Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut naista pari viikkoa eikä vieläkään seksiä. Miten viettelen sen tänä iltana?

Vierailija
08.03.2020 |

Alkaa jo kiveksia kiristämään tätä menoa. Nainen ei vieläkään ole tehnyt aloitusta seksiin ja on torpannut minun aloitteeni aikaisemmin, vaikka muuten kyllä kiinnostaa tapailla ja on ilmaissut haluavansa vakavan suhteen. Miten tällaisen naisen saa sänkyyn?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mieluummin nainen sun luo yöksi/ tai koko viikonlopuksi. Kerro että tehdään yhdessä ruokaa, juodaan vähän ( vain vähän) viiniä ja tutustutaan kaikin tavoin toisiimme. P.s voin viedä sut maanantai aamuna töihin. Jos suostuu niin varmasti saat- jos ei niin ei.

Vierailija
42/42 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat seksiä parisuhteessa niin suosittelen jättämään homman sikseen. Tuollaiset on yleensä juuri niitä vanilja kerran viikossa pimeässä peiton alla hahmoja. Ei jatkoon. Elämä on lyhyt. Minkä ihmeen takia haluaisit tuhlata aikaasi moiseen?

No ihan turhaa nurinaa tuollainen. Itse naisena olen todellakin tarkka tavarastani, ja sitä minulta saa vasta sitten kun on varmaa, että mies haluaa pitkän parisuhteen kanssani. Jos mies jaksaa viettää kanssani aikaa 3-4kk ilman seksiä (tapailematta muita siinä sivussa!) niin sitten voidaan harrastaa seksiäkin. Ja silloin aukeaa taivaan portit, sitä seksiä on monipuolisesti vähintään kerran päivässä, lähes kaikkea voidaan ainakin kokeilla eli kaikkia ehdotuksia en torppaa heti alkuunsa jne. Tämä vain vaatii sen, että mies todella haluaa olla juuri minun kanssani ja rakastaa minua, eikä jätä heti kun on pimppaa saanut. Kyllä pimpan perässä juoksijat kaikkoaa viimeistään kuukauden kohdalla, suurin osa huomattavasti aikaisemmin.

3-4 kuukautta on kyllä pitkä aika. Kukaan nainen ei ole mua yli 4 viikkoa koskaan odotuttanut. Vaimokin antoi heti ekana iltana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan