Miks miehet ihailette kulmuneita
Kun nainen ottaa paidan pois, ne mitä todennäköisemmin roikkuvat puoleen väliin napaa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Maksan 5€ jos saan imeä yli 20cm parrua.
Zinc
Siinä kirjoituksena kuva kuinka huonolla tasolla suomen mielenterveyden hoito on. Alkoholilla tuo tila kyllä pahenee. Se luultavasti näkyy myös zinkkiksen kirjoitteluna.
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti nainen ja pienet B-kupin rinnat, hyvän malliset. Kun olimme lenkillä menneenä kesänä, minua ja miestäni vastaan tuli vaalea ei edes kaunis nainen, jolla oli isot rinnat ja pomppivat paidan alla. Mies ei saanut katsettaan irti naisen etumuksesta eikä kuullut mitään 20 minuuttiin. Vieläkin ottaa päästä. Nainen hymyili ylimielisesti, varmaan huomasi mieheni tuijotuksen.
Nehän ihan riippuu. Että mistä kulmasta. Niitä. Asioita katselee ..
Zinc
Hmm ...
Koska niitä on mukava hölskytellä. Hölökyn kölökyn.
Kyllä naisella hyvät kulminaatiopisteet täytyy olla!
Zinc
Mikä nainen se semmoinen on, jos ei ole!
Olikohan Maisa tänään palstalla. Taisi olla ;)
Zinc
En ole ikinä ihaillut utareita. Aggressiivisen pystyt tissit on parhaat, koosta riippumatta.
M/39
Vierailija kirjoitti:
ne mitä todennäköisemmin roikkuvat puoleen väliin napaa.
Ei haittaa. Riipputissit ovat just hot.
Riipparit on ihan parhaita. Vähän sellaiset alistuneet. Niitä on ihana katsella ja puristella. Parhaat stressilelut. Mutta isot pitää olla, pikkuriipparit tai tubulaariset ei oo hyvät. Näitä näkee pienikokoisilla laihoilla ja hoikilla naisilla välillä. Pienet sporttitisut ei oo mun makuun, jos on kovat.
Ei se mitään haittaa jos vähän roikkuvatkin, kunhan eivät ole tyhjät nahkapussit.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ihaillut utareita. Aggressiivisen pystyt tissit on parhaat, koosta riippumatta.
M/39
Makuja on monia, minä sytyn juuri utareista, muhkeista sellaisista. Tiedän yhden naisen, joka on melkein pelkkää tissiä yläosasta, kun riisuu liivit. Sellainen on tosi kiihottavaa.
Emt, mun tyyppii ei oo yhtää sellane iso nainen jolla isot hartiat ja rinnat. Enempi alapainotteinen mikä nyt muotiakin, niin se enempi mun makuun ja normikokoset rinnat , tyyliin sofia belorf. :)))) Ei iske amazonit. Mut tää on maku-asia ja mun maku on tämä ;D
et ite en pidä naista vaan isojen rintojen takia viehättävänä. tarvitaan paljon muuta.
Makuja on monia, minä sytyn juuri utareista, muhkeista sellaisista. Tiedän yhden naisen, joka on melkein pelkkää tissiä yläosasta, kun riisuu liivit. Sellainen on tosi kiihottavaa.
-näyttää tosi hassulta. :D just ei kiihottavalta, vaan tosi tyhmältä ja epäsuhtaselta...!!!!!!!! mieluummin iso peppu ja normi rinnat. jos jättimäiset rinnat nii nainen näyttää ku sil olis iso maha vaatteet pääl. ja ilman vaatteita ei näytä kovin hyvältä koska sopusuhtasuus pitää olla!! ja monil isorintasil ei oo lantioo ja hartiat on ku miehellä. ei mun makuun:)
Puoleen napaan? Mitä ihmettä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti nainen ja pienet B-kupin rinnat, hyvän malliset. Kun olimme lenkillä menneenä kesänä, minua ja miestäni vastaan tuli vaalea ei edes kaunis nainen, jolla oli isot rinnat ja pomppivat paidan alla. Mies ei saanut katsettaan irti naisen etumuksesta eikä kuullut mitään 20 minuuttiin. Vieläkin ottaa päästä. Nainen hymyili ylimielisesti, varmaan huomasi mieheni tuijotuksen.
Noinhan tuo menee. Pienirintainen huomaa äkkiä tuossa tilanteessa joutuneensa kolmanneksi pyöräksi. Ja monilla isotisseillä nousee t/pissi päähän kun ovat tottuneita saamaan suhteettoman suurta ihailua osakseen verrattuna siihen minkälaisia tavis- töpselinokkia saattavat muuten olla.
Naisen tärkeimmät kulmunaatiopisteet ovat näpäkästi lähellä sydäntä ;)
Zinc