Kun sinkkuna etsit pelkkää seksiä Tinderistä millaisen miehen otit: esimerkiksi tosi komean mallin, jonkun bodaajan vai liikemiehen?
Oliko mies samantyylinen kuin se kenen kanssa sitten päädyit yhteen
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulle voi vastata asiallisesti näin lapselliseen kysymykseen.
Eikö kysymys ole ihan asiallinen, sanamuoto vähän huono. Etenkin miehiä kiinnostaa kuulla.
Miksi? Mitä virkaa niillä vastauksilla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sieltä vaan otetaan miehiä kuin kaupanhyllyltä? :D
Kokemukseni sieltä on kyllä, jos haluaa. Itse en halunnut irtosuhteita.
Parhaimmat miehet ei tosin lähde mihin vain vaan valkkaavat huolella. Kokemuksesta tiedän. M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kysymys ole ihan asiallinen, sanamuoto vähän huono. Etenkin miehiä kiinnostaa kuulla.
Ei täyspäiselle ja normaaliälyiselle miehelle tarvi selittää "ottaako" tavisnaiset Tinderistä tosi komeita miesmalleja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ap on päättänyt vastauksen jo etukäteen ja ketjun tarkoitus on vain avustaa kaljanhuuruisessa itsesäälissä kieriskelyä.
Ihan taviksia panin, sellaisen sain suhteekseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ne valitsee aina kenet ottavat. Ei mies.
Eh, "otin"? En minä voi valita millaisen miehen haluan. Edes seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten "tavis" määritelmä miehistä kyllä tiedetään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ap on päättänyt vastauksen jo etukäteen ja ketjun tarkoitus on vain avustaa kaljanhuuruisessa itsesäälissä kieriskelyä.
Estääkö joku kertomasta jotain muuta vastausta kuin ap:n esimerkit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet pitää naisina vain alle 25 v fitnessblondeja. Muuten ymmärtäisivät että ei se miesten kadehtima laatikkoleukainen kirurgilentäjä huolisi esim minua 40 v rumaksikin kutsuttua tavisakkaa edes samaan hissiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ne valitsee aina kenet ottavat. Ei mies.
Nimenomaan! En levitä kenelle vain! Valitsin parhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat miehet ei tosin lähde mihin vain vaan valkkaavat huolella. Kokemuksesta tiedän. M43
Sitten totean olevani tavoiteltu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet pitää naisina vain alle 25 v fitnessblondeja. Muuten ymmärtäisivät että ei se miesten kadehtima laatikkoleukainen kirurgilentäjä huolisi esim minua 40 v rumaksikin kutsuttua tavisakkaa edes samaan hissiin.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida vauva.fi:n pömppömasuiset maiskuttajat tosi komeita malleja tinderistä pokailla.
Olet oikeassa, ei pokailla Tinderistä, kun sieltä seksiä pokailevat vain miehet, jotka eivät saa s€ksiä tai naista mistään.
Naisille tarjotaan seksiä Tinderissä, miehille ei. Ettehän te miehet saatikka valiyliuliuli miehet saa edes mätsejä Tinderissä, niin miksi sitten seksiä?
Jos ei livenä jaksa nainen valkata, niin silloin voi turvautua Tinderiin ja valkata sieltä panomieh€n
Kun olin sinkku/yh, hain tinderistä seksiseuraa. Lihaksilla, ulkonäöllä, isolla peniksellä tai rahalla ei ollut niinkään merkitystä. Tärkeintä oli, että juttu luisti jotenkin, hygienia oli kunnossa ja että ei ollut mt-potilas tai takiainen.
Pidän itseäni reilusti nuoremmista miehistä ja siksi tinder -treffit sopivat paremmin kuin normaali baaripokailu. Tuntisin olevani syntinen puuma tai pelkäisin arvostelevia katseita.
Päädyin sittemmin yhteen työkuvioiden kautta mukavaan tasapainoiseen itseäni hieman vanhempaan koulutettuun mieheen. Arki rullaa hienosti ja seksikin on ihan hyvää. En siis ole kahteen vuoteen käyttänyt tinderiä ollenkaan eikä ole tarvetta. Toisaalta jos olisin sinkku niin rietastelisin kyllä taas.
Mä valitsin panoseuraksi 28-vuotiasn metsästäjäsilmäisen , pitkän ja lihaksikkaan, komea ja sporttinen miehen, enkä Tinderistä, vaan livenä.
Tinderissä seksiä mankuvat vain onnettomat reppanamiehet, jotka eivät saa seksiä mistään
N45
Valitsin isomun@isimmsn ja kestävimmän panomiehen
Tinderissä en valitsisi ketään. Miesten taso on surkea siellä. Tinderissä on sellaiset miehet, jotka eivät löydä seuraa mistään, siis mistään
Miksi Tinderistä hakisin seksiä, kun saan ilman sitäkin. Ihan on jono, että jos haluan seksiä, niin on 20v. aikana kertynyt n. 4 vakipanoa. Voi vain soittaa heille, että tulee kylään. Vakipanoissa on se hyvä puoli, että jyvät ovat erottuneet akanoista ja parhaimmat jääneet listalle. Se on takuuvarmasti hyvää seksiä. Nämä 4 ovatkin sitten ihan eri yhteiskuntaluokista ja ihan eri ammateissa ja eri varallisuustaso. Nyrkkisääntönä kuitenkin, ettei raha miehestä hyvää rakastajaa tee. En tee kyläkäynneissä sillä varallisuudella mitään. Me ollaan kuitenkin alasti ja raha on vain mansikoita varten.