Miksi juuri sinun pitäisi selviytyä koronaepidemiasta?
Kommentit (15)
Kuuletko jotain ääniä päässäsi, jotka kuiskutteli että joku pitää itseään arvokkaampana tässä asiassa?
Miksi sinä et kuole nälkään ja joku toinen kuolee? Miksi sinä et kuole liikenneonnettomuudessa kun joku muu kuolee.
Miksi pidät itseäsi arvokkaamapana?
Minä joutaisin kyllä kuolla, mutta koska minulla on ollut tavallinenkin flunssa vain yhden kerran elämässäni, en usko koronan tarttuvan minuun.
Miksi kenenkään pitäisi? Ei yksikään ihminen maapallolla ole korvaamaton.
En olekaan. Toisaalta ehkä sen vuoksi, että koulutuksellani ja taidoillani voin pelastaa muita ihmishenkiä paremmin kuin keskivertotallaaja.
No kyllä aloittajalta ihan puuttuu logiikka tuosta kysymyksestä. Oletko joku teini kun tolkuttomia kyselet?
Mielestäni mulla on vielä paljon elämättä ja kokematta asioita joita haluaisin.
Mutta eihän kukaan tiedä, milloin kuolee, siksi itse koitan elää mahdollisemman täysipainoisesti.
Olen pari kertaa ollut läheellä kuolemaa, se ei ole jalostanut minua elämän arvostukseen, mutta tavattuani suuren rakkauden olen oppinut arvostamaan itseäni, elämää ja kanssaihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuohon kovin moni täällä kuole.
Noinko on? Varovainen arvio on n.5% , Vanhuksia näyttäisi olevan suurin osa kuolleista.
Koska ei suurin osa ihmisistä muutenkaan tuohon kuole.
Se on 50/50, joko kuolee tai ei kuole. Huonoa tuuria jos kuolee.
En ole muita arvokkaampi. Lapsen takia haluan olla hengissä. Hänellä ei ole isää.
Jotkut kuvittelee, että vain pienet lapset ja vanhukset voi kuolla siihen. Todellisuus on, että vaikka oisit keski-ikäinen ja todella hyvässä kunnossa, ei tarkoita sitä ettet voisi saada ja kuolla siihen. Piste iin päälle.
Toivoisin, että JOS, niin koko perheeni samalla kertaa. En kestäisi menettää miestäni tai lapsiamme enkä haluaisi lastemme menettävän vanhempiaan. Tuskin kymmeniä vuosia he saavat muutenkaan meitä pitää, mutta edes näiden vuosien yli kun kipeimmin tarvitsevat meitä. Tukiverkkoakaan heille ei juurikaan ole.
Koska olen ihmiskunnan pelastava messias ja roolini elämässä on erittäin tärkeä.
Eipä tuohon kovin moni täällä kuole.