Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hävennyt vanhempiesi somekäyttäytymistä?

Vierailija
09.03.2020 |

Missä tapauksissa olet hävennyt?

Oma äitini +50v ei hallitse facebookin ihmeellistä maailmaa. Hänen julkaisuihin tulee tosi pahoja kirjoitusvirheitä, ja saattaa jakaa julkaisunsa moniin eri ryhmiin...

Joskus on kertonut leivontaryhmässä, kuinka on käynyt lenkillä ja pessyt ikkunat.. Kirjoittanut vahingossa julkaisun tyhmään, ei omalle seinälleen. Hän ei tarkasta mihin niitä julkaisuja kirjoittaa.

Kirsikkana kakun päällä harrastaa näitä "mukana"- kommentointia, vaikka julkaisussa ei ole edes mitään arvontaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus :) Mun isä laittoi profiilikuvaksi naamakuvan, jossa näytti ihan vanki(mielisairaala)sta karanneelta. Kaveripyyntö lähti myös kaikille oman lapsen kavereille...

Vierailija
2/4 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Minun äitini kirjoitti Facebookin ihmeelliseen maailmaan minun esikoiseni synnytystarinan. Siis kun olin synnyttämässä ja mieheni kertoi väliaikatietoja etenemisestä, niin nämä kaikki löytyi Facebookista aikajärjestyksessä. Voi vee miten noloa! Siihen aikaan ei vielä ollut yleistä käyttää fb:tä puhelimella, joten koko kauheus valkeni minulle vasta kun pääsin sairaalasta kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni kommentoi ahkerasti facepäivityksiä ja kirjoittaa aina kommenttinsa perään ”t: Juhani”. (nimi muutettu) Ihan suloista :)

Vierailija
4/4 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kirjoittaa postaukset kokonaan isoilla kirjaimilla eli "huutaa". Ja käyttää vielä paljon huutomerkkejä. :D No hän on jo reilusti yli 70, joten eipä tuo liikoja hävetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi