Vaikuttaako äidin sappikivikohtaus sikiön hyvinvointiin?
Tätä mietiskelen, että jos raskaana oleva saa sappikivikohtauksen, niin onko sikiön olosuhteet silloin vaarassa?
Onko täällä asiantuntijoita tai em. vaivan raskaana saaneita - tuliko lapsesta täysin terve?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Sain sappikivikohtauksen kerran raskaana ollessa. Ei vaikuttanut sikiöön mitenkään. Terve, jo 3v. poika.
Kiva kuulla! :-) Olin aika huolestunut... Olen tämän viikonlopun kärsinyt ja odottelen neuvolaan pääsyä. Tai oikeastaan oksentelin ja kipuilin la-su yön. Kuumeen tapaistakin oli, mittasin kun aloin täristä horkassa. Onneksi on mennyt ohi eilisen aikana kuin ei mitään.
Mutta nyt olen kohta menossa neuvolan pakeille, kun on aika muutoinkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla! :-) Olin aika huolestunut... Olen tämän viikonlopun kärsinyt ja odottelen neuvolaan pääsyä. Tai oikeastaan oksentelin ja kipuilin la-su yön. Kuumeen tapaistakin oli, mittasin kun aloin täristä horkassa. Onneksi on mennyt ohi eilisen aikana kuin ei mitään.
Mutta nyt olen kohta menossa neuvolan pakeille, kun on aika muutoinkin.
Ap
Eipä se varmuudeksi tarkistaminen koskaan haitaksi ole. :)
Mulle tulee erityisesti raskaana noita sappikivikohtauskipuja. Ei juuri muulloin oireile, joten ei ole vieläkään sappirakkoa poistettu. Ihan terveitä nuo kaikki kolme on.
Sain sappikivikohtauksen kerran raskaana ollessa. Ei vaikuttanut sikiöön mitenkään. Terve, jo 3v. poika.