Millä dieetillä nopeiten painoa alas?
Nyt on hätä ja pitäisi saada painoa alas useampi kilo asap. Mikä olisi siihen paras dieetti? Ei kannata saarnata terveellisyydestä tai siitä että kilot tulevat takaisin vaan nyt tarvitsen mahdollisimman nopean tavan karistaa kiloja 1-2 kk:ssa!
Kommentit (17)
8viikon startti (kiloja tippuu jo ekoilla viikoilla)
800 kalorin dietti
https://www.terve.fi/artikkelit/800-kilokaloria-paivassa-pudottaa-paino…
Itse syön lääkettä, en juuri ruokaa.
Jos syön niin vain vihanneksia
2vko 6 kg
Ihan uteliasiuuttani kysyn, onko tarkoitus saada kiloja alas joksikin aikaa?
Nimittäin ne tulevat kyllä takaisin aika haipakkaa plussan kera kun alat syödä normaalisti. Muuten on kyllä elettävä silä kitudietillä eikä palata koskaan syömään normaalisti.
Parhaiten itellä toimii ihan vaan se ku syö vähemmän tai jättää aterioita väliin. Joskus teen niin että ekan ruuan syön vasta klo 18. Se voikin olla aika tuhti, kun ei oo koko päivänä syönyt mitään. Kalorit pitää myös laskea. Tänään olen syönyt palan pitsaa ja iltaruuaksi kanaa ja riisiä, kaloreita yhteensä mennyt noin 800.
Älä syö mitään. Kroppasi jatkaa yhä syömistä kun sinä lopetat. Se syö läskejäsi. Ottaa oikein herkkuaterioita siitä eikä kärsi yhtään.
Se ei ole totta että kilot tulevat takaisin nopean pudotuksen jälkeen. Tai tietenkin tulevat jos palaa entiseen jättimättö-syömiseen. Mutta sehän on selvää että jos ne ovat sillä tulleet kerran niin tulevat toistekin. Tarkoitus on syödä maltillisesti myös laihdutuksen jälkeen.
Läskien kootut valheet:
- lihon vaikken syö mitään
- kaikki tulee takaisin jos laihduttaa nopeasti
- jotkut ovat vain isoluisia
- en voi hyvin normaalipainoisena
- olen normaalipainoinen vaikka BMI huitelee isoissa lukemissa
Vierailija kirjoitti:
Älä syö mitään. Kroppasi jatkaa yhä syömistä kun sinä lopetat. Se syö läskejäsi. Ottaa oikein herkkuaterioita siitä eikä kärsi yhtään.
Lihasta se haukkaa. Viimeisenä lähtee läski.
Vierailija kirjoitti:
Läskien kootut valheet:
- lihon vaikken syö mitään
- kaikki tulee takaisin jos laihduttaa nopeasti
- jotkut ovat vain isoluisia
- en voi hyvin normaalipainoisena
- olen normaalipainoinen vaikka BMI huitelee isoissa lukemissa
Syön kortisonia ja Lyricaa. Tullut 36kg 2kk aikana. Turvotus on karmea, ei mene edes kengät jalkaan. En edes syö kun oksettaa kaikki. Tänäänkin juonut 3 litraa vettä eikä kun kerran pissattanu.
Minäkin ehdotan, että karppaamalla. Kannattaa syödä säännöllisesti, ettei aineenvaihdunta hidastu.
Karppaus. Ei tarvi olla edes nälissään.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
joku kymmenen kiloa kai voit vielä verrattain turvallisesti kai tuossa ajassa saada pois, vai paljonko pitäis