärsytti ihoa. Nyt sokeroinnin jälkeen sänki on tosi pehmeä, eikä aiheuta sekään mitään kutinoita tms. Ihokin saa välillä rauhoittua, kun sokerointi on vaan 4-5 viikon välein. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvoituksella on oma tehtävänsä, josta ei nyt tässä yhteydessä sen enempää ja vaiva on täysin itse aiheuttamasi, sillä sehän johtuu vain pelkästä pyrkimyksestäsi luonnottomuuteen.

Ei aikuisen naisen alapään kuulu olla skalpattun ja uuniin paistovalmiin joulukinkkun tapainen lihapala. Oman terveytesi kannalta kauniisti siistitty ja rajattu häpykarvoitus on terveen ja tasapainoisen naisen merkki.

Vierailija
4/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin desinfiointi, sittrn uusi terä & sheivaus, rasvaus.

Vierailija
5/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on omat konstinsa, mutta en selitänsitä tämän enempää.

Vierailija
6/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaus tekee näppyjä. Sokerointi tai vahaus on parempi konsti alapään karvoitukselle. Vahaus on helpompaa, mutta sokerointi hellävaraisempaa.

Omia suosikkituotteitani ovat vahoista Silkia ja sokereista Ben & Anna. Melkein suosittelen opettelemaan sokeroinnin, kun sen oppii niin menetelmä on toimiva ja hellävarainen. Itsepäiset jäljelle jäävät karvat kannattaa nyppiä pinseteillä.

Vierailija
7/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 3-5 mm lyhyeksi ajettu on ainakin minun mielestä melkein jopa posliinia seksikkäämmän näköinen ja sillä välttää näpyt. Huulilta, välilihasta ja anuksen ympäriltä toki kaikki pois, niin on mukavampi nuolla joka paikkaa.

Vierailija
8/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Sellainen 3-5 mm lyhyeksi ajettu on ainakin minun mielestä melkein jopa posliinia seksikkäämmän näköinen ja sillä välttää näpyt. Huulilta, välilihasta ja anuksen ympäriltä toki kaikki pois, niin on mukavampi nuolla joka paikkaa.

Anopin mukaan anus tulisi jättää karvaiseksi. Sanoi minulle kun sitä pääsin ihailemaan ja nuuskimaan. Lienee jotain vanhan kansan juttuja?

M35

Vierailija
9/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Anopin mukaan anus tulisi jättää karvaiseksi. Sanoi minulle kun sitä pääsin ihailemaan ja nuuskimaan. Lienee jotain vanhan kansan juttuja?

M35

Kerropa lisää tuosta nuuhkimisesta

Vierailija
10/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvoituksella on oma tehtävänsä, josta ei nyt tässä yhteydessä sen enempää ja vaiva on täysin itse aiheuttamasi, sillä sehän johtuu vain pelkästä pyrkimyksestäsi luonnottomuuteen.

Ei aikuisen naisen alapään kuulu olla skalpattun ja uuniin paistovalmiin joulukinkkun tapainen lihapala. Oman terveytesi kannalta kauniisti siistitty ja rajattu häpykarvoitus on terveen ja tasapainoisen naisen merkki.

Ap:han nimenomaan haluaa pitää häpykarvoituksen siistinä ja rajattuna, eli kummulla karvakolmio ja huulilta sileä.

Itse muuten pidän täysposliinia, olen pitänyt siitä saakka kun karvat alkoi kasvaa eikä ole tullut näppyjä.

Eli se siitä ”näpyt johtuvat toimenpiteen luonnottomuudesta”-teoriastasi.

Tuolla logiikalla näppyjä pitäisi sitten olla kulmakarvojen ympärillä kun niitäkin siistitään, miesten karvattomien leukojen pitäisi myös olla näppyisiä, naisten säärten, kainaloiden, kaljuksi päänsä ajavien miesten pää näppypää jne.

Vierailija
11/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi

Vierailija
12/29 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puutarhanhoito on yhteinen juttu. Sokerointi ja vahaaminen itseltä on ilmeisesti hankalaa. Siis minä miehenä sokeroin tai vahaan häneltä posliiniksi.

Viimeksi kuumavahalla, sokerin voit tehdä netin ohjeella itsekin. Sängestä tulee hyvin pehmoinen, joten uusiminen tulee eteen harvakseltaan.

Vierailija
13/29 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne.

Tosiaankin siis kummulta vain siistin reunat ja juuri niihin kohtiin saan helposti karvatupen tulehduksia ja sisäänpäinkasvanutta sänkeä.

Minulla kyllä on melko vahvat ja tummat.

Ajattelin kyselläkin että sokerointi ja vahaus on varmaankin ammatti-ihmisten hommaa, mutta 12/12 kertoikin että voisi onnistua myös kotona. Ja ihanaa että teette sen yhdessä :)

Olen joskus luontaistuotekaupasta ostanut jonkun purkin jolla piti säärikarvoja poistaa, muttei onnistunut munulta :(

Ap

Vierailija
14/29 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivuset voi pitää karvattomina nyppimällä. Kun nyppii parin päivän välein, ei ole iso homma.

Vierailija
15/29 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sokeroimme toisemme. Alkuun vaatii hieman harjoitusta, mutta loppujen lopuksi helppoa. Kipua jos ajattelee, niin varmasti koskee. Mutta lopputulos on vain kaikista parasta.

Vierailija
16/29 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kyselläkin että sokerointi ja vahaus on varmaankin ammatti-ihmisten hommaa, mutta 12/12 kertoikin että voisi onnistua myös kotona. Ja ihanaa että teette sen yhdessä :)

Ap

Osta alkuun valmis sokeri kaupasta. Hyviä ohjeita löydät Youtubesta niin sokerin valmistukseen, kuin sokerointiin.

Lämmin vaha vaatii laitteen, sen saa kiinankaupasta esim. Aliexpress tai Wish. Samasta paikasta myös vaha, joko purkissa (siistimpää) tai rakeina. Muista myös puulastoja levittämiseen.

No 12

Vierailija
17/29 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitoksia. Koitan tuota sokerointia.

Nyppinyt olenkin jonkin verran.

Ja kipua en pelkää.

Ap

Vierailija
18/29 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sokerointi mitään rakettitiedettä ole :) Ihan samalla tavalla itse opittavissa kuin vaikka hiusten värjäys tai meikkaaminen.

Vierailija
19/29 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen aito blondi jolla myös aidon pehmeät ja ohuet harvat karvat alapäässä, joten ei tarvitse kuin pari höyläystä niin iho on siisti ja sileä :)

Vierailija
20/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi on vaikea ja haastava toimenpide. Kannataa olla varovainen, koska riskinä on sokeutuminen. En siis suosittele aloittelijoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme