Alatko käyttämään hengityssuojaa nyt!
Minä alan tästä päivästä lähtien käyttämään ihmisten ilmoilla hengityssuojaa. Jos joku nauraa niin naurakoot! Haluan pysyä hengissä!
Kommentit (9)
Käytä vaan, jos se sinulle mielenrauhaa antaa. Itse tartunnaltahan se ei suojaa.
Hengityssuoja estää sinua tartuttamasta muita. Minulla ei ole vielä varmistettua tartuntaa joten en tarvitse suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytä vaan, jos se sinulle mielenrauhaa antaa. Itse tartunnaltahan se ei suojaa.
Henkilösuojain oikein käytettynä kyllä suojaa tehokkaasti. Miksi luulisit, että hoitohenkilökunta käyttää ffp3-tason suojaimia? Mikseivät työskentele ihan paljain kasvoin.
Hengityssuojaimista nyt pula. Ne kuuluvat ensisijaisesti lääkäreille ja hoitajille. Jos olet jostain saanut käsiisi suojaimia, niin ne kannattaa säästää. Pääasiallisesti niitä tulisi käyttää terveydenalan ammattilaisten lisäksi jo tartunnan saaneet tai sairastuneet muiden suojelemiseksi.
Ryhdistäydy ap.
Älä hae apua, hoitajilla lienee parempaakin tekemistä kuin rauhoitella hysteerisia somenkäyttäjiä.
En. Miksi käyttäisin? Mulla ei ole nyt flunssaa, joten en pärski ympäriinsä. Kaupassa käydessä yritän vältellä flunssaisen näköisiä etteivät räkisi päälle. Tuskin sivistynyt ihminen näin tekeekään. Jos ei näytä siltä, kierrän eri kautta. Mutta kaupassa käyn hanskat kädessä. Villahanskoilla on ihan hyvä näpytellä tunnusluku maksulaitteeseen.
En aio ottaa käyttöön, mutta en naura jos joku käyttää. Voi kuulua riskiryhmään tai muuta. Perusterveitten hysteria ja maskinkäyttö tässä vaiheessa on itsekästä eikä naurata kun jossain vaiheessa niitä maskeja saatetaan oikeasti tarvita ja sitten niitä ei ole koska ap:n kaltaiset on ne tuhlanneet.
Maskien myynti siviileille voitaisiin oikeastaan pistää toistaiseksi jäihin ja hoitaa jakelu viranomaisten taholta. Tai vähintään tehdä säännöstelykortit, jotta ei pari rohmua vetele kaikkia itselleen. Parasta olisi jos niitä ostettaisiin ja käytettäisiin vain tarpeeseen.
Up