Joko tää koronabuumi alkaisi loppumaan?
Kommentit (5)
Vastahan se alko.
Alkosta puheen ollen, täytyy käydä ostamassa sisäistä desinfiontiainetta pari kolme litraa, kun mä en tota ulkosta käytä ollenkaan.
On se kyllä ärsyttävää. koko maailma sekaisin jostain flunssasta. No entäs sitten jos saa koronan. Se on yli 80% lievä, osa ei huomaa edes kantavansa sitä. Luultavasti 20 vuoden päästä korona on tuttua kauraa eikä kukaan pahemmin lotkauta sille korvaansa jos jonkun perheen lapset on taas koronassa tai isoisä kuoli lopulta kun sai koronan. Omani kuoli keuhkonputkentulehdukseen 89 vuotiaana. Ei yhtään otsikkoa ollut lehdissä.
Onko sanan 'buumi' merkitys sinulle täysin selvä?
Jostain luin, että kestäisi 3 viikkoa. Mulla nousi 2 viikkoa sitten kuume. Viime viikolla olin jo töissä, vaikka ajoittain tulee edelleen heikko, "kipeä" olo. Josko tämä viikon päästä olisi ohi. Mihinkään testeihin en ole mennyt, kun en ole ulkomaanelävien kanssa ollut missään tekemisissä. Lapsen päiväkotikaveri kävi kyllä jossain ulkomailla, ja sairastui sen jälkeen. Sieltä se tauti meille tuli. Soitin terveyskeskukseen, ja sanoivat, että sitä on liikkeellä nyt.
Eikö olekin? Meidän kermaperse-elämään tulee katkos, toivottavasti paha. Muutoksen aika.