Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille: Alapään karvojen ajelu

Vierailija
09.03.2020 |

Pidän suuseksistä erittäin paljon ja miesystäväni antaakin sitä mielellään joka kerta.
Haluaisin pitää alapääni ajeltuna siistittyä "kolmiota" lukuunottamatta.
Ongelmaksi on muodostunut ihon ärsyyntyminen ajelusta.
Sisäänpäin kasvaneet karvat "kolmion" reunoilla ja tulehtuneita karvatuppeja joista jää pitkiksi ajoiksi tummat arvet. Lisäksi ulommaisiin häppäreihin ihan kunnon "patteja", osin finnejä muistuttavia. Ei eroottisesti kovin viehättävää :(
Olen erittäin tarkka hygieniastani, olenkoittanut sekä terävää höylää että ladyshavea ja käyttänyt ajeluun tarkoitettua geeliä höylän kanssa. Lisäksi intimiialueille tarkoitettua rauhoittavaa voidetta ajelun jälkeen. Ei auta.
Mikä neuvoksi ja millaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (29)

Vierailija
22/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointia suosittelen. Ja ihon desinfiointia heti toimenpiteen jälkeen. Höyläys ja sänki on ihan sietämätön, koska kutisee. Vahaus on liian kovakouraista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi kirjoitti:

Tähän on omat konstinsa, mutta en selitänsitä tämän enempää.

Viitsit sitten tulla moisella kommentilla osallistumaan. Olisit ollut hiljaa, jos ei muuta sanottavaa ole.

Vierailija
24/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin tuohon jatkuvaan ajelemiseen, joten päätin mennä sellaiseen laserointiin. Kaikkiaan tuli viisi käyntiä ja siksi maksoi jonkun verran, mutta täytyy sanoa, että kannatti! Nyt on täysin paljas ja ikuisesti. Mahdoton helpotus elämään.

Vierailija
25/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mä olen aito tummaverikkö, jolla on kunnolliset karvat alapäässä eikä mitään haituvia. Mies on aivan kuumana, ja huutia tulisi jos ne menisin pois ajelemaan.

Vierailija
26/29 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Sellainen 3-5 mm lyhyeksi ajettu on ainakin minun mielestä melkein jopa posliinia seksikkäämmän näköinen ja sillä välttää näpyt. Huulilta, välilihasta ja anuksen ympäriltä toki kaikki pois, niin on mukavampi nuolla joka paikkaa.

Hyi. Pitkä sänki on ruma ja epäsiistin näköinen. Kolmio kummulla luonnollisessa mitassaan ja muuten karvaton.

Ap:lle. Itselläni ei tule enää näppylöitä, kun sheivaan myötäkarvaan. Ei ole ihan niin siloinen, mutta siistin näköinen eikä iho tulehdu. Lisäksi pimpin hoidossa ei kannata käyttää vaahtoja, saippuoita tai pesunesteitä yms. Pesu vedellä ja sen jälkeen hieroo pimpin ja ympäristön esimerkiksi mantrliöljyllä, Hellä perusöljyllä tms. Öljyistä pitää huomioida, että ei ole allerginen tai kumppanilla allergiaa.

Vierailija
27/29 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen aito blondi jolla myös aidon pehmeät ja ohuet harvat karvat alapäässä, joten ei tarvitse kuin pari höyläystä niin iho on siisti ja sileä :)

Yäk. Ällöttävät karvat. Tumma kihara häpykummulla on seksikäs. Sinulla tosiaan kahdesta huonosta vaihtoehdosta se posliini on parempi.

Vierailija
28/29 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DESINFIOINTI!

Vierailija
29/29 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänpäin kasvaneet karvat ovat merkki siitä, että olet ajanut ne vastakarvaan! 

What do you want to do ?

New mailCopy