Yritän olla omassa rauhassa kotona ja kaverit yrittävät väkisin saada minua seuraksi ja jopa ängetä kylään
Käytin jälleen perus olen kipeenä-veruketta ja silti seuraavaksi kysytään, että kuinka sairaana, johon että makuu-kunnossa ja vielä äpytetään, että no jos sitten myöhemmin tänään....
On tämä puolierakon elämä hankalaa, kun joillekin kavereille ei mene jakeluun, että kaipaan välillä pidempiäkin aikoja vain omaa seuraani. Olen toitottanut asiasta vuosien ajan ja kymmeniä kertoja, mutta ei. Aina vaan saisi selittää samaa asiaa uudestaan ja uudestaan.
Ovat muuten ihan huipputyyppejä, mutta eivät näköjään kykene ymmärtämään, että toiset meistä nauttivat siitä yksinolostakin.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
No älävastaa jokaiseen yhteydenottoon. Sulje puhelin tai laita se ainakin äänettömälle, äläkä avaa ovea, jos tulevat ovikelloa rimputtamaan. Sinä itse päätät, kenen kanssa vietät aikaasi ja missä.
Jätänkin suurimpaan osaan yhteydenotoista vastaamatta ja kännykkä on aina kotona ollessani äänettömällä ja tämän myös tietää kaikki tuttuni. En reagoi koskaan myöskään ovikelloon, vaikka tiedän heidän tietävän minun olevan kotona. Joillekin vain joutuu aina uudestaan toistamaan näitä samoja asioita ja siksi tuo kipeäksi tekeytyminen on jossain vaiheessa tullut mukaan kikkapankkiin, mutta ei näköjään meinaa enää sekään näille pyrkyreille riittää. Haluan kyllä viettää aikaa heidän kanssaan, mutta vain silloin kun olen seuraa vailla. Itsekästä, tiedän. Ap
No älävastaa jokaiseen yhteydenottoon. Sulje puhelin tai laita se ainakin äänettömälle, äläkä avaa ovea, jos tulevat ovikelloa rimputtamaan. Sinä itse päätät, kenen kanssa vietät aikaasi ja missä.