Kun sinkkuna etsit pelkkää seksiä Tinderistä millaisen miehen otit: esimerkiksi tosi komean mallin, jonkun bodaajan vai liikemiehen?
Oliko mies samantyylinen kuin se kenen kanssa sitten päädyit yhteen
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida vauva.fi:n pömppömasuiset maiskuttajat tosi komeita malleja tinderistä pokailla.
Olet oikeassa, ei pokailla Tinderistä, kun sieltä seksiä pokailevat vain miehet, jotka eivät saa s€ksiä tai naista mistään.
Naisille tarjotaan seksiä Tinderissä, miehille ei. Ettehän te miehet saatikka valiyliuliuli miehet saa edes mätsejä Tinderissä, niin miksi sitten seksiä?
Jos ei livenä jaksa nainen valkata, niin silloin voi turvautua Tinderiin ja valkata sieltä panomieh€n
Ei ole yleistettävissä tuokaan. On siellä myös parisuhdetta hakevia. Itse sain parisuhteen ennen seksiä.
Tämä on tosi työtä kysymys ap, Katso aikaisempia ketjuja. Miehet kertovat totuuden: naiset antaa pllua vain top ten miehille. Kukaan mies ei ole vaan vielä tähän päivään mennessä suostunut määrittelemään top ten miestä
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä en valitsisi ketään. Miesten taso on surkea siellä. Tinderissä on sellaiset miehet, jotka eivät löydä seuraa mistään, siis mistään
No en allekirjoita tätä.
En löytänyt sieltä Tobias Forgea joten poistin koko sovelluksen.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä en valitsisi ketään. Miesten taso on surkea siellä. Tinderissä on sellaiset miehet, jotka eivät löydä seuraa mistään, siis mistään
Hehheh Tinderin algorytmi näyttää sinun tasoisia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, saat vastaan miehiä jotka keräävät paljon vasemmalle pyyhkäisyjä, aivan kuten sinäkin. Nyt ylös sieltä sohvalta maiskuttamasta sipsiä ja puhelin taskuun, ylös ulos ja lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kaikki naisetkin sitten siellä on samanlaisia?
Nuoren ja lihaksikkaan. Itsekin olen hyvässä kunnossa niin ei tarvitse tyytyä pulleaan ja katkeraan.
En ole vielä valinnut ketään. Äkkiseltään laskettuna mulla on kymmenkunta toinen toistaan paremman näköistä nuorta miestä, joista valita. Katselen tässä vielä hetken näitä meidän keskusteluja. Kokemukseni mukaan sellainen mies, joka on kiinnostunut minusta ja ajatuksistani, reagoi viesteihini ja muutenkin huomioi erilaisissa jutuissa, on sellainen seksikumppani jota etsin - eli naisen huomioiva rakastaja. Se ei välttämättä ole se parhaimman näköinen, ei se pisin ja lihaksikkain, eikä se menestynein. Tietysti jonkinlainen rima on ylitetty jo ennen kuin ollaan päästy keskusteluyhteyteen.
Älykkyys on in, älykäs osaa tyydyttää naisen.
Naisen suurin sukuelin on korvien välissä, jos tätä ei ymmärrä on syytä unohtaa tasokkaasta seksistä haaveileminen, järki ei vain riitä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia vastauksia kiitos. AP
Älä nyt unta näe että naiset vastaa asiallisesti tuollaiseen kysymykseen. Aivan varmasti osa naisistakin hakee seksiseuraa mutta tuskin kertovat millaista. Jos minä esim. sanoisin olevani hyvä sängyssä niin se olisi joko ärsyttävää itsekehua tai valehtelua. Naisilla on ihan ihme suhtautumista pelkän seksin suhteen. Toisaalta jos sanoisin olevani huono sängyssä niin se varmaan uskottaisi mutta kukaan ei haluaisi.
No ei väliä kun en käytä tinderiä. Yksi suuri syy on se etten usko kuuluvani miehistä vähemmistöön joille se on karkkikauppa. Sitten sekin että olen suhteessa enkä etsi minkäänlaista seuraa. Joskus kyllä mietin alkaa taas sinkuksi kun ei aina jaksa näitä suhteen turhia ongelmia.
Nuori, iso, lihaksikas ja tumma. Parisuhteessa olin vastakohdan kanssa, mutta en ole enää kiinnostunut ollenkaan.
Nallekarhumainen lentokapteeni-liikemies-miljonääri vähintään 18cm varustuksella sen ainakin on oltava, tai ei saa pesää minulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, saat vastaan miehiä jotka keräävät paljon vasemmalle pyyhkäisyjä, aivan kuten sinäkin. Nyt ylös sieltä sohvalta maiskuttamasta sipsiä ja puhelin taskuun, ylös ulos ja lenkille.
Heti kun siellä lopetetaan kaljan maiskutus, otetaan puhelin käteen ja aletaan etsimään terapeuttia :D.
Komea, hellä, fiksu ja ihana rakastaja ollut jo pitkään. Tinder löytö. Jos joskus tulee tarve etsiä uutta, eiköhän näillä samoilla piirteillä mennä.
Eikö virallinen kaanoni ole että naiset eivät harrasta irtosuhteita? Eli tuskin sieltä tinderistä naiset mitään panoja metsästävät, ovat mieluummin ilman jos ei aviomiesmatskua löydy.
Näin olen antanut itselleni kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö virallinen kaanoni ole että naiset eivät harrasta irtosuhteita? Eli tuskin sieltä tinderistä naiset mitään panoja metsästävät, ovat mieluummin ilman jos ei aviomiesmatskua löydy.
Näin olen antanut itselleni kertoa.
Vielä tänäänkään naiset eivät ole hivemind joka tekee kaikki asiat samalla lailla.
Minä väkisin astronautti-biljardölrin. Kivaa oli gülligörysellissa. Tosin sillä miehellä piti kiirettö, kun 90 prosenttia naisista oli myös minun lisäkseni siinä gülligörysellissa- ei se mies oikein ehtinyt muuta tehdä kuin pnna.....