Jyväskylän yliopisto kannustaa viiden päivän karanteeniin epidemia-alueelta palaaville. Miksi vain viiden päivän?
Kun kaikkialla muualla puhutaan kahden viikon karanteeneista. Ei tällä maalla hyvin mene kun yliopistotkin on tätä tasoa
https://www.jyu.fi/fi/ajankohtaista/arkisto/2020/02/paivitetty-25-2-jyv…
Kommentit (8)
Nämä samat ihmiset menevät sitten kauppaan, ja pizzalle, pankkiautomaatille ja jos olisivat sairastuneet, niin levittäisivät jo matkalla bussissa / junassa sitä koronaa kymmeniin, ellei jo satoihin ihmisiin.
Mitä siinä enää mikään leikki-karanteeni auttaisi ?
Nehän pitäisi eristää jo suojapuvuin lentoasemalla kun laskeutuvat maahan.
Zinc
Kyllä minä luotan suomalaiseen osaamiseen ja lähtökohdat on siinä, että meillä on maailman parhaat koulut, jopa ne yliopistot, täten tietotaso ja osaaminen on maailman parhautta. Ei lähretä soitellen sotaan. Muu maailma voisi ottaa meistä oppia ja kysyä meiltä apua ja tietoa tästä korona epidemiasta. Minä luotan suomalaiseen oikeusvaltioon ja demokratiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä luotan suomalaiseen osaamiseen ja lähtökohdat on siinä, että meillä on maailman parhaat koulut, jopa ne yliopistot, täten tietotaso ja osaaminen on maailman parhautta. Ei lähretä soitellen sotaan. Muu maailma voisi ottaa meistä oppia ja kysyä meiltä apua ja tietoa tästä korona epidemiasta. Minä luotan suomalaiseen oikeusvaltioon ja demokratiaan.
Juuri näin!
Zinc
Minä luotan hallituksemme kykyyn hoitaa tämä kriisi.
Zinc
Kyllä tästä vielä hyvä tulee
Onko viranomaiset kommentoineet miksi juuri Suomen tieto eroaa niin paljon ulkomaalaisten ammattilaisten ja lääkäreiden tiedosta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en luota. Jos kertoisin kaiken mitä tiedän niin luultavasti alkaisi sinunkin luottamuksesi horjumaan. En kerro sillä kokemuksesta tiedän, että vaikka miten asiallisesti kirjoittaisin niin viimeistään nettipoliisi vetäisi herneet nenään ja poistaisi kyseisen viestin sillä osa jutuistani koskee poliisin toimintaa sekä toimimattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en luota. Jos kertoisin kaiken mitä tiedän niin luultavasti alkaisi sinunkin luottamuksesi horjumaan. En kerro sillä kokemuksesta tiedän, että vaikka miten asiallisesti kirjoittaisin niin viimeistään nettipoliisi vetäisi herneet nenään ja poistaisi kyseisen viestin sillä osa jutuistani koskee poliisin toimintaa sekä toimimattomuutta.
Tuo viestini oli ironiaa. Olen kiinnostunut kuulemaan edes jotain jos haluat kertoa.
No kun tietävät, että se on täysin turhaa pelleilyä.
Esitetään nyt edes, että meilläkin on joku "karanteeni."
Zinc